به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
تعداد نظرات: ۸ نظر

فکری: بازیکنان نفت تاکنون پاداش نگرفته‌اند

فکری: بازیکنان نفت تاکنون پاداش نگرفته‌اند

خوزستان اسپورت- سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت که این تیم هنوز در صدر جدول لیگ دسته اول قرار داشته و از شایستگی‌های این تیم کاسته نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمود فکری در گفت‌وگو با تسنیم درباره شکست یک بر صفر تیمش مقابل خونه‌به‌خونه مازندران اظهار داشت: بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم. خونه‌به‌خونه بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و در زمین خودش هم بازی می‌کرد.

وی با تمجید از بازیکنان تیمش گفت: با توجه به سنگین بودن زمین ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل، حریف در این زمین می‌توانست بهتر بازی کند، چون به بازی در این زمین عادت داشت. بازیکنان ما در این شرایط بیش از 80 دقیقه مقاومت کردند و دروازه خود را بسته نگه داشتند. آنها در یک لحظه تمرکز خود را از دست دادند و گل خوردیم. بازیکنان ما تمام توان خود را در این دیدار گذاشتند و چیزی کم نگذاشتند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه وضعیت چمن ورزشگاه شهدای هفتم تیر به ضرر بازیکنان این تیم بود، تصریح کرد: زمین چمن در بازی روز گذشته کیفیت بدی نداشت، اما برای حریف بهتر بود. هوا کمی بارانی بود و گِلی که به کفش بازیکنان می‌چسبید، قدم‌ها را سنگین می‌کرد و بازیکنان انرژی بیشتری می‌خواستند. قدرت بدنی بازیکنان حریف بالاتر بود و در دقایق آخر با شکستن مقاومت تیم ما، به گل رسیدند.

فکری در مورد نتایج ضعیف نفت در هفته‌های اخیر و کاهش اختلاف سایر تیم‌ها با این تیم خاطرنشان کرد: فوتبال همین است و تیم‌های خیلی کمی در جهان حضور دارند که همه تیم‌ها را شکست می‌دهند و به قهرمانی دست می‌یابند. ما همچنان در صدر جدول حضور داریم و چیزی از شایستگی‌های بازیکنانم کم نشده است. ما در نیم‌فصل اول، در همین تاریخ و پس از این مسابقه، صدر جدول را از دست دادیم و یک هفته بعد به صدر بازگشتیم.

وی ادامه داد: سایر تیم‌ها مقابل ما با انگیزه بیشتری بازی می‌کنند تا امتیاز بگیرند. این اتفاق، کار را برای بازیکنان ما سخت می‌کند. آنها باید متوجه سختی کار شده باشند و تلاش خود را بیشتر کنند تا بتوانیم امتیازات دیدارهای پیش رو را کسب کنیم و اختلاف خود را با سایر رقیبان، افزایش دهیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه با مشکلات مالی مواجه است یا خیر، گفت: باشگاه بودجه مشخصی دارد که تنها برای پرداخت حق و حقوق بازیکنان است. این مبلغ تاکنون به حساب اعضای تیم واریز شده و قرار است تا پایان سال، بخش دیگری از حقوق خود را دریافت کنیم، اما برای افزایش انگیزه بازیکنان، پاداشی پرداخت نشده است. پاداش به بازیکنان انگیزه مضاعف می‌دهد و آنها را برای پیروزی‌های بیشتر تحریک می‌کند.

فکری با بیان اینکه تا جایی که بتواند برای افزایش انگیزه بازیکنانش تلاش می‌کند، اظهار داشت: باشگاه بودجه مشخصی دارد و به جز پرداخت مبالغ قرارداد اعضای تیم، کار دیگری نمی‌تواند انجام دهد. فصل گذشته با توجه به اصلیت مازندرانی خودم و اینکه در قائمشهر دوستان زیادی با وضعیت مالی خوب داشتم، از آنها کمک مالی می‌گرفتم و قبل از هر مسابقه، به بازیکنان پاداش می‌دادم، اما چون در مسجدسلیمان افراد زیادی را نمی‌شناسم، خودم نمی‌توانم کاری انجام دهم. بازیکنان با وجود کمبودها و مشکلاتی که در مسجدسلیمان وجود دارد، با تمام وجود به کار خود ادامه می‌دهند.

«تا جایی که از دستم بربیاید، به بازیکنان انگیزه می‌دهم» وی با بیان این جمله تصریح کرد: ما باید بازیکنان را تنها با انگیزه صعود به لیگ برتر و کسب مقام قهرمانی شاداب نگه داریم. همین تیم خونه‌به‌خونه که روز گذشته ما را شکست داد، حتماً پاداش می‌گیرد. مرسوم است که همه باشگاه‌هایی که به پیروزی مهمی می‌رسند یا در صدر جدول حضور دارند و قهرمان نیم‌فصل اول می‌شوند، به اعضای تیم پاداش می‌دهند، اما دست مدیران باشگاه نفت برای پرداخت پاداش، بسته است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
1
1
اقای فکری مراقب رفتار هایت باش
ما به کمیته انظباطی نفت هشدار دادیم که در انتها فصل بسیاری ممکن شما را وسوسه کنند و از شما سو استفاده کنند
مسولین رفتارها و افراد در ارتباط با باشگاه را کنترل کنند
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
1
2
بهونه نیار اقای فکری. حالا مشکل از پاداشه. همه میدونن امسال پرداختیها نسبت به همه سالها بهتر بوده. مشکل تو ارنج چند بازی ذخیره که تغییر دادی و نتیجه هم نگرفتی. بازیکنا بومی و ذخیره کردی داری میبازی. شاهکار کردی که پاداشم میخایین. هر وقت تیم و اوردین بالا دم از پاداش بزن.
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
3
انشالله با برد مقابل راه آهن راه صعود را ادامه میدیم خوب شد الان اشتباه کردیم لااقل بهتر از آخر فصل هنوز فرصت مانده
انشالله به امید صعود و شاد کردن دل مردم مسجد سلیمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
1
2
فکری جان خودت فقط برو
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
2
همین که حقوق ماهیانه وپول قرارداتون عقب نیفتاد خدا رو صدهزار بار شکر کن .پاداش که یه چیزه اختیاریه وهمه تیما هم نمیگیرن. خیلی تیمای بزرگمون پول قرارداد بازیکنا رو که ماله چندساله پیشه رو ندادن این دم ازپاداش میزنه. آرش برهانی وحنیف عمران زاده هنوز یکی یه ملیارد از طلبشون رو استقلال نداد ودارن میرن دنباله شکایت. خودتم هنوز فکر کنم از استقلال طلبکاری بعد از ده سال!!!! پس بهونه نیار. بهترین بازیکنا رو گذاشت رو نیمکت و میاد این حرفها رو هم میگه. حواستو جمع کن که اعصاب نداریم. آدمین توهین نکردم جان مادرت چاپ کن تابفهمه ما همه چی رو میدونیم وکارشو درست انجام بده. مرسی دمت گرم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
2
آقای فکری شما فکر نکن هواداران نفت مسجدسلیمان همین تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه هستند که تیم رو تشویق میکنند این نفت بختیاری است و از تمام نقاط کشور طرفدار داره و قلب همه برای این تیم میتپد پس لطفا سعی کنید تا دیر نشده و حرف و حدیث پیش نیومده اعتبار مربیگری خودتون رو برتر از هر چیزی بدونید و سعی کنید تیم نفت رو با بهترین ترکیب به زمین روانه کنید بازیکنان نیم فصل اول عالی بودند اونها رو روی نیمکت نگذارید که از افراد جدید استفاده کنید الان موقع آزمون و خطا نیست از این بازیکنان جدید میتونید تو بازیهای دوستانه استفاده کنید تا با ترکیب تیم آشنا بشن ما تیم غیرتی خودمون رو میخوایم ما با هر باخت تیم غصه دار میشیم لطفا حق بدین نگران باشیم .
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
آقای فکری مغلطه بازی در نیار نیم فصل اول نفت مسجدسلیمان از6بازی 4برد 1تساوی 1باخت عمدی به همین خونه به خونه داشت یعنی 13 امتیاز الان از6 بازی 8 امتیاز گرفته ای....چرا حرف بیخود میزنی.... اچقدر مغلطه ؟؟؟!!! بهترین بازیکنان تیم را نیمکت نشین کرده ای بازیکنان مازاد تیم ها را بادلال بازی گرفته ای آنهم فیکس ؟؟؟!!! خجالت آوره حرف پاداش میزنی....ازآقای هدایت یزدی میخواهم چون ایشان میدانند چه میگویم ومیشناسند.... آقای فکری درحد توان جریمه کنند وپولی به بازیکنان مازادی که فکری گرفته است هرگز پرداخت نشود به هر ترفند مدیریتی که خود میدانند.... الان بازی با راه آهن بقول گزارشگری که 4گل بادران در زمین را آهن را پخش میکرد... راه آهن نگونبخت داریم. که طبیعی ست بیش از 3 گل خواهیم زد ولی بازی بعد با ملوان آقای فکری نشان میدهد کارنامه اش سیاه تر میشود ؟؟؟!!! که دراینصورت تا دیر نشده باید فکر عاجل کرد.... آقای فکری مسائل را افشا میکنیم... فکرنکن فقط اخراج میشوی ....باید پاسخگو شوی..... ازهواداران تقاضا مندیم بازی با راآهن تیم را تشویق کنند 90 دقیقه تشویق...درودبه غیرتمندان خوزستان ....شرم بر دلالان وجیره خواران که درلباس دوست دشمنی خوزستان را پیشه کرده اند...
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
یه تعداد ادم میان چنان نظر میدن هر کی ندونه نفت مسجد سلیمان هر سال قهرمان لیگ یک بوده. بابا بس کنید نظرات تهدیدی تونو.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها