به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

قهرمانی پرسپولیس در لیگ فوتسال جوانان استان

قهرمانی پرسپولیس در لیگ فوتسال جوانان استان

خوزستان اسپورت- تیم پرسپولیس اهواز به‌عنوان قهرمانی مسابقات لیگبرتر فوتسال جوانان خوزستان دست یافت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال خوزستان، مسابقات لیگ برتر فوتسال جوانان خوزستان که با حضور 15 تیم از سراسر استان در چهار گروه و به میزبانی سالن کوی پلیس‌ شهرستان اهواز جریان داشت، سرانجام با قهرمانی تیم پرسپولیس اهواز به پایان رسید.

در دیدار فینال این مسابقات که با قضاوت محمدعلی سیاحی، عیسی بوعذار، فاروق انصارنژاد و علی قربانی برگزار شد، تیم پرسپولیس اهواز با نتیجه 3 بر 2 مقابل استقلال نوین ماهشهر پیروز شد و جام قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

در دیدار رده بندی این مسابقات نیز تیم ارشاد ماهشهر با نتیجه 5 بر 2 برابر تیم پارسه امیدیه به پیروزی رسید و بر سکوی سوم این مسابقات ایستاد.

تیم‌های پرسپولیس اهواز، استقلال نوین ماهشهر و ارشاد ماهشهر با کسب عناوین اول تا سوم سهمیه حضور در مسابقات زیرگروه فوتسال جوانان کشور را بدست آوردند.

این مسابقات در حضور علي پورافشار مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال و سراستعدادیاب تیم ملی فوتسال محمدرضا داودی نژاد مسئول واحد آموزش مربیان و واحد استعدادیابی هیئت فوتبال استان و منوچهر حیاتی رئیس هیئت فوتبال شهرستان ماهشهر برگزار شد.

در ادامه می‌توانيد تصاوير مربوط به اين مسابقات را مشاهده نماييد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها