به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

مکاتبه نفت آبادان با فدراسیون در خصوص داوری‌ها

مکاتبه نفت آبادان با فدراسیون در خصوص داوری‌ها

خوزستان اسپورت- رئیس هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: در مورد اشتباهاتی که در چند وقت اخیر در دیدارهای صنعت نفت رخ داده از طریق مدیرعامل باشگاه با فدراسیون مکاتبه کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، حسن نصر اصفهانی در مورد انتقادات اعضای صنعت نفت نسبت به داوری‌های صورت گرفته در دیدارهای این تیم، گفت: نظراتمان را به مدیرعامل باشگاه انتقال دادیم و از این طریق با فدراسیون فوتبال مکاتبه صورت گرفته است.

وی افزود: مدیرعامل باشگاه سخنگوی موسسه است و او در این موارد اطلاع رسانی می‌کند. علی عیسی‌زاده مدیرعامل صنعت نفت نظرات خود را بیان کرده است. اشتباهات داوری اخیر در هیأت مدیره مطرح شده و فیلم این اتفاقات بازنگری شد. با وجود اینکه به همه داوران احترام می‌گذاریم اما مواردی دیده شده که برخی خطاها و اتفاقات یا توسط داور دیده نشده و یا اینکه به اشتباه تصمیم گرفته شده است.

نصر اصفهانی در مورد نتایج نه چندان خوب این تیم در هفته‌های اخیر و اینکه آیا کادرفنی مورد حمایت است، تصریح کرد: بله کادرفنی مورد حمایت است. سرمربی تیم بعد از بازی آخر در مورد مسائل اخیر توضیح داد و گفت در یک مدت فشرده و کم 3-4 بازی سنگین انجام دادیم و این شرایط برای همه تیم‌های یکسان نبوده است.

وی در مورد مسائل مالی صنعت نفت، عنوان کرد: مشکل مالی ما نداریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
1
آقای عیسی زاده ما هنوز در غم و ناراحتی حذف مافیایی و عمدی صنعت نفت از جام حذفی هستیم و شما بطور علنی اعلام کردید که موضوع ناداوری و خطاهای داوری که در حذف صنعت نفت موثر بوده را از طریق فیفا پیگیری میکنید از شما میخواهیم و باید این موضوع حتما پیگیری بشه وگرنه اگه چنین نکنید آنرا توهین علنی به هواداران و فریب اونها تلقی میکنیم و قطعا واکنش منفی ما هواداران را به شکلهای مختلف از جمله انعکاس آن در ورزشگاه را خواهید دید .
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
فیفا به عربستان در مورد فهد المرداسی داور برگزیده فیفا برا جام جهانی هشدار داد . المرداسی مدتی است مسابقه ای قضاوت نکرده و فیفا به عربستان هشدار داده اگر همچنان قضاوت نداشته باشد نامش را از لیست داوران جام جهانی حذف خواهد کرد . بنظر می رسد فدراسیون عربستان برای اینکه فهد دچار اشتباه داوری و زیر سوال رفتن نشود به او بازی نمی دهد تا در لیست جام جهانی باقی بماند . پس اگر اشتباهات فغانی به فیفا گزارش شود چه بسا لیست جام پیاده شود .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها