به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

پایان مسابقات فوتسال پرسنل استانداری خوزستان

پایان مسابقات فوتسال پرسنل استانداری خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم ب استانداری خوزستان با اقتدار به‌عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتسال پرسنل استانداری دست یافت.

به گزارش خوزستان اسپورت، اولین دوره مسابقات فوتسال پرسنل استانداری خوزستان و فرمانداری‌های تابعه به همت اداره کل اداری و مالی استانداری و با حضور 27 تیم در هفت گروه برگزار شد که در نهایت تیم ب استانداری خوزستان بر جام قهرمانی بوسه زد.

در این مسابقات پس از انجام دور مقدماتی ونیمه‌نهایی، تیم‌های الف و ب استانداری خوزستان به فینال رقابت‌ها راه یافتند. در مسابقه فینال که بین تیم‌های استانداری الف و استانداری ب برگزار شد طی یک دیدار مهیج و جذاب تیم قدرتمند استانداری ب با درایت مربی توانمند خود مجید ایوبی موفق شد تیم استانداری الف را با نتیجه 3 بر 1 شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

درمسابقه رده‌بندی نیز تیم‌ فرمانداری لالی با نتیجه 3 بر 2 تیم فرمانداری اندیکا را شکست داد و مقام سوم مسابقات را کسب نمود.

بازی پایانی در سالن مسابقات شهرک نفت اهواز و با حضور جمال عالمی نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، لفته دورکوندی مدیرکل اداری و مالی استانداری و منوچهر ورناصری فرماندار شهرستان اندیکا  و جمعی از مسئولین دیگر برگزار شد.

جام قهرمانی و مدال‌های تیم‌ها از سوی مقامات حاضر به تیم استانداری ب به‌عنوان تیم قهرمان و جام‌های دوم و سوم به تیم‌های استانداری الف و فرمانداری لالی اهدا شد.

 تیم دشت آزادگان در این دوره به عنوان تیم اخلاق مسابقات معرفی و محمدرضا شرفه از تیم استانداری ب با 47 گل زده به عنوان آقای گل مسابقات انتخاب شد.

اسامی اعضای تیم قهرمان
حامد معین، جلیل حدیدی، ایلیا آصف، محسن قارونی، احمد خیراللهی، ناصر مرداسی، محمد دهقان، محمدرضا شرفه، پویا تقی‌پور، حسن عنبری‌زاده، محمدرضا حیدری، محمدطاها حیدری، رضا قطبی و حامد کریمی
مربی: مجید ایوبی

پایان مسابقات فوتسال پرسنل استانداری خوزستان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
1
در موردجام فوتسال گمرک کل کشوردر مازندران هم خبرشو بزارید خوزستان قهرمان شد
جمعی از پرسنل استانداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
1
2
با سلام
قهرمانی تیم قدرتمند ب استانداری خوزستان را در مسابقات فوتسال استانداری و فرمانداریهای تابعه که به همت و حمایت های بیدریغ دکتر دورکوندی مدیر کل اداری و مالی و مهندس محسن قارونی معاون ایشان و جناب مهندس دانیالی مسئول ورزش در استانداری برگزار شد را به کلیه اعضای این تیم بخصوص آقای محمدرضا حیدری کاپیتان تیم ب تبریک و تهنیت عرض میکنیم .
از طرف هواداران تیم قدرتمند و محبوب ب استانداری
حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
1
2
با سلام
ضمن تشکر و قدردانی از خوزستان اسپورت جهت انعکاس خبر مسابقات فوتسال استانداری خوزستان و فرمانداریهای تابعه . به عنوان عضوی از تیم ب استانداری خوزستان از زحمات مهندس قارونی مدیرکل اداری و مالی استانداری و جناب دانیالی از بزرگان ورزش خوزستان در امر برگزاری این مسابقات که در سطح کشور برای اولین بار بود در یک استان برگزار میشد تقدیر و تشکر را دارم و این قهرمانی با همدلی ، رفاقت، حمایت و دوستی که بین اعضای تیم بود بوجود آمد و این تیم ثمره تلاش های خود را گرفت بر خلاف حواشی و با درایت مربی توانمندی چون مجید ایوبی این مهم مسیر شد. و از دوستانی که چه حضوری و چه با پیام های محبت آمیز خود این تیم را حمایت کردن تشکر و قدردانی می کنم. بازم تشکر از خوزستان اسپورت که به تمام عرصه ورزشی استان در همه جا توجه دارد و مشوق ورزشکاران است .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها