به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

زهره‌بخش: زهیوی از دست خودش ناراحت بود

زهره‌بخش: زهیوی از دست خودش ناراحت بود

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: رحیم زهیوی اعلام کرد که به خاطر عملکرد خودش ناراحت بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالمهدی زهره‌بخش در گفت‌وگو با فارس در مورد تساوی فولاد خوزستان و صنعت نفت، گفت: بازی عالی بود. بازیکنان ما خوب کار کردند. در نیمه اول بازی چندان دلچسب نبود اما در نیمه دوم فوتبال خوزستانی را مشاهده کردیم و در نهایت هم بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

وی در مورد اینکه با توجه به اتفاقاتی که در بازی رفت در آبادان به وجود آمد انتظار می‌رفت که در بازی برگشت هم روی سکوها درگیری شود، اظهار داشت: معمولا این اتفاقات در آبادان رخ می‌دهد. خوشبختانه در بازی برگشت مشکلی نبود. لیدرها با هم دوست هستند و اتفاقی نمی‌افتد.

سرپرست فولاد در مورد  اینکه فولاد جایگاه دوم را از دست داد، تصریح کرد: فراموش نکنید که ما یک بازی کمتر داریم. ان شاءالله با انجام آن بازی کمتر با کسب پیروزی به جایگاه دوم باز می‌گردیم.

زهره‌بخش در مورد ناراحتی رحیم زهیوی از رفتار هواداران، تصریح کرد: زهیوی بعد از بازی در مصاحبه‌ای که داشت خودش اعلام کرد  چون نتوانسته از موقعیت‌هایش استفاده کند ناراحت شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در مورد دیدار هفته‌ آینده تیمش مقابل استقلال خوزستان، گفت: این هم دربی اهواز است. ما با تمام توان در این دیدار به میدان می‌رویم و فقط به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی را در این بازی تماشا کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
1
0
اقای زهره بخش عزیز بازی پرسپولیس که مبعلی بعداز تعویضش ساک دکتر تیم رو شوت کرد گفتین از خودش ناراحته پس این بچه ها مشکلشون چیه با خودشون درگیری دارن همشون؟
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
1
این زهره بخش عادت به مصاحبه کردن داره !!!
حق دوست بازیکن جدید فولاد همان راهی را می رود که محسن مسلمان رفت
آنچه کوتاهی و در رفتن از زیر بار مسولیت است دقیقا در بازی حق دوست بچشم میخورد
اگر بنا باشد این طور بازی کرد و تذکر هم نباشد پس حق عبدالله کرمی والی زهیوی بیت سعید و دیگران بازیکنان که پول حلال دریافت میکنند و با تمام وجود بازی میکنند ضایع نمی شود ؟
روی بازی حق دوست و فرار از بازی کردن حساس باشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها