به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

استقلال اهواز با اتوبوس عازم آذربایجان شد

استقلال اهواز با اتوبوس عازم آذربایجان شد

خوزستان اسپورت- اعضای تیم فوتبال استقلال اهواز برای دیدار با سردار بوکان مجبور به سفر زمینی از خوزستان به آذربایجان غربی شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، کاروان تیم استقلال اهواز پس از اینکه نتوانستند بلیت هواپیما تهیه کنند، دوشنبه شب با یک دستگاه اتوبوس از خوزستان به سمت آذربایجان غربی حرکت کردند و کماکان در مسیر بوکان هستند.

تیم استقلال اهواز که تا ساعاتی دیگر به شهر بوکان می‌رسد، ساعت 14 فردا (چهارشنبه) مقابل تیم سردار بوکان به میدان خواهد رفت.

براساس اعلام مسئولان استقلال اهواز، پس از ارسال فایل صوتی مصاحبه تهدیدآمیز سرمربی تیم سردار بوکان به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، از سوی مسئولان برگزاری مسابقات در خصوص بازی فردا به تیم سردار بوکان هشدارهای جدی داده و به آن‌ها تأکید کرده‌اند که اصول میزبانی و اخلاقی را رعایت کنند و برخورد خوبی با تیم میهمان داشته باشند.

شایان ذکر است که تیم سردار بوکان در تابستان امسال به دلیل تخلف هوادارانش از سوی کمیته انضباطی به 2 جلسه محرومیت محکوم شد که پس از فرجام خواهی مقرر گردید یک جلسه از این محرومیت به حالت تعلیق در بیاید و در صورتی که تخلفات قبلی تکرار شود محرومیت سنگین‌تری برای این تیم در نظر گرفته خواهد شد.

استقلال اهواز با اتوبوس عازم آذربایجان شد

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
تيمي با اين همه قدمت با چنين وضعيت ، بسيار تاسف بار است استقلال اهواز الان بايد همكلاس استقلال تهران وپرسپوليس باشد ولي بدليل وجود مافياي فوتبال در كشور متاسفانه استقلال تهران كجا و استقلال اهواز كجا .به اميد روزي كه مستطيل سبز تعيين كننده باشد نه پرچم هاي نا به حق و يا سوت هاي سفارشي ظالمانه قبل از بازي .
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
به امید پیروزی............
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
به امید برد استقلال اهواز انشالااه به امید یه معجزه از طرف خدا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها