به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

احتمال حمله به استقلال اهواز در ورزشگاه بوکان

احتمال حمله به استقلال اهواز در ورزشگاه بوکان

خوزستان اسپورت- باشگاه استقلال اهواز نسبت به احتمال حمله به اعضای این تیم در بازی روز چهارشنبه مقابل سردار بوکان هشدار داده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، حوادث بازی رفت تیم‌های استقلال اهواز و سردار بوکان با واکنش صریح سرمربی تیم بوکانی مواجه شده است و آن‌ها به شکل صریح تیم میهمان را تهدید کرده‌اند که برای بازی چهارشنبه منتظر پاسخ اتفاقات بازی رفت باشد.

پیروز قربانی سرمربی تیم سردار بوکان در مصاحبه‌ای که فایل صوتی آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، به صراحت عنوان می‌کند که حوادث بازی رفت را فراموش نکرده‌ و امیدوار است تیم استقلال اهواز برای انجام بازی برگشت در بوکان حاضر شود تا میزبانی آن‌ها را جبران کنند!

در پایان بازی دور رفت تیم‌های استقلال اهواز و سردار بوکان که در ورزشگاه تختی اهواز به انجام رسید، بین چند تن از تماشاگران تیم میزبان و تعدادی از بازیکنان سردار بوکان درگیری پیش آمد که با وساطت سایرین غائله خاتمه یافت و اعضای تیم بوکانی راهی رختکن شدند. کمیته انضباطی هم پس از مشاهده فیلم مربوط به آن درگیری رأی صادر کرده و متخلفین را جریمه کرد.

در عین حال، مسئولان استقلال اهواز که در ابتدا به‌دلیل مشکلات مالی نسبت به سفر این تیم به شهرستان بوکان تردید داشتند، پس از دریافت فایل صوتی مصاحبه هفته گذشته‌ی پیروز قربانی، تصمیم گرفتند در این مسابقه حضور پیدا کنند تا یک بدعت جدید مبنی بر تهدید علنی تیم‌های میهمان از سوی تیم‌های میزبان در فوتبال کشور باب نشود. علی خوش‌ذات سرمربی جوان آبی‌پوشان هم که در هفته‌های گذشته امتیازات مهمی با استقلال اهواز گرفته، تأکید کرده است که تحت هر شرایطی باید عازم این سفر شوند و بازی جوانمردانه‌ای هم به نمایش بگذارند تا حق سایر تیم‌های این گروه ضایع نشود.

مسئولان تیم استقلال اهواز همچنین گزارش و مستندات لازم را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارائه کرده و هشدارهای لازم در خصوص بازی روز چهارشنبه را داده‌اند. نهادهای مربوطه نیز اعلام کرده‌اند تمام اتفاقات بازی روز چهارشنبه را رصد می‌کنند و شدیدترین تنبیهات و جرایم را برای تخلفات احتمالی در نظر می‌گیرند.

ورزشگاه بوکان در بازی‌های خانگی تیم سردار بوکان میزبان هواداران زیادی می‌شود که با شور و هیجان به تشویق تیم‌شان می‌پردازند، اما بعد از سوت پایان بازی معمولا کنترل هواداران از دست مسئولان ورزشگاه خارج می‌شود، تا جایی که در پایان بازی قبلی بین سردار بوکان و کاسپین قزوین، صدها تماشاگر بوکانی به وسط زمین چمن رفتند تا برای پیروزی تیم محبوب‌شان شادی کنند.

احتمال حمله به استقلال اهواز در ورزشگاه بوکان