به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

عکس/شیمبا طلسم پنج ساله اهواز را شکست

گل/شیمبا طلسم پنج ساله اهواز را شکست

خوزستان اسپورت- صنعت‌نفت آبادان طلسم گل نزدن مقابل فولاد خوزستان را در بازی دیروز شکست.

به گزارش خوزستان اسپورت، لوسیانو پریرا بازیکن باتجربه صنعت‌نفت آبادان از ارسال مسعود ابراهیم‌زاده یک گل ساخت و توپ را از جلوی پیمان شیرزادی با ضربه سر درون دروازه فولاد خوزستان جای داد تا طلسم پنج ساله گل نزدن زردپوشان آبادانی برابر فولادی‌ها را بشکند.

 آخرین بار که تیم صنعت‌نفت آبادان موفق به گلزنی برابر فولاد خوزستان شده بود، به اسفندماه سال 91 باز می‌گشت که سیامک سرلک در ورزشگاه تختی آبادان دروازه سرخ‌پوشان دیار کارون را باز کرد. صنعتی‌ها پس از آن در دو بازی رفت‌وبرگشت لیگ شانزدهم و مسابقه دور رفت لیگ هفدهم موفق به گلزنی برابر فولاد خوزستان نشده بودند، تا سرانجام لوسیانو پریرا به ترتیبی که در عکس بالا می‌بینید، قفل دروازه‌ی حامد لک را گشود.

بازی فولاد خوزستان و نفت آبادان در نهایت به تساوی یک بر یک انجامید تا صنعت‌نفت برای اولین بار در ادوار مختلف لیگ برتر در اهواز از فولاد امتیاز بگیرد.

نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
2
دمشون گرم تیم ذوب اهن تیم استقلال شکست داد و داور مسابقه شجاعانه و عادلانه قضاوت کرد و ببینید هواداران تیم استقلال از عصبانیت صندلیهای استادیوم فولاد شهر به چه روزی انداختن ، حالا ببینیم کمیته انظباطی آیا استقلال جریمه میکنه ، درضمن داور واقعا شجاعانه و بدون جانبداری از تیمی قضاوت کرد
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
2
هشتک محرومیت برا فغانی داور نالایق نیمه نهایی
jafar
|
Switzerland
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
2
آقا سینا جو گیر نشو ؛ حتما دلائلی بوده که داوری صحیح انجام بگیره چون روی کاغذ اس تهران قهرمان جام حذفی میشه ذوب آهن اصفهان هم در لیگ برتر دوم میشه و اینطور سه تیم تهرانی و اصفهانی آسیایی میشن . این هفته هم تلخ ترین بازی بین فولاد و اس خوزستان برگزار میشه که اگر فولاد ببازه باید گفت بای بای آسیا اگر اس خوزستان ببازه یعنی بای بای لیگ برتر و کاهش سهمیه استان ؛ از مساوی هم هر دو تیم ضرر می کنند . حالا نظرت چیه ؟
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
جعفر خان بهر حال تیمهای شهرستانی فرق نداره اما میخوام بدونم آیا این محرومیتها واسه تیمهای تهرانی هم هست ، درضمن الحق انصاف ذوب اهن تیم خوبیه و تلاش کرده من از اینکه تیمهای خوزستانی توی این هفته و صنعت در حذفی نتیجه نگرفتن خیلی ناراحتم اما باید به تیمهایی که حرفه ای بازی میکنن احترام گذاشت به نظر شما ذوب آهن بهتر بازی میکنه یا فولاد ؟متاسفانه تیم فولاد اصلا بازی شناور و تهاجمی بازی نمی کنه اما خوش شانس وبرعکس صنعت خوب بازی میکنه اما با نادآوری و بدشانسی نتیجه خوب نگرفته ، در ضمن باید به تیم استقلال خوزستان هم احترام گذاشت درسته که ته جدول و من آرزو میکنم در لیگ بمونه ، و استقلال خوزستان تنها نزاریم تا اگر خدا کمک کنه در جام حذفی هم قهرمان بشه