به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

فکری: تماشاگران تمرکز بازیکنان را بهم زدند

فکری: تماشاگران تمرکز بازیکنان را بهم زدند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اعتراض برخی هواداران تیمش نسبت به بازی نکردن بازیکنان بومی یا استفاده کمتر از آن‌ها، گفت: عده‌ای چوب لای چرخ تیم می‌گذارند و ما به تازگی علاوه بر جنگیدن با ترفند حریفان، باید با پدیده جدید مخالفت چشم بسته و متعصبانه برخی طرفداران نیز مبارزه کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمود فکری در خصوص تساوی تیمش برابر آلومینیوم اراک در لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: متاسفانه در این دیدار تماشاگران از همان ابتدای بازی با سر دادن شعارهایی تمرکز تیم را به هم زدند و همین باعث شد، علی‌رغم این‌که می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم، در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در حالی‌که شرایط خوبی در جدول دارید و صدرنشین هستید، هواداران قصد بر هم زدن تمرکز تیم را دارند؟ گفت: نمی‌دانم شاید برخی‌ها از جایگاه فعلی ناراحت هستند. این عده اعتراض‌شان این است که چرا بازیکنان بومی بازی نمی‌کنند یا کمتر بازی می‌کنند. همین عده از این فضا و همچنین احساسات پاک افراد دیگر نیز سوء استفاده می‌کنند و جو تیم را متشنج می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: در حالی‌که در نیم‌فصل دوم، شرایط حساس‌تر می‌شود و نیاز به حمایت همه‌جانبه، همراهی و همدلی هواداران داریم، آن‌ها با این‌گونه رفتار کردن در حال بر هم زدن جو تیم و متشنج کردن آن هستند. متاسفانه این عده چوب لای چرخ تیم می‌گذارند و همین باعث می‌شود که تیم دقیقه در 92 تمرکزش به هم بخورد و گل دریافت کنیم. ما متاسفانه خودزنی می‌کنیم.

وی گفت: هواداران به این موضوع توجه نمی‌کنند که رقیبان ما چه کسانی هستند و ما باید چگونه با آن‌ها رقابت کنیم. آن‌ها متاسفانه چشم بسته و کاملا متعصبانه به موضوع نگاه می‌کنند. به هر حال منِ مربی ماه‌ها و هفته‌ها است که کنار تیم هستم و بهتر از آن‌ها می‌توانم آمادگی یک بازیکن را برای حضور در یک مسابقه تشخیص دهم. البته شاید سهم این آقایان بیشتر از من است.

فکری عنوان کرد: ما به تازگی علاوه بر جنگیدن با ترفند حریفان، باید با پدیده جدید مخالفت چشم بسته و متعصبانه برخی طرفداران نیز مبارزه کنیم. این‌گونه نمی‌شود که آن‌ها به هر قیمتی بخواهند از بازیکنان مورد علاقه‌ خود حمایت کنند. این طرفداران باید مصلحت تیم را هم در نظر بگیرند.

وی درباره بازی نیز گفت: بازی خوبی بود و ما چند دقیقه پس از این‌که هواداران شروع به سر دادن شعار کردند، به گل رسیدیم و توانستیم نیمه اول را برنده به رختکن برویم اما با توجه به این‌که آن‌ها تمرکز بازیکنان را بر هم زده بودند، متاسفانه گل دریافت کردیم. در ادامه باز هم به گل رسیدیم ولی عدم تمرکز بازیکنانم باعث شد گل تساوی را دریافت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هواداران‌ پیش از این همراه‌مان بودند اما اکنون که بیشتر از قبل به حمایت‌شان نیاز داریم، در کنار ما نیستند و از ما فاصله گرفته‌اند. از آن‌ها می‌خواهم که مصلحت تیم را در نظر بگیرند و همه دست در دست هم برای قهرمانی نفت‌مسجدسلیمان و صعود آن به لیگ برتر تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: کار سختی در ادامه لیگ داریم و می‌طلبد مجموعه باشگاه، انگیزه جدیدی به تیم بدهد تا با تمرکز بیشتر بتوانیم به آن‌چه هدف‌مان یعنی قهرمانی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر است، دست پیدا کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
نصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
4
1
آقای فکری خودتون ناراحت نکنید ، متاسفانه تعصب بیجای بعضی از ما خوزستانیها بوده که مانع موفقیت و رسیدن به جایگاه واقعی ما شده
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
4
محمودخان با احترام وتشکر از زحماتتون باید قبول کنید تقصیر شما از تماشاگرا بیشتره. تیمی که روی دور پیروزی بوده یهویی ترکیب تیمو از نیم فصل بهم زدید و بازیکنای شمالی مازاد بقیه تیمها اوردین به تیم نفت و گذاشتی داخل ترکیب که ازنظر فنی بسیار ضعیف هستند وبه تیم ضربه زدن. همه جا شایعه شده بخاطر نساجی تیم شهرتون اینکارو کردین و دلیل بعدیش اینکه نفت اگه بیاد لیگ برتر دیگه شرکت نفت حق نداره هزینه بکنه پس باید لیگ یک بمونه . امیدوارم این شایعات صحت نداشته باشه و صنعت بختیاری به لیگ برتر صعود کنه . شما هم سعی کنید با ترکیبهای مشکوک بهانه دست هواداران ندید . با تشکر
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
5
باید حاشیه رو از تیم دور کرد وگرنه بلای تیم شهرداری ماهشهر به سر نفت میاد. تماشاگران باید صبور باشن تیم نفت هنوز شانس اول صعود به لیگ برتر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
2
شروع شد نمیخوان خوزستان ۴تا تیم داشته باشه
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
1
کاملا درست میگه اقای منجزی. بازیکنای مازاد شمالی و اوردی گذاشتی فیکس نیم فصل دوم.۲بازی که نتیجه نگرفتی. بعد ۳بازیکن بومی بنامهای عسکری وصادقی ومیداودی که از نگاه کارشناسان لیگ۱ بهترین هافبک وسط و چپ ومهاجم لیگ ۱شناخته شدن وگذاشتی رونیمکت. دروازبانم اصلی که کلی کلین شیت داره گذاشتی نیمکت دروازبان دوم ۲بازی اخیر گل مفت خورده. مگه نیم فصل اول با همینا رو دور برد واختلاف امتیاز نبودی. چرا ارنج و عوض کردی. تیمای شمالی رسیدن بهمون.
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
2
محمودخان عزیز چه خوب که خودتان پذیرفتید بهزادی کلین شیت صادقی عسکری میداودی و... درنیم فصل دوم نیمکت نشین کردی وهروقت به میدان آمدندتیم جان تازه ای می گرفت ...چرا درجمع کوچک ما گفته میشد کاش محمود خان امیر موسی زاده را نمیگذاشت و دو گزارشگر شیراز با فجرسپاسی وخوزستانی با آلومینیم اراک هردو میگفتند قطعا گزینه تعویض موسی زاده برای نفت است... خب جلو فهم را نمیشود گرفت ..البته حرفای شما مربی محترم کاملا ارزشمند وقابل درک است که هواداران باید همواره بمثابه یار دوازدهم تاپایان بازی نفت را تشویق کنند حتی اگر 10 گل خورده باشد حتی اگر تیم کارش گره خورده ودرآن مقطع تکرار میکنم درآن مقطع خیلی بد هم بازی کند هواداران باید باتشویق های بی امان کمک حال تیم شوند... البته شما مربی محترم حتما واقف هستید که هواداران نفت انصافا دلسوز ترینند واین باور توسط شما به بازیکنان غیربومی که شناخت کمتری دارند القا شود... آقای محمود خان حتما میدانید مسجدسلیمان به دلایل متفاوتش با دیگر شهرهای ایران مهاجران بیشماری در اقصی نقاط ایران وجهان دارد ...بقولی ما همان جمع پراکنده هستیم... اما دلسوزی همدلی و... برایمان حرف اول را میزند... میخواهم بگویم هواداران نفت ازچهارسوی جهان چشم امید به شما عزیز گرامی بسته اند درشبکه های مجازی این قضیه کاملا مشهود است و وظایف پرتعهد اخلاقی شما را بس بسیار میکند... به امید تلاش پیگیرانه تان که همان قهرمانی نفت مسجدسلیمان شهر اولین ها... بی صبرانه چشم دوخته ایم... اینشاالله کارنامه زرین قهرمانی تان را جشن خواهیم گرفت....
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
1
با سلام
اقای فکری در بازی فجر سپاسی شما یهو اسکلت اصلی تیم را تغییر دادین و از بازیکنان تازه وارد استفاده کردین در صورتی که بایستی یواش یواش بازیکنان جدید را بازی بدین تا میکس بشن اتفاقا اقای بهتاش نشون داد توپ پخش کن خوبی میباشد ولی مسجدسلیمان کلا فوتبال را با پاسهای کوتاه سریع و سانتر از جناحین بازی میکنند و تا بازیکن جدید بخواهد با این تیم میکس بشود بالاخره وقت میبره
اقای فکری عزیز شما نیاز به پنج برد دارید بقیش هم با افت و خیز میشه قهرمان بشی پس لطفا تلاش کنید امتیازاتون را از عدد شصت رد کنید بعد هر طور دوست دارین ارنج بدید و میدون به جوونا بدید
لازم به ذکرست مسولین نفت اینقدر این ملت را سرکار گذاشتن که الان فکر میکنند شما با ایشان تبانی کردین حالا که تیم در لیگ یک ماندنی شده میخواهید با درجا زدن تیم بع لیگ برتر نرود.
اصل قضیه اینه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها