به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

ماهینی: می‌خواهند استقلال خوزستان را بیندازند

ماهینی: می‌خواهند استقلال خوزستان را بیندازند

خوزستان اسپورت- مدافع تیم قوتبال استقلال خوزستان با انتقاد از مشکلات این باشگاه گفت: بازیکنان تیم حتی پول کرایه راه ندارند.

دانیال ماهینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان در جدول رده‌بندی لیگ برتر اظهار داشت: در این فصل بدشانسی آوردیم و توپ‌های‌مان به گل تبدیل نشده علاوه براین تعداد مصدومان‌ تیم هم خیلی بالاست. در بازی با سپیدرود اصلاً دفاع وسط نداشتیم و من که دفاع راست هستم به همراه میثم دورقی که هافبک دفاعی است, این پست را پر کردیم.

وی ادامه داد: 8 بازی تا پایان فصل مانده و این فرصت را داریم که در ادامه جبران کنیم. در پایین جدول با تیم‌های سرسختی رقابت داریم. الان شرایط به نحوی است که حتی سپاهان و پدیده هم گزینه سقوط به لیگ برتر هستند اما با این وضعیت باید امید داشته باشیم.

مدافع استقلال خوزستان که در نقل و انتقالات نیم‌فصل به این تیم پیوسته است درباره وضعیت مالی این باشگاه اظهار داشت: درباره پرداخت‌ها باید بگویم که اصلا پول وجود ندارد. گفتند موسوی باشگاه را خریده و پول می‌آورد اما هنوز هیچ خبری نیست. مثل اینکه بین باشگاه و گروه ملی دعوا شده که نمی‌دانم به چه شکل است. یک نفر آمده شرکت را خریده که پول به باشگاه بیاورد و حالا می‌گویند پولی نمی‌دهد. وضعیت طوری است انگار می‌خواهند تیم را بیندازند.

ماهینی با اعلام اینکه همه بازیکنان مشکلات مالی دارند، گفت: من که نیم‌فصل به این تیم آمده‌ام اما بازیکنان همه خیلی کم پول گرفته‌اند آن‌هم در شرایطی که اینجا مثل تیم‌های دیگر نیست که قرارداد‌های بالا ببندند. الان بچه‌هایی که در خوابگاه هستند، حتی پول کرایه راه و تغذیه ندارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
4
تیمی که با دستای ویسی اومد بالا حالا با دستای خودش باید بزارش تو قبر. ناراحت کنندس. لعنت به این مدیران. اهواز رو بلاخره یه تیمه کردن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
4
خدا لعنت شون کنه مگه از خوزستان جز همین چندتا تیم چی مونده که میخان اینها رو نابود کنن؟ اقای استاندار چرا هیچ کاری نمیکنه؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
3
دلخوشی این مردم مظلوم فقط لستر ایران تیمی که شادی های اواز قهرمانی گرفته تا آسیا والان درآستانه ی سقوط ولی بازهم امید هست. ای استاندار به داد مردم برس اینهمه ما گردوخاک داریم به اون رسیدگی نمیکنید حداقل دلخوشی مردم این استان را نگیر لطفاً پخش کنید
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
1
2
پارسال سید دمش گرم چقدر مصاحبه میکرد تا کار ب استاندار ونماینده های مجلس رسید اقای ویسی چرا ساکتی؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها