به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

شیخ‌ویسی: گل سپیدرود خطا بود اما داور ندید

شیخ‌ویسی: گل سپیدرود خطا بود اما داور ندید

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید بازیکنان سپیدرود رشت قبل از به ثمر رسیدن گل این تیم روی او مرتکب خطا شده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، وحید شیخ‌ویسی این فصل هم خیلی خوب در ترکیب استقلال خوزستان درخشیده و تا الان 4 پنالتی در لیگ برتر و جام حذفی از حریفان گرفته است.

دروازه‌بان باتجربه استقلال خوزستان که یکی از امیدهای اصلی این تیم به حساب می‌آید، درباره بازی با سپیدرود رشت، پنالتی که از ابراهیمی گرفت و ... صحبت‌های جالبی دارد.

در بازی با سپیدرود اگرچه نتیجه خوبی نگرفتید اما روز خوبی برای شما بود.
 خدا را شکر بله. شاید برای من خوب بوده اما نتیجه به دست آمده برای تیم کافی نبود. آن هم وقتی حریف 10 نفره داشت بازی را دنبال می‌کرد. ما باید از این فرصت استفاده می‌کردیم و برنده می‌شدیم اما نشد. به هر حال جای امیدواری دارد که در بازی با رقیب مستقیم‌مان اجازه ندادیم سپیدرود پیروز شود. اگر دقت کرده باشید گل سپیدرود هم کاملا خطا بود. بازیکن آنها روی من افتاده بود اما احتمالا داور ندید چون محوطه 18 قدم خیلی شلوغ بود.

اعتراض نکردی؟
 اعتراض کردم اما بعد از آن رفتم عذرخواهی هم کردم. وقتی خطا شده و گل درست اعلام شد دیگر نمی‌شود کاری کرد.

به نظر می‌رسد تساوی و تک امتیاز سود چندانی برای هر دو تیم نداشت.
 صددرصد به همین صورت است اما این تساوی در ادامه کار خیلی به ما کمک می‌کند. الان 2 تیم در منطقه خطر هستند و تلاش می‌کنند در لیگ برتر بمانند. این تساوی برای هر دو تیم مفید بود.

استقلال خوزستان اگرچه در نیم‌فصل اول مشکلات زیادی داشت اما در نیم‌فصل دوم به خوبی تقویت شد. چرا بعد از تقویت تیم نتایج خوبی نگرفتید؟
 تقویت شده اما مصدومان زیادی داشتیم. مثلا در بازی با سپیدرود، مدافعان اصلی‌مان را نداشتیم و بازیکنانی که در خط دفاع بازی کردند، مدافع نبودند و هافبک بودند. با این حال خدا را شکر می‌کنیم که قدرت لازم را داشتیم. متاسفانه در این مدت با بدشانسی‌ها و ناملایمتی‌های زیادی مواجه شدیم که مهم‌ترین آن بی‌توجهی بزرگان استان به تیم است. آنهایی که باید برای تیم ارزش قایل باشند، توجهی ندارند.

در هر صورت، استقلال خوزستان به آرامش خاصی رسیده.
 تیمی که طرفدار ندارد، آرام است. امیدوار بودیم از ما حمایت شود اما نشد.

اما مشکلات مالی حل شده...
 بهتر است در مورد این مساله صحبتی نکنم.

پس به بازی برگردیم. در بازی با سپیدرود باز هم پنالتی گرفتید که به نظر می‌رسد این سومین پنالتی باشد که این فصل مهار کردید.
 من تا الان 2 پنالتی در جام حذفی و 2 پنالتی در لیگ برتر گرفتم. خدا را شکر در بازی با سپیدرود حسین ابراهیمی پشت توپ آمد و توانستم پنالتی را بگیرم.

چطور مگر؟ یعنی چون ابراهیمی زد، توانستی بگیری؟
 من و حسین ابراهیمی سال‌هاست با هم دوستیم و رفت و آمد خانوادگی داریم. وقتی حسین پشت توپ آمد می‌دانستم کجا می‌زند. به خاطر همین زودتر عکس‌العمل نشان دادم و آن را گرفتم.

خب چرا این شناخت به او کمک نکرد؟
 من می‌دانستم حسین همیشه همین طرف می‌زند که تا الان هم گل شده بود و می‌دانستم باید سمت مخالف حرکت کنم که همانجا را نشانه گرفت. بالاخره شناخت داشتم و توانستم سریع واکنش نشان دهم.

پس گرفتن این پنالتی شانسی نبود؟
 نه، کلا پنالتی شانسی است اما این بار شناخت من از ابراهیمی و پنالتی‌های قبلی‌اش باعث شد بتوانم آن را بگیرم. البته باید بگویم واقعا حسین خوب زد و تا الان همه پنالتی‌هایش را گل کرده که فکر می‌کنم این اولین بار است پنالتی را از دست داد.

برای دلداری دادن، می‌گویی ابراهیمی خوب پنالتی زد؟
 نه، واقعا همینطور است. او واقعا خوب زد اما من آن را گرفتم. در حالی که پنالتی ما خوب زده نشد اما گل شد.

بازی بعدی‌تان خیلی حساس است؛ شهرآورد اهواز. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنی؟
 خیلی سخت است چون فولاد تیم دوم جدول است و تیمی خوب و منسجم. شهرآورد همیشه شرایط خاص خودش را دارد که این بازی هم مستثنی نیست اما ما تلاش می‌کنیم برنده باشیم.

نکته جالب این است که الان یک طرف بازی برای حفظ رده دومی و ماندن در بین مدعیان سهمیه آسیا تلاش می‌کند و طرف دیگر برای نیفتادن و ماندن در لیگ برتر...
 بله، این مساله بازی را حساس می‌کند که امیدوارم بازی خوبی از آب درآید.

این بازی را چند چند پیش‌بینی می‌کنی؟
 بازی را یک- هیچ می‌بریم یا 2 بر یک.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
1
ایول داش وحید دمت گرم،واقعا پولی ک میگیری حلالته،هر چند میدونم این روزا پول خوبی بتون نمیدن،،اما دمت گرم،،تو هر پنالتی رو میتونی بگیری،و شایسته این خستی که توی جام جهانی حتی فیکس هم باشی،،دمت گرم،خیلی مردی،،به فکر این باش ک این چند هفته پایانی حاشیه تو تیم نیفته،،به امید قهرمانی دوباره استقلال تو لیگ برتر،،یا علی مدد
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
1
بدون توجه به مشخص بودن مربی فصل بعد باید با یک قرار داد بلند بیارنش فولاد. خیلی خوب و مطمعنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها