به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
پتروشیمی و نفت آبادان به فینال نرسیدند

ناکامی خوزستانی‌ها در نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال

ناکامی خوزستانی‌ها در نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال

خوزستان اسپورت- دو نماینده خوزستان با قبول شکست در آخرین گام از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران، از حضور در فینال باز ماند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازی‌های پنجم پلی‌آف مرحله نیمه نهایی لیک برتر بسکتبال کشور عصر پنجشنبه در تبریز و ماهشهر به انجام رسید که تیم‌های پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندرامام با پذیرش شکست برابر شهرداری تبریز و مهرام تهران از صعود به فینال مسابقات باز ماندند.

تیم‌های شهرداری تبریز و پالایش نفت آبادان در بازی سرنوشت ساز پلی‌آف نیمه نهایی به تساوی 82 بر 82 انجامید و بازی به وقت اضافی رفت. در وقت‌های اضافه تبریزی‌ها 17 بر 10 به پیروزی رسیده و در نهایت با برتری 99 بر 92 به فینال راه یافتند تا حریف مهرام شوند.

در بازی دوم که به میزبانی پتروشیمی بندرامام در سالن بعثت برگزار شد، تیم مهرام تهران با نتیجه 106 بر 94 به برتری دست یافت تا خشم تماشاگران میزبان و اعتراض شدید آن‌ها به اتفاقات این مسابقه را به دنبال داشته باشد.

تیم‌های پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان که سال گذشته به عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر بسکتبال رسیده بودند، حالا باید برای دیدار رده‌بندی و کسب مقام سوم رقابت کنند.

بازی فینال بین تیم‌های مهرام تهران و شهرداری تبریز به انجام خواهد رسید.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها