به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

پیروزی جوانان فولاد خوزستان در بازی جنجالی

تیم فوتبال جوانان فولاد خوزستان در جنجالی ترین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال جوانان ایران به پیروزی رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم جوانان ذوب آهن که به دلیل درگیری در بازی با پدیده مشهد، بعضی از بازیکنان تأثیرگذار خود را برای چند ماه از دست داده، امروز در استادیوم صنایع فولاد اهواز مهمان فولاد خوزستان بود و با نتیجه دو بر یک مغلوب جوانان سرخ پوش شد.

قضاوت تیم داوری متشکل از رحمان راستین، محمدرضا احمدی و سید محمد معینی با اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان ذوب آهن همراه بود. اصفهانی ها دو بار اعتقاد به نادیده گرفتن خطای پنالتی تیمشان داشتند و از طرفی هنگامی که شوت مهاجم ذوب آهن به زیر تیر افقی دروازه فولاد خورد و داور دستور به ادامه بازی داد، اعتراضات تندی به داور کردند.

مربیان ذوب آهن که همانند بازیکنان این تیم اعتقاد به گل داشتند، در این بازی اعتراضات شدیدی به داور کردند و سرمربی ذوب به حکم داور اخراج شد.

اعتراض دیگر تیم ذوب آهن به حضور محمود جادری روی نیمکت فولاد خوزستان بود. اصفهانی ها اعتقاد داشتند جادری که در بازی هفته قبل بین نفت اهواز و فولاد خوزستان توسط داور مسابقه اخراج شده بود، حق حضور روی نیمکت فولاد را نداشته و ناظر و داور مسابقه قانون را اجراء نکرده اند.

اما در کنار جنجال هایی که بر این بازی سایه افکنده بود، بازیکنان تیم جوانان فولاد خوزستان نهایت تلاش خود را برای پیروز شدن در این بازی به کار بستند. فرزاد طیبی پور دروازه بان، محمد شمس، سینا مریدی، شاهین عباسیان، رضا نعامی، مهرداد پورابوالقاسم، حمید میرسالاری، میلاد بدرقه و مجتبی نجاریان از جمله بازیکنانی بودند که در این بازی خوش درخشیدند.

جوانان فولاد ابتدا روی پاس حمید میرسالاری توسط محمد شمس ستاره این مسابقه به گل اول رسید. این تیم یک بار دیگر هم روی حرکت رضا نعامی بازیکن باتکنیک خود به یک ضربه پنالتی رسید تا سینا مریدی همانند همیشه با ضربه ای دقیق ضربه پنالتی را تبدیل به گل کند.

در اوج جنجال های داوری، فرزاد طیبی پور دروازه بان فولاد خوزستان که جزو بهترین های فولاد بود، در دقیقه 90 تعویض شد تا نوبت بازی به دروازه بان ذخیره برسد و این خطر بزرگی بود که از بیخ گوش فولاد گذشت.

فولاد خوزستان در وقت تلف شده یک گل دریافت کرد و با خوش شانسی از دریافت گل دوم فرار کرد تا این بازی پرحادثه و جنجالی با نتیجه دو بر یک به پایان برسد و بازیکنان فولاد با این امید که نفت اهواز بتواند سپاهان اصفهان را از صدر به زیر بکشد، پیگیر نتیجه بازی سپاهان اصفهان و نفت اهواز شدند. نتیجه ای که با شاهکار جوانان نفت در اصفهان رقم خورد.

سرمربی ذوب آهن اصفهان در پایان بازی اعلام کرد همه حوادث این مسابقه از قبیل اشتباهات داوری و حضور مربی محروم فولاد خوزستان روی نیمکت را به کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال گزارش خواهد کرد.

این در حالی بود که انتظار می رفت سرمربی ذوب آهن خویشتن داری کند و به قضاوت داوران اعتراضی نداشته باشد. به هر حال داوری های رده های سنی پایه با اشتباهاتی همراه می شود و مربیان باید صبوری کنند.

پیروزی جوانان فولاد در بازی جنجالی


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
توفیق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
2
4
بزار گزارش کنه اصفهانیای لابی کار خسته نباشید بچها.
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
1
0
بازیکنای جوانان فولاد اگه دست یه تماشاگر فولاد بودن این تیمو با 20 امتیاز اختلاف قهرمان میکرد.بازیکنای روی نیمکت جوانان فولاد از ترکیب اصلی همه تیما قویتره اونوقت باید بریم با داور و جنجال ببریم واقعن که
حسین بهداد
|
United States
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
0
1
خدا قوت شیرمردان جوان فولاد،،،،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها