به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
تعداد نظرات: ۲۰ نظر

قاسمپور: صنعت‌نفت مقابل استقلال بدشانس بود

قاسمپور: صنعت‌نفت مقابل استقلال بدشانس بود

خوزستان اسپورت- پیشکسوت فوتبال آبادان گفت: سوابق سوشا مکانی از قبل مشخص است، او بازیکنی است که حاشیه‌های زیادی دارد، باید کسی جوابگو باشد که او را به این تیم آورده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد تیم نفت آبادان در این فصل اظهار داشت: من نمی‌خواهم قضاوت کنم، به نظر من مسئولان باشگاه از هر کس دیگری بیشتر می‌دانند که شرایط تیم چطور است، چه برنامه‌هایی داشتند و آیا به اهدافشان رسیدند یا خیر و آیا خواسته‌های مربی را برآورده کردند اما اگر این بحث‌ها را در کنار هم بگذاریم باید انتظار از مربی بالا برود. تا جایی که من می‌دانم تمام خواسته‌های مربی برآورده شده است. در سال‌های گذشته نفت آبادان هزینه‌هایی انجام داد و به دنبال این بودند که در اواسط جدول قرار بگیرند اما این فصل هزینه‌های زیادی در تیم شد. این تیم باید قهرمان جام حذفی می‌شد یا سهمیه را کسب می‌کرد چرا که بازیکنان خارجی خوبی در تیم هستند در کنار بازیکنان جوان، بازیکنان ایرانی باتجربه‌ای هم در تیم حضور دارند. باید مدیران باشگاه در این خصوص صحبت کنند که آیا به اهداف رسیده‌اند یا خیر.

قاسمپور در ادامه در مورد اینکه بعد از شکست نفت آبادان مقابل استقلال سوشا مکانی از طریق پیامی از هواداران آبادان عذرخواهی کرد و خداحافظی کرد، گفت: اگر خداحافظی کرده پس چرا از ابتدا به این تیم آمده است؟ آقای سوشا مکانی سوابق زیادی دارد و فردی است که حاشیه‌های زیادی داشته، کسی باید جوابگو باشد که او را انتخاب کرده و به این تیم آورده است، هرکس که به تیم نفت آبادان بیاید می‌داند که این تیم جو متفاوتی دارد و جو آبادان بسیار سنگین است. وقتی هزینه‌های زیادی در تیم می‌شود و بازیکنان گران قیمتی به این تیم اضافه می‌شوند مطمئناً طبیعی است که انتظارات از تیم بالا می‌رود.

وی در ادامه در خصوص بازی مقابل استقلال گفت: فکر می‌کنم در بازی مقابل استقلال، تیم نفت آبادان کمی بدشانس بود، بازی خوبی ارائه داد و می‌توانست به گل هم برسد گرچه موقعیت‌های زیادی هم داشت اما فوتبال همین است و ممکن است نتایج مطلوبی کسب نکنیم امیدوارم نفت در ادامه نتایج خوبی کسب کند همه از این تیم انتظار دارند که حداقل سهمیه آسیایی را نیز کسب کند.

پیشکسوت فوتبال آبادان در ادامه در خصوص اینکه غیر از دروازه‌بان نفت آبادان چند بازیکن دیگر هم خواستار جدایی از این تیم شدند، آیا این شرایط به نفع تیم است یا خیر؟ گفت: متاسفانه یکسری هواداران تعصبات خشک و بدی دارند و باعث می‌شوند جو خاصی در آبادان بوجود بیاید. در زمان ما هم چنین بحث‌هایی بود، بازیکن ما را با چاقو زدند حتی بعضی هواداران جلوی بعضی از بازیکنانی که غیربومی بودند می‌ایستادند و تهدید می‌کردند. هر بازیکنی که به تیم نفت آبادان می‌آید باید بداند حال و هوا در این تیم متفاوت است. مردم این شهر پابرهنه به ورزشگاه می‌آیند تا پشت تیمشان باشند و حمایت کنند، بعضی افراد هم هستند که به دنبال جیبشان هستند و سعی می‌کنند جو را خراب کنند. در حال حاضر تیم نفت آبادان ۱۸ بازیکن غیربومی دارد در صورتیکه در سال‌های گذشته ۱۸ بازیکن بومی چه در آبادان و چه در این تیم بودند. حال و هوا در این تیم نسبت به گذشته فرق کرده و مسئولان باید ببینند که آیا واقعاً نسبت به اهدافشان جلو می‌روند یا خیر، بالاخره هوادار حق دارد، من مخالف بعضی رفتارها هستم اما باید هیجان وجود داشته باشد. همین فشارها باعث بشود که بعضی از بازیکنان بخواهند از تیم جدا شوند.

وی در پایان اظهار داشت: همیشه جو تیم‌های ریشه‌دار مثل پرسپولیس، سپاهان، استقلال، تراکتورسازی متفاوت است و هرکسی که در این تیم حضور دارد باید فشارهای زیادی را تحمل کند. این اتفاق‌ها در واقع در فوتبال طبیعی است و ممکن است برای هر بازیکنی به وجود بیاید، جو آبادان با دیگر شهرها واقعاً متفاوت است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۰
jafar
|
Switzerland
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
2
گل اول استقلال آفساید بود!
دیدار استقلال صنعت نفت در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران در حالی با نتیجه‌ ۲ بر یک به اتمام رسید که بسیاری از کارشناسان معتقد بودند گل نخست استقلال که توسط پژمان منتظری به ثمر رسید، نادرست است.
حیدر سلیمانی، کارشناس داوری دیروز (سه‌شنبه) معتقد بود خطایی روی بازیکن صنعت نفت صورت نگرفته است اما امروز و پس از بررسی مجدد فیلم بازی و بازبینی صحنه گل نخست استقلال، گفت: گل پژمان منتظری در حالت آفساید به ثمر رسیده بود و توپ در حالی به این بازیکن رسید منتظری بین مدافع و دروازه‌بان حریف قرار داشت.
او ادامه داد: علیرضا فغانی داور دیدار صنعت نفت و استقلال با ارتباط کلامی به موقع با بازیکنان دو تیم توانست مهارت ارتباطی سطح بالای داوری را به نمایش بگذارد و با دوندگی بسیار بالا که با استارت‌های زیادی هم همراه بود از شرایط فیزیکی بسیار بالایی هم برخوردار بود. صلاحیت این داور تهرانی برای تمام بازیکنان و عوامل فنی و حتی تماشاگران جای تردید باقی نگذاشت و اطاعت‌پذیزی بازیکنان نشان از مدیریت و رهبری وی در میدان را داشت و توانست قضاوت بسیار عالی را به نمایش گذارد.
سلیمانی درباره صحنه‌های حساس این دیدار توضیح داد: دقیقه پنج، پرتاپ اشیا از سوی تماشاگران کار ناشایستی بود و در بازی‌های بین المللی با جریمه همراه است. دقیقه هشت، گل استقلال در شرایطی به ثمر رسید که خطایی روی دروازه‌بان صنعت نفت انجام نشد و مکانی با مدافعان خودش برخورد کرد ولی در ادامه پژمان منتظری در وضعیت آفساید صاحب توپ می‌شود و تبدیل به گل می‌کند. زمانی که مکانی توپ را به بدن بازیکن استقلال می‌کوبد و برگشت داده می‌شود، فقط یک مدافع صنعت روی خط دروازه حضور دارد که کمک داور در محاسباتش اشتباه می‌کند و اعلام آفساید نمی‌کند در صورتی که در هنگام دریافت توپ، مهاجم نباید از مدافع آخر و دروازه‌بان نزدیک‌تر به خط دروازه باشد.
این کارشناس داوری افزود: دقیقه ٢٥ گل صنعت نفت به درستی آفساید اعلام شد و ناشی از تمرکز خوب کمک داور دوم بود. دقیقه ٣٩ اخطار به بازیکن استقلال امید ابراهیمی به درستی انجام گرفت و از موقعیت حمله تیم صنعت جلوگیری کرد. دقیقه ٥٤ دست مدافع استقلال بر روی پشت مهاجم صنعت کرار قرار داشت اما برخورد طبیعی بود و خطایی انجام نشد که اعلام پنالتی شود. دقیقه ٦٨ درگیری بین بازیکنان استقلال و صنعت نفت پس از خطای بازیکن صنعت نفت بوجود آمد و فغانی با سرعت بر سر صحنه خطا حاضر شد و توانست درگیری را مدیریت کند و اخطارهای داده شده هم به درستی انجام گرفت. دقیقه ٧٣ مدافع استقلال توپ را از روی خط دروازه دفع می‌کند که بازیکنان صنعت نفت اعتقاد داشتند توپ از خط دروازه عبور کرده است ولی آن چه از تصاویر به دست آمد زیاد واضح نیست و ظاهرا گل نشده است و باید به نظر کمک داور احترام گذاشت.
محمد اورکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
2
با سلام . آقای قاسم پور صبحت هایی کرد که چون آبادانیست واقعیت هارا گفت و ما آبادانیها قاسمپور را که سرمایه فوتبال آبادان است فراموش نکنیم واورا به فوتبال آبادان بازگردانید ..
jafar
|
Switzerland
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
1
چون گل اول استقلال تهران آفساید بوده و داوری ضعیف در نتیجه بازی تاثیر گذار بوده و همچنین این بازی در جام حذفی انجام شده و رفت و برگشت هم نبوده ؛ نتیجتا بازی باید دوباره تکرار شود . مسئولین صنعت نفت جهت احقاق حق باید پیگیر موضوع در فدراسیون ایران باشند و اگر قبول نکردند با فرستادن فیلم به ای اف سی شکایت کنند زیرا شکست در این مسابقه باعث غم و اندوه و ناراحتی فراوان یک شهر و استان شده است .
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
3
اول سلام دارم خدمت قاسمپور عزیز . دوم هم وقتی این بازیکنان خارجی به نفت امدند هیچکس فکر نمی کرد که خوب باشند . کرار بازیکن با حاشیه معرفی میشد که تیم را یه حاشیه میبرد و پیر شده است و سه نفر دیگه را هم پیر و تاریخ گذشته می دانستند پس مبلغ قرارداد انها هم بالا نبود و نیست و اگر سطح توقع از تیم بالا رفته از دانش و تلاش سرمربی و کادر ان است . اما قول سرمربی هم تک رقمی شدن در لیگ بوده که تا الان محقق می باشد . دیروز همه در فکر قهرمانی در جام حذفی بودیم که از تلاش تیم بود که باید قدردان انها باشیم و امروز انهایی که تا چند وقت پیش سقوط تیم را هشدار میدادند امروز طلبکار جام حذفی شده اند . اقای قاسمپور شما خود از اسطوره های ابادان هستید و میدانید کار در اینجا چقدر سخم است و خوشحال شدیم از اینکه پس از مدتها اشتی کردی و پیام گذاشتید . موفق و تندرست باسید .
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
2
سوشا همون بلايي كه سر فولاد مقابل السد قطر آورد رو سر صنعت هم آورد. ما خوزستانيها هميشه بايد از يك سوراخ دوباره گزيده بشيم!
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
1
طبق تصاویر تلویزیونی پاس گل اول استقلال تهران کاملا هند بود.واقعا اینجور بردن نامردیه
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
1
2
آقای قاسمپور نظر شما محترم ، اما آقای کمالوند شهامت داشت جلوی تمام اون مشکلات و ناملایمتیها و افرادی که دنبال تخریب تیم و تهدید بازیکنان غیر بومی بودند ایستاد و تیم خوبی ساخت و بازیکنان بزرگی را جذب کرد و دست دلال ها را کوتاه کرد ، اما خیلی بدشانسی آورد ،دیروز هم اگر اشتباه یکی از بازیکنان و داور اصالتا تهرانی نبود احتمالا پیروز میشدن، اما شما چی شما کاری کردین تیم به دسته پایین تر فرستادین ضمنا خرید بازیکن گرانقیمت در تیمی مثل صنعت هنر میخواد که هر کسی این کار نمیتونه انجام بده، پول خرج کردن واسه صنعت وظیفه دولت و باشگاه اگر این هزینه نشه جایی دیگه هزینه میکنن که سودی واسه آبادان نداره، لطفا منتشر کنید
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
2
کسی که اشتباه فاحش میکنه دیگه اسمش بدشانسی نیست.هنوز متعجبم سالاری چه ایرادی داشت ردش کردن.فقط حماقت همین.
فوتبال فاسد همینه
|
United States of America
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
1
لعنت به این فوتبال که همش مال سرخابیهای طهرانیه جریمه هاش مال تیمهای بدبخت شهرستانی هر روز هم جریمه های تازه تری وضع میکنن تبعید به شهر بیطرف خخخخخخ
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
2
با سلام به همگی و شما آقای Jafar
دوستان من صحنه ای که منتظری از توی گل در آورد رو فریم به فریم نگاه کردم و زمانی که کرار میخواد توپ رو روی دروازه ارسال کنه 4 بازیکن استقلال که در حال گرم کردن پشت دروازه شون بودن با فکر اینکه شاید بتونن صحنه ای از داور رو پنهان کنند به نزدیک خط عرضی میان و در ادامه وقتی که منتظری توپ رو از دروازه بیرون میکشه کمک داور آقای سخندان دید خوبی نداشت چون ذخیره استقلال دقیقا همون لحظه به طور خیلی حرفه ای چسبیده به خط و چنان دید سخندان رو بستن که من حاضرم به تمام مقدسات قسم بخورم که نتوانسته اون توپ رو ببینه چون اون 4 بازیکن جلو دید رو گرفتن و اگر توجه داشته باشید فغانی وسط زمین رو به نشانه برد نشان داد ولی نميدونم چرا سخندان که جای مناسبی نداشت گل رو تایید نکرد و می بایست رای فغانی رو تایید میکرد
در مورد پنالتی رو کرار هم زکی پور دستش رو برای بر هم زدن تعادل او بهش زد که هر جای دیگر غیر از اینجا اتفاق افتاده بود پنالتی اعلام می شد پیشنهاد دید دوستان هم چند باز صحنه ها رو ببین تا متوجه اشتباهات داوری بشن .
jafar
|
Switzerland
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
1
آقا علی سلام ؛ شما درست می فرمائید هم پژمان توپ گل شده را درآورد و هم پنالتی به نفع نفت گرفته نشد ولی آقای سلیمانی کارشناس داوری چون گل اول را بدرستی آفساید دانسته به دلائلی نامعلوم این دومورد را نادیده گرفته و از داور بی مورد تعریف و تمجید کرده ؛ ولی همینکه جرأت کرده گل اول اس تهران را بدرستی آفساید اعلام کنه جای شکرش باقیه . علی جان این ظلم ها به ناحق در حق خوزستان زیاده الان مطلبی را خواندم که اگر تونل سوم گوهرنگ بکار افتد تمام آب کارون را می برند و کارون خشک میشه و این یعنی مصیبت عضمای دائمی منکه واقعا نگران و ناراحتم . نمیدونم یک عده اگر ندانم بکارند وعقل ندارند خداشناس هم نیستند ؟!
عشق شهرم آبادان مظلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
1
کمالوند و عیسی زاده مرد باشید و تا حقتان را از نامردها در جام حذفی نگرفتین تیم را تو بازیهای باقی مانده لیگ بازی ندین مرد باشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
1
2
آقای قاسمپور اگه آدمی مثل شما بود هیچ وقت آدمایی مثل سوشارو نمیووردن خوزستان سوشا بجای اینکه جبران کنه دوباره گند زد
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
1
تمام این دلایل دشمنی با خوزستان و خوزستانی هستش و به امید خدا دشمنان خوزستان به درک واصل بشن
البته بی لیاقتی مسئولین خوزستان هم مزید بر علت است
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
چرا کسی به هند قربانی در گل اول استقلال اشاره درستی نمیکنه ! هندش پاس گل بود!! آفسایدو پنالتی و گل تساوی صنعت پیشکش!!!
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
امسال نمیزاشتن آبادان قهرمان بشه چون اول ک خود مربی مسئولین تیم نمیخواستن تیم شرکت کنه و انصراف دا دن و در لیگ هم ب تک رقمی راضی هستن پس عملا ب مافیای فوتبال چراغ سبز نشون دادن برای بریدن سر ما در دو جام امیدواریم همیشه سنجیده حرف بزنند ختم کلام از ماست که بر ماست
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
اقای قاسمپو عزیز باز فرصتی پیش اومد تا شما که از پیشرفت نفت ابادان در هراسید اظهار نظر کنید.برا مربیانی مانند شما بهتر اینه که تیم در لیگ یک باشه تا بازیکن سفارشی بگیرین
بازیکنای بومی سفارشی هنوز یادمون نرفته
سوشا رو گل اول اشتباه کرد و تنها اشتباهش تو بازی بود ولی این گل افساید بود و بیشتر از سوشا داور اشتباه کرد پس کاش به اشتباهات داور هم اشاره میکردین
صنعت نفت تو این بازی خیلی بهتر از استقلال بود
ضمنا ما دروازه بان بهتری نداشتیم.پس دنبال جو بر هم زدن نباشید
سوشا دروازه بان ملی هست و قطعا بهتر خواهد شد
بازی برد و باخت داره مهم اینه که از نمایش تیم راضی بودیم و تا اخرین لحظه برا پیروزی جنگیدیم ولی حیف که داور تهرانی و با حریف بود.امیدوارم مسوولین فیلم گل اول را به کنفدراسیون اسیا بفرستن.تا دیگه فغانی به خودش اجازه نده حق تیمی رو پایمال کنه
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
با نظر دوستمون موافقم چرا وقتی پرسپولیسو بردیم حرفی نزدی حالا ک میدونی همه از این باخت ناراحتیم میخوای نمک ب زخممون بپاشی و از آب گل آلود ماهی بگیری ما ب مافیای فوتبالباختیم چرا از داوری یک طرفه ب نفع استقلال چیزی نگفتی نه تو دلسوز نیستی
تعصب ابادان
|
United States of America
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
اقای قاسمپور ما دوست داریم اما خدایی تو کار مربیگری تو ابادان کاری واسه شهرمون و تیممون نکردی فقط یک بار تیم اوردی دسته یک اقا اگر کمالوند سوشا رو اورده یا ۱۸ تا بازیکن ما غیر بومی حداقل بازیکن طراز اول به تیم اوردن که از بازیکنای ابادانی بالا ترن اما خودت بگو که یه مشت بازیکن تفاله زوار در رفته که هیچ جایی تو هیچ تیمی نداشتن به تیم ما میاوردین یادتون که نرفته حالا خود شما از اقای کمالوند ایراد میگیرین کسی باید این حرفه بزنه که خودش دنبال بومی گرایی باشه یادتون فلاحت زاده ۴۰ ساله اوردین یا خیلیا دیگه که الان حضور ذهن ندارم اما اقای کمالوند اینقد دل جرات داره که جاوی مدیرای تیم ایستاد و زیر بار حرف زورشان نرفت دنیا فراز ابادانی
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
به كمالوند ها فقط زمان كافي ميديم ولي به مربيان ابادان نه راه نجات فوتبال آبادان رفتن عيسي زاده هاست تا از ف. ك ها راهي پيدا كنيم هر چي مربي منشوريست سر از آبادان در مي اورد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها