به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

کعبی: سه بازی سخت در انتظار استقلال است

کعبی: سه بازی سخت در انتظار تیم ماست

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که سه بازی سخت در انتظار آنهاست و باید در این دیدارها بهترین نتایج را بگیرند.

به گزارش خوزستان اسپورت، عقیل کعبی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت حساس استقلال خوزستان در انتهای جدول گفت: متأسفانه امسال امتیازهای زیادی را از دست دادیم و حالا شرایط سختی در پایین جدول داریم. البته در بعضی از بازی‌ها بدشانس بودیم و از طرفی مصدومیت و محرومیت بازیکنان به تیم ما ضربه زد. امسال خیلی کم پیش آمد که تمامی بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا استقلال خوزستان امسال با این وضعیت مواجه شده است؟»، تأکید کرد: اول فصل به ما گفتند همه مشکلات حل می‌شود، ولی این اتفاق نیفتاد. با مشخص شدن مالک و وضعیت باشگاه این انتظار وجود دارد که بیشتر به بچه‌ها کمک و توجه کنند. ما پارسال پولی نگرفتیم و امسال هم کمتر از 30 درصد از مبلغ قراردادمان را گرفته‌ایم. اگر شرایط روحی بازیکنان بهتر شود قطعاً بهتر نتیجه می‌گیریم.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به بازی دچار تیمش مقابل سپیدرود رشت خاطر نشان کرد: بازی سختی داریم، ولی باید امتیاز بگیریم تا برای بازی‌های بعد انگیزه و روحیه داشته باشیم. سه بازی سخت در انتظار ماست و بعد از بازی با سپیدرود باید با فولاد خوزستان و پرسپولیس بازی کنیم. امیدوارم در این سه بازی خوب امتیاز بگیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
2
آقای عقیل کعبی بازیهای خوب ترا فراموش نمیکنیم ...الان شرایطی ست که فوتبال دوستان خوزستانی به شما وهم تیمی هایتان امیدبسته اند شما واعلایی وکولیبالی وشیخ ویسی محجوب ومحبوب میتوانید سد غیرقابل نفوذ باشید ...میتوانید باهم دلی وهماهنگی یارانتان خوشحالی به خانواده های ماخوزستانی بیافرینید... درایتی که درشما ودیگر عزیزان ازجمله دورقی نصاری شریفات هردو کریمی ماهینی نامداری ودلفی تازه شکفته ...قلاوند زندی زارع و...همه عزیزان شادی را هدیه کنید... بازی باسپیدرود 6امتیازی ست ...ازهمه عزیزان انتظار داریم بحث مالی و حاشیه های دیگر که دشمنان خوزستان پیگیر آن هستند دراین شرایط پرهیز کنید... یقینا خدای ناکرده افتادن استقلال خوزستان وضعیت را چندین برابر بدتر میکند ...عزیزان استقلال خوزستان به انتظار موفقیت وپرکردن شادی در خانه هایمان چشم به شما دوخته لحظه شماری می کنیم... درود به عیرتمندان... شرم بر هر آنکه مانع رشد خوزستان است....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها