به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
تعداد نظرات: ۱۹ نظر

کمالوند: کمک داور گل تیم ما را نگرفت

کمالوند: کمک داور گل تیم ما را نگرفت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به این نکته اذعان کرد که سوشا مکانی تنها روی گل اول استقلال مقصر بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فراز کمالوند پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل استقلال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اول از همه از همه تماشاگران خوب صنعت نفت تشکر می‌کنم، هوادارانی که نشان دادند فرهنگ بالایی دارند و حتی اگر نزدیک زمین باشند و تیم‌شان شکست بخورد، شرایط بدی در مسابقه به وجود نمی‌آورد.

داور به نشانه گل وسط زمین را نشان داد
وی افزود: تیم ما امروز خوب بازی نکرد و دلیلش این بود که ما روی گل اول اشتباهی کردیم که همان ابتدای بازی گل خوردیم و این گل آب سردی رو پیکر تیم ما بود. با این حال فرصت برای جبران داشتیم و موقعیت‌های ما هم فکر می‌کنم بیشتر از تیم استقلال بود و حتی با بازیکنان تیم که صحبت می‌کردم، گفتند توپی که استقلالی‌ها از روی خط برگشت دادند، تبدیل به گل شده بود. حتی داور ابتدا وسط زمین را به نشانه گل نشان داد، اما کمک داور تشخیص داد که این توپ گل نشده است.

پنالتی ما گرفته نشد!
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت با اشاره به عملکرد داوری تصریح کرد: ما حتی می‌توانستیم یک پنالتی داشته باشیم که برای ما گرفته نشد. با این حال باختیم و به تیم استقلال تبریک می‌گویم که به فینال رسید. این اتفاق خوبی که این فصل برای ما رقم خورد، این بود که تا نیمه نهایی جام حذفی بالا آمدیم و این برای صنعت نفت اتفاق خوبی محسوب می‌شود. من از عملکردی که تا به اینجا داشتیم راضی هستم، اما به نظرم می‌توانستیم به فینال برسیم. بچه‌ها تلاش زیادی کردند و در نیمه دوم هم می‌توانستیم نتیجه را برگردانیم، اما این اتفاق رخ نداد و امیدوارم سال آینده بتوانیم در جام حذفی از مرحله نیمه نهایی هم عبور کنیم.

سوشا بد جایی و بد زمانی اشتباه کرد
وی در پاسخ به این پرسش که چرا عملکرد سوشا مکانی در بازی‌های اخیر نفت‌آبادان ضعیف بوده است، خاطر نشان کرد: شما در مورد بازی امروز صحبت می‌کنید یا بازی‌های قبل، ضمن اینکه سوشا در کدام بازی عملکرد ضعیف داشته است که امروز این‌طور صحبت می‌کنید؟! اگر بخواهیم در مورد این بازی حرف بزنیم باید گفت سوشا در صحنه گل اول استقلال مقصر بود، اما روی گل دوم از او هیچ‌کاری بر نمی‌آمد که بخواهد انجام دهد. شجاعیان در شش‌قدم محوطه جریمه توپ را در رقابت با دفاع ما به گل تبدیل کرد. هر دروازه‌بانی بود آن گل را دریافت می‌کرد. من باید بگویم که دروازه‌بان اول ما با نظر مربی دروازه‌بان‌ها انتخاب می‌شود. به‌هر حال این یک بحث تخصصی است و نظر مربی دروازه‌بان‌‌های ما این بود که سوشا شرایط بهتری نسبت به رقبای خود دارد. من نمی‌خواهم بگویم سوشا اشتباهی مرتکب نشد بلکه او روی گل اول مقصر بود، اما بهتر است بگوییم سوشا بد جایی و بد زمانی اشتباه کرد، چه بسا ما اگر در نیمه اول همان یک گل را می‌خوردیم می‌توانستیم جبران کنیم که اتفاقا جبران هم کردیم، که داور گل ما را نپذیرفت.

اگر نیمه اول یک بر صفر تمام می‌شد بازی را می‌بردیم
کمالوند در واکنش به این پرسش که چرا تیمش بعد از دریافت گل دوم به اندازه کافی روی دروازه استقلال فشار نیاورد و حتی بعد از زدن یک گل هم تلاش زیادی برای به تساوی کشیدن بازی نکرد، گفت: به اعتقاد من همه مشکلات ما از گل دوم به بعد حریف آغاز شد. اگر بازی در همان نیمه اول یک بر صفر می‌شد، ما قطعاً بازی را می‌بردیم، همان‌طور که در نیمه اول یک گل زدیم و داور قبول نکرد. در نیمه دوم من به بازیکنانم گفتم قبل از هر چیز مراقب باشید گل نخوریم تا بتوانیم گل‌های دریافتی را جبران کنیم. اما خوب دیگر بیشتر از این زورمان نرسید. ما امروز مقابل تیمی باختیم که 15، 16 بازیکن ملی‌پوش داشت، استقلال تیم بزرگی است و دیدید امروز حتی برخی ملی‌پوشان این تیم از جمله نورافکن روی نیمکت نشسته بودند. ما تا اینجای کار توانستیم تیم‌های بزرگی را از پیش‌رو برداریم، سپاهان را در اصفهان بردیم و پرسپولیس را در تهران حذف کردیم که هر کدام از این بازی‌ها یک فینال بودند.

دستمزد مکانی حتی کمتر از دیگر دروازه‌بان‌های ماست!
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به سؤال یکی دیگر از خبرنگاران در ارتباط با اینکه آیا جذب سوشا مکانی به خاطر مسائل مالی بود و اگر این باشگاه شرایط مالی بهتری داشت دروازه‌بان بزرگ‌تری را جذب می‌کرد یا نه، عنوان کرد: چرا مسائل را به هم ربط می‌دهید؟ شما اصلاً می‌دانید قرارداد سوشا مکانی با ما چقدر است؟ او دستمزدش حتی کمتر از دیگر دروازه‌بان‌های ماست! مشکلات مالی هم ربطی به این قضیه نداشت. چون سوشا امروز یک گل بد خورده شما همه چیز را به هم ربط می‌دهید. ضمن اینکه او فقط روی یکی از گل‌ها مقصر بود و در صحنه گل دوم کاری از دستش بر نمی‌آمد. اشتباهی که سوشا داشت برای هر دروازه‌بان بزرگی در دنیا پیش می‌آید، همان‌طور که گفتم اشتباه او در زمان و بازی خوبی رخ نداد. همان‌طور که قبلاً هم دیدید ما سه بازی صوفیانی را بازی دادیم که آن هم تشخیص مربی دروازه‌بان‌ها بود. اگر هم امروز سوشا بازی کرد باز نظر مربی دروازه‌بان‌های تیم بود. من برای آخرین بار در این مورد می‌گویم وقتی یک تیمی می‌برد همه در آن نقش دارند وقتی تیمی هم شکست می‌خورد همه مقصرند، تا وقتی هم سرمربی هست نباید بازیکن را مقصر جلوه داد.

اینکه تا مرحله نیمه نهایی جام حذفی بالا آمده‌ایم کار بزرگی کرده‌ایم
وی درباره قضاوت فغانی داور مسابقه نیز گفت: از نظر من فغانی مثل همیشه بود. چرا باید بخواهیم شکست‌مان را به داوری ربط بدهیم?! ما هر موقع 18 بازیکن ملی داشتیم، باید خودمان را مدعی بدانیم. شما خبرنگاران آبادانی طوری حرف می‌زنید که انگار تیم صنعت نفت پنج قهرمانی در جام حذفی و شش قهرمانی در لیگ دارد! حرف کلی من این است که ما باید برای موفقیت‌های بیشتر پتانسیل بیشتری داشته باشیم. در شرایط فعلی ما باید برنامه‌ریزی داشته باشیم که بتوانیم در سال بعد با تقویت تیم‌مان شرایط بهتری داشته باشیم. تیمی که دومین سال حضورش در لیگ‌ برتر را (دومین سال متوالی) سپری می‌کند تا همین مرحله نیمه نهایی جام حذفی که آمده کار بزرگی کرده است. ما امروز به تیم کوچکی نباختیم، استقلال پر افتخارترین تیم ایران است.

اتفاق خوب این بود که ما به فینال می‌رفتیم اما باخت‌مان هم اتفاق بدی نیست
کمالوند خاطر نشان کرد: ما حتی امروز می‌توانستیم برنده باشیم. به‌هرحال این از جذابیت‌های فوتبال است که در روزی هم که خوب هستید، می‌بازید. چه بسا برخی مواقع بد بازی می‌کنید، اما می‌برید. ما آنقدر تیم خوبی بودیم که 70-80 درصد هواداران فوتبال امروز فکر می‌کردند که ما برنده‌ایم. اگر هم باختیم اتفاق بدی رخ نداده است. فقط اتفاق خوب این بود که ما به فینال می‌رفتیم. به‌هرحال این از جذابیت‌های فوتبال است که تا این مرحله آمدیم، اما نتوانستیم فینالیست شویم. مهم این است که توانستیم بازی پایاپایی مقابل استقلال ارائه دهیم. شما این را هم در نظر بگیرید که ما از نظر تعداد بازیکن قابل مقایسه با استقلال نیستیم، ما یک مهاجم 33 ساله در خط حمله داریم که در 20 بازی لیگ برای ما به میدان رفته و بازیکنی نداریم که بخواهیم به شیمبا استراحت داده و او را برای این دیدار آماده نگه‌ داریم. کرار را هم دیدید در چه شرایطی به میدان رفت.

نباید از اینکه در نیمه نهایی حذف شدیم ناراحت باشیم
وی در این باره اضافه کرد: حرف کلی من این است که ما مثل سپاهان، پرسپولیس و استقلال نیستیم که 17 ، 18 بازیکن در سطح ملی داشته باشیم، اگر چه از نظر قدمت هیچ چیز از آنها کم نداریم و تیم ریشه‌دار هستیم. تیم‌هایی که نام بردم روی نیمکت شش هفت بازیکن خیلی خوب دارند و فرصت این را دارند که به بازیکنان اصلی استراحت دهند. ما هم اگر این شرایط را داشتیم جزو مدعیان بودیم، اگر چه الان هم شرایط ما در جدول مسابقه خوب است، اما اگر می‌خواهیم سال بعد مدعی باشیم باید ضمن حفظ بازیکن اصلی تیم‌مان پنج شش بازیکن خوب جذب کنیم. استقلال امروز محسن کریمی، مهدی قائدی و امیدنورافکن را در ترکیب نداشت، اما دیدید دست شفر آنقدر پر بود که نورافکن روی نیمکت نشست. از طرف دیگر ما مهاجم 33 ساله داریم که باید در همه بازی‌ها از او استفاده کنیم. نظر من این است که باید اندازه بضاعت‌مان از تیم انتظار داشته باشیم. اگر تیم ما در این مرحله از این رقابت‌ها حذف شده نباید ناراحت شویم باید ببینیم عملکردمان در گذشته به چه شکل بوده است و چه تیم‌هایی را رد کرده‌ایم تا به اینجا رسیده‌ایم. همان‌طور که گفتم باید خودمان را تقویت کنیم تا سال بعد هم بهتر از امسال باشیم.

با تیم فعلی نمی‌شود بهتر از این بود
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با تأکید بر اینکه تیمش در ادامه راه شرایط سختی پیش‌رو دارد، عنوان کرد: ما با این بضاعتی که داریم بازی‌های خود را فشرده برگزار می‌کنیم، امروز با استقلال بازی کردیم و باید 72 ساعت بعد به مصاف فولاد برویم. دوباره چهارشنبه هفته بعد با پرسپولیس بازی کنیم، در اینکه تیم ما هم بزرگ است شکی نیست، اما با بضاعتی که داریم تا همین مرحله خیلی خوب بالا آمدیم و واقعاً با تیم فعلی نمی‌شود بهتر از این بود. سپاهان اولین حضورش در لیگ برتر را با استانکو شروع کرد و بعد از آنکه به ثبات رسید با مربیانی چون فرکی، کرانچار، قلعه‌نویی توانست قهرمان لیگ شود. الان هم نفت آبادان با امسال دومین سال پیاپی هست که در لیگ برتر می‌ماند و به اعتقاد من باشگاه باید بیش از 9 بازیکن تیم را حفظ کرده و شش بازیکن فصل بعد به آن اضافه کند تا بتواند سال بعد بهتر از امسال نتیجه بگیرد. نباید در شرایط فعلی سطح توقعات را از خودمان بالا ببریم، بلکه توقعات باید براساس داشته‌ها باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا از طاب ریکانی در ترکیب اصلی استفاده نکرد، گفت: در بازی قبل از من پرسیدند که چرا از غبیشاوی استفاده نکردید و ریکانی را به میدان فرستادید؟ شما فقط از همین جور سؤال‌ها می‌پرسید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۹
imn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
اقای کمالوند به خریدهای نیم فصلت باختی تیم دو مهره پر اشتباه داشت سوشا و لطفی صنعت نفت اگر دروازبان بهتری داشت تو لیگ و حذفی نتیجه بهتر میگرفت
rama
|
Germany
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
فراز جان باختیم ولی زیبا و خوب بازی کردیم داور گل سالم ما رو نگرفت. فوتبال خوبی بود ولی رو اشتباه باختیم و این جزو فوتباله
ولی خواهشمندیم سال اینده با تقویت تیم و حفظ اسکلت اصلی و بازیکنای خارجی تیمی برای قهرمانی و بالای جدول ببندین
ابراهیم زاده، لطفی و شیمبا و اگوستو و باتیستا عالی هستن کرار و ساکی و سوشا این بازی خوب نبودن
لطفا از الان به فکر فصل اینده باش اگه میخای فصل بعد موفق باشیم
ما دوستت داریم چون فوتبالی برزیلی بازی میکنین
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
حرفات از قبل اماده بود. نه اقا تو لیگ ایران تیمی که بلد نباشه کلین شیت کنه ول معطله. ابی از شما گرم نمیشه .فقط بزار اس خوزستان بره فینال. بعدا یاد میگیرید چطور اس خوزستان نفسش و میگیره
علی
|
Netherlands
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
3
شما یه روز میگی خطا نگرفتن یه روز افساید یه روز کرار مریضه.اقا چرا با خبرنگار درگیر میشی بچه دوساله هم میفهمه سوشا گلر نیست دوی هردو گل مقصر بود
خرمشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
3
آقای کمال وند قبول کن تیمت ضعیف بود دروازبانت افتضاح
حیف این همه هوادار و شما بجای عذرخواهی سخنرانی میکنی
انگار فاتح لالیگا شده ای
عدنان عبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
3
امروز ما تو ابادان نتیجه رو باختیم. ازاین بابت ناراحتم. لکن خیلی چیزها رو بردیم. ورزشگاه مملو از تماشاگر ابادان با اتحاد وهمدلی فقط تیم صنعت رو تشویق کردن واجازه ندادن حتی یک پرچم ابی هم به ورزشگاه بیاد جایگاه تیم میهمان رو هم به تصرف خود دراوردن این از نتیجه هم مهمتره .انشاءالله در اینده نتیجه هم میگیریم.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
3
عدنان کلامت شیرین و پر افتخار بود به امید موفقیت برزیل ایران و سرافرازی تیم های استان
jafar
|
Switzerland
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
3
هر چند دوست نداشتم دیگه کامنتی بزارم چون مشگلات مهمتر مردم خوزستان از جمله هوای آلوده و غیره حالی برای آدم نمیزاره که به فوتبال بپردازه ؛ ولی از روزی که اولین بازی این تیم در لیگ برتر برگزار شد نوشتم که دفاع صنعت نفت زحمات خط حمله را به باد میده ؛ که البته سوشا در بازی امشب در حد محلات و دهات هم بازی نکرد ! حالا بهتر می فهمم چرا ویسی می گفت یک دروازه بان خوب از پدر و مادر خوب بهتر است! اتفاقا پرسپولیس بعد از قهرمانی اس خوزستان بخوبی این مهم را فهمید و نتیجه آن را تا کنون دیده ؛ ولی مشگل نفت علاوه بر دفاع و دروازه بان اینکه بازیش فراز و نشیب و نوسان زیادی داره و اصلا نمیشه روش حساب کرد باور کنید همون تیم ته جدول اس خوزستان از نظر شخصیت تیمی و فرم بازی ثابت تر و خیلی بهتر از نفت است منتهی متاسفانه نه پول داشت و نه صاحب که به این روز افتاد . در مورد داوری باید گفت هر سه تیم خوزستانی بیشترین ضربه را از داوری خورده اند و این هم یک ظلم دیگر روی بقیه ظلم ها .
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
2
آقای کمالوند مرکز دفاع تیممون تونلی به عرض ۲۵ متر دارد که هرگز برایش اندیشه نشده .
این تونل به فولاد ، گسترش ، استقلال ، سپید رود و ذوب آهن هدایای زیبایی تقدیم کرده .
ترا بخدا از دفاع و سوشای تیمت تعریف نکن که یک پنیر سوییسی است .
اما اینکه تیم برتر صنعت بود را می پذیرم چون استقلال امروز فقط دو گل زد و دیگر هیچ . و اگر داور با آنها اینقدر مهربان نبود بازی را واگذار کرده بودند .
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
2
خیلی سخته واقعا امشب آبادان گریه کرد ولی امید وارم با حفظ کادر فنی و تقویت تیم سال اینده سهمیه بگیریم تیم نفت خوب بازی اشتباهات فردی و داوری تاثیر داشت فقط آقا فراز بزرگوار مشکلی که از اول فصل داشتیم هنوز هم داریم تیم نفت خیلی راحت گل میخوره و بعد باید زجر بکشه و ب سختی جبران بکنه امروز شاید استقلال ۴ موقعیت نداشت ۲ تا گل شد
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
2
این هم یک بازی بود اما با یک تیم خوب . ما هم خوب بازی کردیم کمی داور مهربان بود شاید هم می بردیم . شنبه با فولاد بازی داریم . از آقای کمالوند می خواهیم با جدیت تیم را آماده آن بازی کند . هواداران هم با احترام به تیم همچنان حامی تیم باشند تا در ادامه لیگ جایگاه خوبی بدست بیاوریم . انشاالله .
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
صنعت به سوشا مکانی و کمالوند باخت. دروازه بان و مربی هر دو ضعیف
حلافی نژاد بوشهر بندر دلوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
امروز به خودمان باختیم نه به استقلال خداوکیلی امروز کرار چکار مفیدی انجام داد چرا جهانی فیکس بازی نکرد ساکی که افتضاح بود بخدا از ناراحتی خوابم نمیبره امروز بعد از بازی رو نداشتم بروم سرکار چقدر مورد تمسخر طرفداران استقلال قرار گرفتم اینهم در شهر غریبی که به اندازه انگشتان یک دست طرفدار نداریم بیشتر مردم اینجا یا لنگی هستند یا کیسه کش خدا از بانی و مقصر این باخت نگذره بهت صاحب الزمان
رضا
|
Australia
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
آقای فراز جان خوب این کرار چیه که شما امروز 90 دقیقه بازی بهشون دادی فقط توی زمین راه میره و خودش رو به زمین مینداخت . باید تعویض میشد کل تیم زحمت میکشید تیم بهش میداد تک روی می کرد وبعدش هم همش اعتراض بعدش هم شما از نظر فنی با تیم اصلا کار نکردید فقط جوی درست کردید که بازیکنان از تیم استقلال ترسیده بودن وهیجان زده که همین باعث باخت تیم شد . آقای کمال شما باید به تیم یاد می دادید که از با اختلاف دو گل نیمه اول رو تموم می کردیم نیمه دوم بازی سرعتی در دستور کار می گذاشتید تیم علی الخصوص در چند بازی آخر که من می دیدم اصلا رو به جلو بازی نمی کرد دقیقه 8 به بعد نگار بازی مساوی بود . بد نیست کمی از تجربیات بعضی از تیم ها الگو بگیریم مثل تیم ذوب آهن .
رضا از اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
با سلام . جا دارد از همه هواداران تشكر و قدرداني به عمل بيايد . هر چه بود تمام شد يادم است در بازي ايران و استرليا كه با مساوي 2 بر 2 استراليا از جام جهاني فرانسه حذف شد در پايان بازي كاپيتان استراليا در مصاحبه اي گفت از همين الان بايد به فكر 4 سال ديگر باشيم مسئولين صنعت نفت شما چطور ؟ چند ماه ديگر دوباره جام حذفي از سر گرفته مي شود باز هم انصراف خواهيد داد ؟ نقاط ضعف و قوت تيم كاملا" آشكار شده است آيا از همين الان برنامه ريزي مي كنيد يا اينكه همه چيز را براي دقيقه 90 مي گذاريد ؟ فرض كنيد همين تيم فعلي صنعت نفت قهرمان جام شده بود آيا مي توانست با فوتبال حرفه اي كشورهاي خليج فارس بازي فوتبال نه بسكتبال انجام دهد ؟ آقاي كمالوند مربي بسيار خوبي است اما بارها اعلام كرده از آبادان مي رود آيا براي ماندن ايشان يا تعيين جانشين ايشان فكري كرده ايد ؟ آيا به اين موضوع فكر كرده ايد كه چگونه مي توانيد مانند بازي بااستقلال اين همه تماشاگر به ورزشگاه بياوريد ؟ و موضوعات ديگري كه خودتان بهتر مي دانيد . مقصر كردن دروازه بان و داور و ... ديگه هيچ فايده اي ندارد . اين هواداران ثروت واقعي تيم هستند قدر آنها را بدانيد و خواسته هايشان در مورد تيم صنعت نفت را اجرا كنيد يا ميدان را براي اهل فن خالي كنيد . با آرزوي سلامتي و موفقعيت مردم خوب خوزستان و آبادان . متشكرم
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
آقای کمالوند حرف‌های شما درست ولی امروز شما از نظر روانی تیم را آماده نکرده بودی چرا گذاشتی سوشا با لباس قرمز بازی کنه چون میخواست بگه من پرسپولیسی هستم و این حرکت روی بار فنی خودش وتیم اثر منفی گذاشت ک کاملا مشخص بود شما باید شجاعت داشته باشید کرار نیمه دوم خیلی ضعیف بود باید تعویض میشد ما احتیاج ب دوندگی بی امان در هافبک وحمله داشتیم ک مجدمی وجبیره میتونستن خیلی کمک کنن ما چیزی برای از دست دادن نداشتیم متاسفانه مثل اکثر بازیا تعویضامون بد بود و ب اشتباهات خودمون باختیم برای سال بعدحتما دستیار و بدنساز خارجی میخوایم حالا با تمام قدرت ادامه میدیم ببینیم خدا چی میخواد
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
فراز خان سوشا باید جوابه مردم رو بده،باید بگه چرا توشیش قدم گله لایی میخوره ازت میخوایم بزاریش روی سکو نوشی صوفیانی رو بزار تو دروازه زمان میخواد تا هوادار بتونه این پرسپولیسی رو ببخشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
كمالوند عزيز و محترم از اين مصاحبه شما اصلاً خوشم نيامد دم به دم به حضورتان در نيمه نهائي افتخار ميكني و هي سر باشگاه منت ميذاري كه امسال تيم رسيده نيمه نهائي ظاهراً شما قبل از بازي هم به خودت ميگفتي كه ما امروز اگر هم ببازيم برنده ايم چون صنعت اولين باره آمده جزء چهار تيم ولي برادر عزيز اين جامي كه شما تيم را در آن رساندي به نيمه نهائي جام شگفتيهاست نه ليك برتر و دوست داشتم قبل از شروع بازي و قبل از مصاحبه آن سه نيم ديگر را يكبار پيش خودت مرور ميكردي كه يكيشون تيم دسته يك خونه به خونه است پس بنابرين اگر شما كار بزرگي كرده ايد بايد اعتراف كنيم استقلال خوزستان كه با نصف بودجه شما داره كارش را ادامه ميده دست به بزرگترين شگفتي زده كه احتمال زياد هم خودش امسال در جام حذفي شگفتي ساز باشد و دومين قهرمانيش را جشن بگيرد. آقاي كمالوند قبول كن شما ديروز آسانترين قهرماني را از دست دادي و استقلاليها خيلي با ترس و دلهره آمده بودن آبادان چون ميدانستند دارن به شهري ميروند كه براي اولين بار است وارد ورزشگاهي ميشوند كه عليرغم اين همه جمعيت و دريغ از حضور يك هوادار استقلالي و اين براي تيمي مثل پرسپوليس و استقلال تهران كه عادت دارند هميشه و در هر ورزشگاهي هوادار داشته باشند خيلي سخت تمام ميشود و اصلاً با چنين جوي آشناي ندارند ولي متاسفانه شما نتواستيد خوب استفاده كنيد در نهايت بازي برد و باخت دارد و هر دوش قشنگ است
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
صنعت نفت به كمالوند مكاني اسدي كرار باخت اقاي كمالوند بس ديگه انقدر به شعور مردم توهين نكنيد شما سه تا تعويض داشتي دو تا تعويض كردي چرا جهاني ده دقيقه اخر اوردي تو چرا ريكاني بازي ندادي فقط ياد گرفتي به شعور مردم توهين ايشالله هر چه زودتر از ابادان بري فقط ياد گرفتي بعد از باخت توجيح كني يك روز داور يك روز سرماخوردگي يك روز چمن پس كي بحث فني ؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها