به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

شفر: برد را به هواداران استقلال تقدیم می‌کنم

شفر: برد را به هواداران استقلال تقدیم می‌کنم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همه بازیکنانم خوب بازی کردند، اما در مورد ابراهیمی باید بگویم او بسیار بسیار خوب بازی کرد، پاس‌های خوبی به بازیکنان می‌داد و در کار دفاعی هم عالی بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، وینفرد شفر پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: می‌خواهم صحبتی را تکرار کنم که در بازی‌های قبلی هم گفته‌ام. من عاشق تیمم هستم و 30 سال است مربیگری می‌کنم.

مهدی، امیدواریم که در فینال برای ما بازی کنی
وی افزود: شخصیت تیم ما بسیار خوب است. من دقایقی قبل از پایان بازی کمی عصبی بودم که گل مساوی را نخوریم و بازی را واگذار نکنیم، اما روحیه تیمی ما فوق‌العاده بود. به دلیل مشکلی که برای بازیکن جوان‌مان به وجود آمد، ما این برد را به او تقدیم می‌کنیم که اکنون در بیمارستان است. مهدی، ما امیدواریم که در فینال برای ما بازی کنی. شاید این صحبت چندان هیجانی نباشد.

کی‌روش باید بابت حضور بازیکنانم در تیم ملی خوشحال باشد
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه «من از ابتدای بازی عصبی نبودم»، خاطرنشان کرد: خوشحالم که مقابل تیم برزیل فوتبال بازی کردیم. یادم می‌آید با سنگال که سرمربی آن تیم بودم، برزیل را شکست دادیم. البته این صحبت من یک شوخی بود. امروز دیدار مقابل صنعت نفت بازی بسیار سختی برای ما بود و با توجه به شرایط ورزشگاه از این موضوع باخبر بودیم، با این حال خط دفاع و هافبک ما عملکرد خوبی داشتند و کی‌روش باید بابت حضور این بازیکنان در تیم ملی خوشحال باشد. به همه بازیکنانم تبریک می‌گویم و این فینال را به همه هواداران خوب خودمان تقدیم می‌کنیم. البته نه فقط هواداران تهران، بلکه در همه جای ایران، حتی آلمان و کشورهای دیگر هوادار داریم که این پیروزی را تقدیم همه آنها می‌کنم.

نیاز به بازیکن جدید داریم و امیدوارم امروز و فردا کار را تمام کنیم
شفر با اشاره به اینکه تیمش هنوز بازیکنی جدیدی جذب نکرده است، اظهار داشت: ما فعلاً بازیکن جدیدی نداریم و مدیرعامل ما قرار است فردا در این خصوص صحبت کند و امیدوارم همه چیز تمام شود. ما بازیکنانی داریم که صددرصد توان خود را به کار می‌گیرند. در بازی قبلی دیدید که نورافکن سمت راست بازی می‌کرد و 20 دقیقه آخر این بازی در سمت چپ بازی کرد، اما نیاز به بازیکن جدید داریم و امیدوارم امروز و فردا کار را تمام کنیم.

تمام بازیکنانم خوب بازی کردند اما ابراهیمی بهتر از همه بود
«از جو امروز ورزشگاه نیز خیلی خوشحال بودم که مردم به خاطر تیم شهرشان به ورزشگاه می‌آیند. می‌دانم که تیم حریف خوشحال نیست و برای آنها در آینده آرزوی موفقیت می‌کنم.»، وی با بیان این جمله به تحلیل عملکرد تیمش پرداخت و گفت: ما در این بازی یک اشتباه داشتیم که روی همان اشتباه گل خوردیم. همه بازیکنان ما خوب بازی کردند، اما در مورد امید ابراهیمی باید بگویم او بسیار بسیار خوب بازی کرد، پاس‌های خوبی به بازیکنان می‌داد و در کار دفاعی هم عالی بود. همه بازیکنان ما، پژمان منتظری، سیدمجید حسینی و همه خوب بودند، اما امید امروز کاملاً آماده بود و ذهن آماده‌ای برای این بازی داشت. ما گام بلندی برای جام جهانی برداشته‌ایم و آقای کی‌روش باید بابت داشتن این بازیکن در تیم ملی خوشحال باشد. البته نه فقط بازیکنان استقلال، بلکه تمام بازیکنان خوبی که در تیم ملی دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال که تیمش را به فینال جام حذفی رسانده است پس از پایان صحبت‌های اولیه خود خطاب به خبرنگاران آبادانی گفت: شنیده‌ام محل دیدار فینال جام حذفی 10 دقیقه با آبادان فاصله دارد که امیدوارم شما را در آنجا ببینم. شما مردم بسیار خوب و شهر خوبی هم دارید.

شفر در مواجه شدن با سؤال خبرنگاری که از او پرسید «چرا به داور اعتراض می‌کردید؟»، گفت: برای من غافلگیرکننده است که می‌گویید چرا علیه داور صحبت کردید!

حتی اگر ببازیم هم با داور صحبت نمی‌کنم
در ادامه خبرنگاران به او گفتند کاملاً مشخص است «شما به داور اعتراض می‌کردید و حتی وارد زمین می‌شدید»، سرمربی تیم استقلال در این زمان گفت: این داور (فغانی) بهترین داوری بود که دیدم. نه تنها داور، بلکه کمک‌هایش هم خوب بودند. من زمانی وارد زمین می‌شوم که بازیکنانم توپ از دست بدهند. او (فغانی) فینال المپیک بین برزیل و آلمان را سوت زده و بسیار باتجربه است. نمی‌خواهم بگویند که من با داور صحبت می‌کنم. من اصلاً با داور صحبت نمی‌کنم. شاید شما بخواهید صحبت‌های من را به آلمانی برای‌تان ترجمه کنند، اما من عکس‌العملی به داور نشان ندادم، من عکس‌العمل‌هایم نسبت به تیم خودم بود. ما حتی اگر ببازیم هم با داور صحبت نمی‌کنم. شما باید خوشحال باشید که چنین داوران خوبی در فوتبال ایران هستند.

در بازی بعدی حسینی به میدان می‌رود
وی راجع‌به استفاده از مهدی رحمتی در دیدارهای گذشته و نیمکت‌نشینی سیدحسین حسینی، خاطرنشان کرد: بارها اعلام کردم که بازی‌های حذفی برای رحمتی و بازی‌های لیگ برای حسینی است. من در لیگ برتر هم دو بازی به رحمتی بازی دادم که اگر خوب بود در جام حذفی هم به او بازی بدهم. دیدید که خوب بود و بازی کرد. بازی بعد هم حسینی به میدان می‌رود. همیشه با بازیکنان صادق هستم. ما دو دروازه‌بان خیلی خوب داریم.

در این مقطع ماشین داخلی بیشتر به درد استقلال می‌خورد!
سرمربی تیم استقلال در مورد طولانی شدن پروسه جذب بازیکن خارجی برای این تیم، گفت: یکی از مشکلات ما این است که پنجره نقل‌وانتقالات بسته شده و تنها می‌توانیم بازیکن آزاد بگیریم. هر بازیکنی بخواهیم، باید فیلم بازی‌هایش را ببینیم و بعضی وقت‌ها هم بازیکنان گران‌قیمت بودند. وقتی شما بنز می‌خواهید، باید پول بیشتری بدهید. بنابراین استفاده از ماشین‌ داخلی برای آینده در این مقطع خیلی بهتر است. ما می‌خواهیم بازیکن ارزان قیمت بگیریم، اما معلوم نیست چه بازیکنی باشد. شاید او دو ماه یا سه ماه بازی نکرده باشد. اگر بازیکن حرفه‌ای باشد، در مقطعی که تیم ندارد، باید خودش تمرین کند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها