به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

کابوس سوشای قرمزپوش؛ از اهواز تا آبادان

کابوس سوشای قرمزپوش؛ از اهواز تا آبادان

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان باتجربه فوتبال ایران باز هم یک روز تلخ را در تاریخ فوتبال خوزستان به ثبت رساند.

به گزارش خوزستان اسپورت، آخرین تصویری که هواداران فولاد خوزستان از سوشا مکانی در ذهن دارند، اشتباهات مرگبار این دروازه‌بان در بازی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر بود که حذف تیم بدون باخت فولاد خوزستان را به همراه داشت.

مکانی که در آن سال با لباس فولاد خوزستان به قهرمانی لیگ برتر رسیده بود، در آخرین و حساس‌ترین بازی فولاد با مربیگری حسین فرکی، اشتباهات فاحشی در ورزشگاه غدیر انجام داد تا سرخ‌پوشان اهوازی با تساوی 2-2 مقابل السد قطر، بدون هیچ شکستی از گردونه لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند.

فولادی‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2014 صاحب 4 پیروزی و 2 تساوی شده بودند. شاگردان فرکی سپس در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی، در دوحه قطر با تیم السد به تساوی 1-1 رسیدند، اما بازی برگشت در اهواز که با اشتباهات عجیب سوشا مکانی در آخرین بازی‌اش با پیراهن فولاد همراه بود، با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا آن تیم فراموش نشدنی فولاد خوزستان که فوتبال زیبا و تهاجمی‌اش مرزهای ایران را عبور کرده و در سطح قاره کهن مطرح شده بود، با همین اشتباهات وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشته باشد.

این دروازه‌بان شمالی به‌عنوان دروازه‌بان تیم قهرمان لیگ سیزدهم از فولاد خوزستان به پرسپولیس رفت و بعد از مدتی به واسطه حاشیه‌هایی که ایجاد شد، ترک وطن کرد تا در فوتبال نروژ بازی کند. مکانی در نقل‌وانتقالات زمستانی امسال به ایران بازگشت و این بار مسیر آبادان را در پیش گرفت و قرار بود با استفاده از تجربه‌اش به تیمی که تا نیمه نهایی صعود کرده بود، برای راه‌یابی به فینال خرمشهر کمک کند.

دروازه‌بان قرمزپوش بازی عصر سه‌شنبه‌ی ورزشگاه تختی آبادان اما با خروج‌های اشتباه روی توپ‌های ارسالی به محوطه جریمه تیمش به هموار شدن صعود استقلال تهران کمک کرد تا ناکام‌ترین چهره بازی نیمه نهایی جام حذفی لقب بگیرد.

صنعت‌نفت که برای اولین بار در تاریخ جام حذفی به نیمه نهایی رسیده بود، امروز در مسابقه‌ای که فرصت‌های گلزنی خطرناک‌تری نسبت به استقلال داشت و در برخی صحنه‌های مشکوک هم با کم‌لطفی تیم داوری روبرو شد، از رسیدن به فینال خرمشهر باز ماند تا انتظار هواداران متعصب آبادانی برای فینالیست شدن به سال‌های آینده کشیده شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
الهي شكر كه سوشا نيومد فولاد والئ نميدونيم چندم جدول میشدیم و خدا را شكر كه مراديان باهاش قرارداد بلند مدت امضاء كردن
موسوي شادگان
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
خریدهای نیم فصل صنعت هیچکدوم خوب نبودن سوشا هم افتضاح تر از همه
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
3
این اقا فوتبالش تموم شده. اگرخوب بود و تیمی غیر از نفت می خواستش هیچوقت به آبادان نمی اومد. جالبه می خواد بره جام جهانی روسیه بازی کنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
لباس قرمزش یعنی حاشیه یعنی باخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
1
گل های مشکوک میخوره بازیهای قبلی کاملا من بهش شک کردم بازی با استقلال هم همینطور شد در واقع دو گل به استقلال تقدیم شد
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
1
سلام من نمیدونم تیم های خوزستانی چرا شدن بهشت دروازبان های از رده خارج شده این از سوشا اون از حامد لک واقعا باید گریست به حال مدیران تیم های خوزستانی که اجازه میدن سرمربی تیم هاشون همچون کارهای بو داری بکنند واقعا اگه این ها خوب بودند نصیب ما میشدند. آقای کمالوند تبریک بهت میگم بابت این خرید، آقای پور موسوی تا دیر نشده لک بنداز بیرون
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
1
دوگل مفت خوردیم...حیف شد....انتظار دیگه ای داشتیم....
شایان
|
United States of America
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
1
0
حیف شد سالاری رفت .
چون بهترین و مطمئن ترین دروازه بان صنعت بود .
و مهمتر اینکه به تیممون عشق می ورزید .
آقای کمالوند عزیز از ابتدای فصل انتخابها و خریدهایت بجز دو سه مورد همگی غلط و بدون شناخت از اتمسفر لیگ برتر و شهر آبادان صورت گرفت ، خیلی ها را برگرداندی و خیلی ها را بدلیل رفاقت و ارتباط قلبی نگه داشتی .
جوسازیهایت دل همه را بدرد آورد حتی طرفدارانت را . قهر و آشتی هایت امید و اعتماد بنفس را از بازیکنان و هواداران گرفت و تصمیم های نابجایت دوستداران صنعت را به منتقدانی دائمی تبدیل کرد .
از ابتدای فصل ارنج اصلی خود را نشناخته ای و همه را سردرگم کرده ای .
سبک بازی تکراری ات به ما این حقیقت را اثبات می کند که بازیکنات طرح و برنامه ای از تو ندارند و همانگونه بازی می کنند که دلشان می خواهد .نه تاکتیکی ، نه برنامه ای و نه ابتکاری در تیمت مشاهده نمی شود.
بی شک با این مهره های چیدمان شده و ابزار در دسترس هم یک مربی با دانش می توانست نتیجه ی بهتری بگیرد .
همین الان نهمی و احتمال سقوط آزاد هم داری . البته کسر امتیاز پدیده هم در این جایگاه بی تاثیر نبوده است .
چیزی که عیان بود اینکه با شلوغ بازی هم مدیر عامل و هم هیئت مدیره هم لیدرها و هم هواداران را وادار به عقب نشینی کردی .
جداییت از نفت به نفع هر دو طرف این معامله است .
خوزستان ما سرشار از مربیانیست که با همین بضاعت هم نتیجه مطلوبی می گیرند . نگاهی به ویسی و جهش خیره کننده تیمش بینداز و همینطور پورموسوی با عده ای جوان و نوجوان که آرام و بی ادعا پیش می روند و بدون حاشیه کار می کنند .
برادرم زودتر برو و دوستانت را هم همراهت ببر .
برایت روزگاری خوش و آرام آرزومندم .
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
1
سلام برشایان!عشق سالاری به آبادان را می فهمم ومطمئنم که داره ولی بهترین ومطمئن ترین را شک دارم!گلهایی که از سایپا در بازی رفت واز گسترش در آبادان را خورد بیاد بیاور! دوباختی که متاسفانه دروازه بان با اخلاقمون باعث آن بودمطالبی رو هم که راجع به سرمربی و سقوط آزاد تیم و کوچ مربی نوشته ای دراین مقطع لیگ که هر بازی حکم یک فینال رو داره بنفع تیم نیست به امیدسربلندی آبادان وآبادانی!!جهت اطلاع این مطالب رو با اعصاب درب وداغون از باخت دیروز صنعت به استقلال دارم مینویسم!ولی این باختها گذراست و امیدواریم به آینده روشن صنعت نفت
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
1
سلام و ممنونم محمد رضا جان
همه ما باخت صنعت را باور نداریم و دلمان شکسته است .
ولی مطالبی که نوشتم مربوط به این بازی نیست و درد دلی که از ابتدای لیگ ما را آزرده کرده است .
برای صنعت عزیزمان موفقیت و روزهای طلایی تر از پیراهنش آرزو دارم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها