به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
تعداد نظرات: ۳۴ نظر

صنعت‌نفت 1 – استقلال 2؛ استقلال به فینال رسید

صنعت‌نفت 1 – استقلال 2؛ استقلال به فینال رسید

خوزستان اسپورت
نیمه نهایی جام حذفی – استادیوم تختی آبادان
سه‌شنبه 10 بهمن 96 – ساعت 14:45
صنعت نفت آبادان 1 – استقلال تهران 2
گل‌ها: لوسیانو پریرا (61) برای نفت – پژمان منتظری (8)، داریوش شجاعیان (44)
داور: علیرضا فغانی
کمک داوران: رضا سخندان و رحیم شاهین
اخطار: آگوستو سزار، لوسیانو پریرا، مرتضی اسدی، کرار جاسم (نفت) – امید ایراهیمی، سید مجید حسینی، داریوش شجاعیان، بهنام برزای، میلاد زکی‌پور (استقلال)
تماشاگر: 20 هزار نفر

صنعت نفت آبادان: سوشا مکانی، سعید لطفی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرار جاسم، حسین ساکی (59- زبیر نیک‌نفس)، محمد شادکام (83- میلاد جهانی) و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند

استقلال تهران: سید مهدی رحمتی، وریا غفوری، مجید حسینی، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپاروف (60- فرشید باقری)، داریوش شجاعیان (90- خسرو حیدری)، بهنام برزای (83- امید نورافکن) و علی قربانی
سرمربی: وینفرد شفر

خلاصه بازی
صنعت‌نفت آبادان با قبول شکست مقابل استقلال تهران از حضور در فینال جام حذفی باز ماند.

دو اشتباه از سوی دروازه‌بان و مدافعان صنعت‌نفت در دقایق ابتدایی و انتهایی نیمه نخست این بازی کافی بود تا استقلالی‌ها با فرصت طلبی و استفاده از تجربه بالای خود به دو گل برسند و در میان بهت و حیرت هزاران هوادار آبادانی که از ساعت‌ها قبل در ورزشگاه حضور یافته بودند، این نیمه را با برتری دو بر صفر به رختکن بروند.

هنوز بازی جا نیفتاده بود که آبی‌پوشان روی خروج اشتباه سوشا مکانی در دقیقه هشتم به گل رسیدند. لوسیانو پریرا در دقیقه دهم فرصت جبران گل زودهنگام پژمان منتظری را داشت، اما همین مدافع با تکل به‌موقع در آخرین لحظه توپ را از جلوی پای شیمبا زد و دروازه تیمش را نجات داد. صنعتی‌ها در دقیقه 26 توسط آگوستو سزار به گل رسیدند که این بار کمک داور اعتقاد به آفساید بودن این گل داشت. بازی در نیمه اول با تک گل استقلالی‌ها رو به پایان بود که داریوش شجاعیان با استفاده از اشتباه ابراهیم‌زاده مدافع چپ نفت و خروج ناقص مکانی دروازه‌بان میزبان گل دوم را برای تیمش زد تا آب سردی بر پیکره تیم صنعت‌نفت ریخته شود.

تیم نفت آبادان در ابتدای نیمه دوم بدون تغییر وارد میدان شد تا گل‌های خورده را جبران کند؛ استقلال تهران هم که به خواسته‌اش رسیده بود، در این نیمه احتیاط را در دستور کار داشت و شاگردان شفر با حضوری پرتعداد در نیمه زمین خودشان سعی داشتند تا فضای کمتری به زردپوشان بدهند.

صنعتی‌ها در دقیقه 54 اعتقاد به خطای پنالتی روی کرار جاسم داشتند، ولی داور چنین اعتقادی نداشت. در دقیقه 59 هم سعید لطفی در موقعیت مناسب گلزنی قرار گرفت که با ضربه‌ای کم‌دقت این فرصت خوب را از دست داد. فشار صنعتی‌ها روی دروازه استقلال در دقیقه 61 نتیجه داد و گل لوسیانو پریرا باعث کاهش اختلاف به یک گل شد تا بازی در سی دقیقه پایانی با هیجان بیشتری دنبال شود.

صنعت‌نفت در دقیقه 73 تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت که ضربه سر مگنو باتیستا را پژمان منتظری از دروازه بیرون کشید و در حالی که زردپوشان معتقد بودند توپ از خط درواه عبور کرده، کمک داور چنین نظری نداشت و بازی دنبال شد.

ضربه بهنام برزای در دقیقه 79 اولین فرصت خطرناک استقلال در این نیمه بود که راهی خارج شد و در دقیقه 87 ضربه ایستگاهی لوسیانو پریرا با فصله اندکی از بالای دروازه رحمتی به خارج رفت.

پنج دقیقه وقت تلف شده این مسابقه نیز بدون حادثه خاصی سپری شد و بازی با نتیجه 2 بر یک به‌سود استقلال تهران خاتمه یافت تا آبی‌پوشان تهرانی یک پای فینال خرمشهر باشند.

شرح گل‌ها
0-1 (استقلال): علی قربانی با استفاده از خروج ناقص سوشا مکانی توپ را با ضربه سر به پژمان منتظری رساند و مدافع پیش تاخته استقلال بعد از کنترل توپ دروازه نفت آبادان را گشود.

0-2 (استقلال): در پی ارسال توپ به محوطه جریمه نفت آبادان، در حالی که خطری جدی دروازه میزبان را تهدید نمی‌کرد، داریوش شجاعیان بازیکنان کوتاه قامت استقلال در ابتدا با ضربه سر بالاتر از مسعود ابراهیم‌زاده مدافع نفت به توپ ضربه زد و سپس با استفاده از خروج دیرهنگام سوشا مکانی از این موقعیت ساده یک گل ساخت و توپ را از بین پاهای مکانی درون دروازه صنعتی‌ها جای داد.

1-2 (نفت): ارسال محمد شادکام از منطقه چپ خط دفاعی استقلال به محوطه جریمه تیم میهمان، با ضربه سر دقیق لوسیانو پریرا که روی تیر دوم جاگیری کرده بود، یک گل دیدنی برای صنعت‌نفت رقم زد.

در حاشیه
* ظرفیت ورزشگاه از یک ساعت مانده به بازی تکمیل شد و حدود دو – سه هزار تماشاگر پشت درهای بسته ماندند.
* گروهی از فوتبالدوستان آبادانی با خریداری بلیت جایگاه ویژه با قیمت 25 هزار تومان، موفق به ورود به ورزشگاه نشدند و مجبور شدند به منازل‌شان برگردند.
* تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم تختی بسیار بیشتر از ظرفیت عادی آن بود و هواداران آبادانی به شکل فشرده کنار هم ایستاده بودند.
*سوشا مکانی دروازه بان نفت آبادان با لباس یکدست قرمز درون دروازه ایستاده و پیش از آغاز بازی با مهدی رحمتی خوش و بش کرد.
*مهدی رحمتی و داریوش شجاعیان پیش از آغاز بازی به سمت فراز کمالوند سرمربی صنعت نفت رفتند.
* کمبود فضای کافی برای تماشاگران باعث شد تا گروهی از تماشاگران وارد جایگاه خبرنگاران شوند و این جایگاه را هم پر کنند.
* هنگامی که دو تیم در بین دو نیمه قصد حضور در رختکن را داشتند تعدادی از تماشاگران نفت آبادان به عملکرد سوشا مکانی معترض شده و اعتقاد داشتند وی روی دو گل استقلال مقصر بود.
* بازیکنان صنعت‌نفت آبادان در نیمه دوم زودتر از بازیکنان استقلال وارد میدان شدند و آبی‌پوشان با تأخیر به زمین آمدند.
* هواداران آبادانی بعد از گلزنی لوسیانو پریرا و کاهش فاصله به یک گل، به شدت تیم‌شان را تشویق می‌کردند و خواستار گل مساوی بودند.
* در دقیقه 66 بین بازیکنان دو تیم درگیری پیش آمد و بازی برای لحظاتی متوقف شد تا داور اقدام به نشان دادن 2 کارت زرد کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۴
سپنتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
5
اه چقدر صنعت بچه گانه گل خورد.در مقابل واقعا موقعیت های بهتری داشت که گل نزد.داوری هم یکم سوتهاش اونوری بود و چندتا خطا به نفع نفت نگرفت.
کرار روز خوبش نبود.
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
1
3
خداراشكر كه سوشا به فولاد نيومد خاك عالم تو سرشون وقتي ميرن استقبال استقلال تهران و اونها روحيه میگيرن بهتر از اين نميشه چه گل هاي بچه گانه خوردن
موسوي شادگان
بختیاری سردیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
آقای کمالوند،،اینم از جام حذفی و تمرکزت،،چرا طالب رو به میدان نفرستادی،،چرا اینقدر تیمت بی برنامه است،،از اول فصل داشتی میگفتی تمرکزم روی لیگ برتره،،حالا میخای تو لیگ برتر چیکار کنی،،
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
دسته گل سوشا + کمک داور برعلیه نفت
صنعت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
دو گل مفت خوردیم . روی هر دو گل بیشتر سوشا مقصر بود . گل اول بی جهت توی اون شلوغی تصمیم به خروج نا موفق گرفت و روی گل دوم با خروج دیر موقع دروازه اش باز شد . اما تا اینجا هم که اومدیم از بازیکنان و کادر مربیان تشکر می کنیم و امیدواریم در لیگ موفق باشیم .
فقط فولاد
|
Germany
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
لعنت بهت اقای مکانی .همونجور که یه تنه فولاد رو مقابل السد نابود کردی صنعت نفت رو هم نابود کردی .
حیف از آرزوهایی که برباد رفت. فینال خوزستانی تو خرمشهر و کسب سهمیه اسیا .اس.خ حتی اگه به فینال صعود کنه حریف استقلال تهران نمیشه چون ورزشگاه پرمیشه از نامردایی که میرن طرفدار استقلال میشن.
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
1
3
اقای کمالوند از زبیر چی دیدی که اوردیش تو زمین واقعا جای خالی طالب تو زمین احساس میشد
ابادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
یادمه ابتدای فصل من ازمعدود ابادانیهایی بودم که به شیوه کار مدیران وسرمربی تیم خوشبین نبودم. مقصر شخص کمالوند نیست. امروز هر فردی مربی ما بود ما می باختیم. علتش اینه که ما باشگاه نیستیم. هرسال چند تا بازیکن رو دورهم جمع می کنیم و یه عده دلال به یه نونی می رسن. اگر صنعت می خواد موفق بشه حتی تا سطح قهرمانی اسیا باید چندسال بازیکنان جوان ابادانی وخرمشهری و.. رو پرورش بده البته بامربی کاربلدی مثل برانکو. نه باکماوند نه کریمی نه حتی قاسمپور و... امروزناراحت شدم به هرحال اگه صنعت می برد برای چند ساعت مردم ابادان شادی می کردن...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
واقعا برا مسوولین عبادان واستان متاسفم اخه یادتون رفته چندسال پیش همین مکانی چه فحشایی، به قومیتمون داد بعد هم میاین باش قرارداد میبندید باخت تیم همش زیر سرشه. داره تلافی درمیاره. حیف
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
یعنی شعور فوتبالی یه دروازبان تیم دسته چهارمی بهتر از سوشاست
توپ 10 ثانیه رو هواست سوشا فقط نگاه میکنه
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
آقای کمالوند!همانطور که بعدازبازی گسترش سالاری رو نیمکت نشین کردی نوبته سوشا مکانیه که نیمکت نشین بشه! خدایا! خدایا!تاکی گل دقایق اول و بچه گانه!این همه گفتیم دفاع!دفاع!دفاع! کو گوش شنوا
ابادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
مگه مسولین بومی هستن که این مسایل براشون مهم باشه؟توهین کرد که کرد گل خورد که خورد عین خیال مسولین صنعت نفت هم نیست.اونا دارن حقوقشون رومی گیرن. دلالها هم به پولشون می رسن. وتماشاگرابادانی میره ورزشگاه تیم روتشویق می کنه چون دلخوشی دیگه ای نداره. همین تیم زهرماری شده دلخوشی ابادانیها
جهانبخش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
داور بازی در حد جهانی نبود گل اول استقلال خطا بود ، به هر حال نباید در این مسابقه داور تهرانی انتخاب میشد، داور در یک صحنه هم میتونست بازیکن استقلال اخراج کنه
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
5
آبادان شهر بی دفاع!! همه تیمهای لیگ برتری و دسته یک و دو و سه از صنعت بهتر دفاع میکنن!! قابل توجه تیمهایی که تا آخر فصل با صنعت بازی دارن ۱۰ دقیقه اول بازی بگین پخ پخ!! صنعت یه گل خورده! بکشین دفاع تا آخر بازی بردتون تضمین شدس!نسخش رو از فیروزکریمی بگیرین!!!
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
فقط میخوان مافیا و تیم مافیایی قلعه مرغی رو بازم ببرن اسیا آذری هم تو فدراسیون بودنش باعث شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
خدایش این چه پخش زنده بود کیفیت تصویر برداری صفر باخت صنعت هم اضافه کنید چه گندی در اومد، من تعجب میکنم اگر اجازه میدادن خودم دوربین بیارم فیلم برداری میکردم ما که عرضه قهرمانی نداریم حداقل تصویر خوب داشته باشیم ، حالم گرفت شد با این باخت بچه گانه کرار هم که فقط دنبال خودنمایی بود
وحید جلالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
بجای کمالوند بودم طالب ریکانی و نیمه دوم بجای سزار یا کرار میفرستادم داخل واقعا نفت داشت نه نفره بازی میکرد هرچند نمیشه گلی که سوشا دریافت کرد در بازی بد نفت بی تاثیر نبود منو یاد بازی فولاد و السد انداخت
شایان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
بی هیچ سخت نگری ، فراز جان چالا چی ؟
فقط یک سوال : چرا میلاد جهانی بعد از درخشش مقابل سپیدرود در ارنج اصلی نبود .
دوباره میگویم که تیمت قوی اما بی برنامه است . و طراحی و ترسیم برنامه وظیفه اصلی و اولیه ی سرمربیست برادرم .
حالا فرصت داری تا پایان فصل که نقطه ی تمرکزت را عوض کنی .
فرخزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
حالا همه شدید منتقد فلان شخص و فلان بازیکن. چند هفته قبل که ما حرف میزدیم همه می تاختند. از این تیم قرار نبود لبی گرم شه. چون کمالوند فینال باز خوبی نیست. دفاع کردن تیمش بلد نیست اونم با یکی مثل اسدی. از همون اول معلوم بود کری خوندن و لب دهن چیزی رو عاید ما نمیکنه. حالا فقط ی چیز میگم ثبت کنید. اگه اس خوزستان بره فینال .بلاشک قهرمان میشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
داو + سوشا تمام نسخه صنعت پیچیده شد
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
یادتون نره ما با استقلال بازی کردیم که بازیکن زخیره تیم ملی هستند صنعت هم تا انجا کار امده خوب بود ولی سوشا اشتباه کرد استقلال نیمه دوم خیلی وقت کشی کرد گل هم زدیم از خط عبور کرده بود کمک داور قبول نکرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
4
کرار سوشا و زیبر خیلی بازیشون عجیب بود
عدنان عبادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
1
2
دوستان مطمئن باشید صنعت سال دیگه خیلی بهتر وکوبنده ظاهر میشه.تیم در حال تکامل ورسیدن به خودباوری میباشد. امیدوارم استقلال خوزستان به فینال برسه و تو فینال انتقام صنعتو بگیره
ابادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
1
1
بابادست بردار. صنعت با این مدیریت و با بی توجهی وزارت نفت اصلا معلوم نیست سال اینده باشه. رو چه حسابی میگی تکامل ؟بازیکن جوان داریم که داره مثلا باتجربه میشه؟ نکنه منظورت اسدیه؟ یا سوشا
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
2
خیلی سخت بود برا هواداران ب نظر من تا مدتها مردم ابادان با این باخت گریه میکنن ولی دوستان عزیز قبول کنیم استقلال از ما حرفه ایی تر بود این که امسال ما دغدغه سقوط نداریم و جز۴ تیم حذفی بودیم این یعنی پیشرفت البته اشتباه سوشا و داوری ۶۰ ب ۴۰ ب سود استقلال نیز عامل باخت بود امید وارم با حفظ کمالوند و جذب چند بازیکن موثر در سال اینده سهمیه بگیریم لطفا از تمام مردم خواهش میکنم اجازه ندید کسی توهین بکنه هیچ کسی کم کاری نکرد نفت خوب بازی کرد من خودم خیلی ناراحتم مثل همه مردم ابادان اما روحیه بدیم ب بازیکنان فوتبال همینه برد یا باخت
اروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
2
نقطه قوت ما شد نقطه ضعفمان یعنی دروازه بازیکنی ک داره ضعیف بازی میکنه باید تعویض بشه ترکیب اولیه خوب نبود ورزشگاه رو ک دیدم یاد فیلم اسپارتاکوس افتادم ترس ب استقلال افتاده بود ولی آرایش آنها با برنامه مثل ارتش رم وما چشم بسته بودیم معلوم بود پیروزی با کیه البته پنالتی روی کرار وگل ما نادیده گرفته شد امروز مشخص شد پرسپولیس در لیگ استقلال در جام حذفی قهرمانن همونی ک فدراسیون میخواد در کل ما همونجوری بازی گردیم ک اونا میخواستن باید امیدمان ب لیگ باشه
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
3
ابراهیم زاده خوب بازی کرد درنیمه دوم شیمبا میتونست سمت چپ خودش رو که ابراهیم زاده درموقعیت خیلی خوبی بود ببینه وپاس بده ولی ترجیح داد که شوت بزنه که نتیجه نگرفت ابراهیم زاده موقع برگشت بازدن به سروصورت خودش اعتراض خودشو نشون داد به این میگن تعصب به این میگن غیرت دم ابراهیم زاده گرم!!
عشق فقط خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
3
نمی دونن چی بگم آنقدر بد بازی کردن مخصوصاً مکانی خدا لعنتت بگنه
rama
|
United States
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
1
اقایی که الکی اسم ابادانی گذاشتی برا خودت چرا الکی جو میدی شماها هستین که اجازه پیشرفت رو از تیمهای خوزستانی میگیرین.چی میگی بازیکنای بومی بومی میکنی بس کن
اره همین بازیکن بومی بزاریم تو تیم که وقتی به مرحله رشد رسید بره تیمهای استقلال پرسپولیس ؟
همین بهنام برزای که صنعت بش میدون داد الان کجاست
بیت سعید رو اگه استقلال بش بازی میداد تا صد سال دیگه هم برنمیگشت خوزستان. زبیدی الان کجاست
.مشکل پور نیومد ابادان. و نمونه زیاده .بس کن
در ضمن به اندازه ای که باید بومی تو تیم باشه هست ساکی. عبداله زاده. بغلانی، طالب. اگوستو. باتیستا. شیمبا
شما دشمن نفت ابادانی نه طرفدار
صنعت داره فوتبالی به مراتب بهتر از سالهای قبل بازی میکنه گل خوردن با اشتباه تو فوتبال پیش میاد و طبیعیه مهم اینه که تیم رو به پیشرفته
ضمنا مهاجمای بارسلونا از کدوم کشوره پیش خودت حساب کن اگه بارسلون میخاست بومی بومی بگه الان کجا بود
پرسپولیسی که الان صدر جدوله چند تا بومی داره؟
امیر فولادی
|
United States
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
عامل اصلی شکست صنعت نفت عبادان سوشا مکانی و اسدی هستن بقیه بازیکنان تیم از جون مایه گذاشتن اما حیف و صد حیف با اشتباهات مکانی تیم داغون شد مکانی بدرد فوتبال ابادان نمیخوره همونطور ک بدرد فوتبال اهواز نخورد و با اشتباهاتش باعث افت تیم فولاد شد درنفت هم این اشتباهات مکرر تکرار خواهد شد توصیه میکنم مسولین هر چه زودتر به فکر یک دروازبان جدید باشن.
عدنان عبادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
درتایید حرفهای دوستمون ramaباید بگویم که واقعا بعضی ها فقط میخوان جوسازی بکنند. پارسال تیم ما خیلی ضعیف وبی برنامه بود. امسال تبدیل به تیمی قویتر شده که تیمهای دیگه براش حساب باز میکنن. امسال نمیشد تیمی قویتر از این ساخت چون تیم 80درصد مشکل داشت سال دیگه باچند تغییر جزیی تیم خیلی قویتر ازامسال میشه. این یعنی تکامل اقای ابادانی. امسال هم خیلی خوب نتیجه گرفتیم. از اون تیمی که داشت سقوط میکرد و بازحمت خودشو تو لیگ نکهداشت دیگه خبری نیست میانه های جدول هستیم به نیمه نهایی حذفی رسیدیم هنوز هم تو لیگ میتونیم یالاتر بریم. خوبه دیگه.
jafar
|
Switzerland
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
1
جهت فصل بعد ضمن حفظ نقاط قوت تیم ؛ صنعت نفت باید دفاع و دروازه بان خوب جذب کند مورد بعد اینکه نفت مسجد سلیمان هم فصل بعد که به لیگ برتر بیاد وزارت نفت از عهده هزینه ۳ تیم بر نخواهد آمد و مشگلات شروع میشه بنابر این چون تهران نفتی نداره که بخواهد تیم نفت داشته باشه ؛ وزارت نفت تیم کذائی نفت تهران را منحل کند و بجای آن ۳ تیم از لیگ یک به لیگ برتر بیاد و یا فقط یک تیم از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کند.
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
1
درادامه صحبتهای jafar وزارت نفت در رشته های مختلف ورزشی میتونه تیم داشته باشه وهر رشته رو با توجه به پتانسیل مناطق مختلف کشور برای اون منطقه در نظر بگیره مثلا فوتبال در خوزستان وبالاخص در آبادان بدمینتون در زنجان ویا هاکی در شهرکرد و...... ببینید چند تیم نفتی داریم صنعت نفت آبادان - نفت مسجد سلیمان- نفت و گاز امیدیه- نفت تهران..... خوب همه اینها رو باید یه کاسه کرد در یک تیم وبودجه خوبی رو به این تیم اختصاص داد چه بهتر که اون تیم ریشه دار وقدیمی باشه واون تیم هم که معلومه چه تیمیه !صنعت نفت آبادانه!
هویزه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
متاسفم واسه آقای کمالوند با این همه بازیکنای باند بازیش ... واقعا دو دروازبان قبلی چه عیبی داشتند ...آقای کمالوند به چه دلیلی رفتن سوشا مکانی اونم قرضی گرفتن هم پول علکی به باد دادن... به جای اینکه یه بازیکن جوون و متعصب خوزستانی می اوردند بهتر بود...
اونم از باخت های لیگ که همش به دروغ میگفتن ما تمرکزمون رو جام حذفی بهانه میکردن ببینیم تو باخت های لیگ چه بهاه ای دارن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها