به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

در چه صورتی خرمشهر میزبان فینال نمی‌شود؟

در چه صورتی خرمشهر میزبان فینال نمی‌شود؟

خوزستات اسپورت- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال با اشاره به مشکلات ورزشگاه اروندان خرمشهر، میزبان فینال جام حذفی، گفت: اگر مشکل نور و چمن ورزشگاه برطرف نشود، قبل از بازی مرحله نیمه نهایی تیم‌های استقلال خوزستان و خونه به خونه، در خصوص مکان بازی فینال تصمیم‌گیری می شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سعید فتاحی در جمع خبرنگاران درخصوص برگزاری بازی فینال جام حذفی در ورزشگاه اروندان خرمشهر، اظهارکرد: طبق آن چه آقای حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفته، قرارداد بازسازی زمین چمن این ورزشگاه  منعقد شده است و از چند روز دیگر کارهای بازسازی آغاز می شود.

وی با بیان این که علاوه بر چمن، نور این ورزشگاه نیز با مشکل مواجه است، گفت: امروز (سه شنبه) نیز از این ورزشگاه بازدید می کنم و اگر پیشرفت کرده باشد و بتوانند نواقص دیگر را هم رفع کنند، قطعا فینال در ورزشگاه اروندان خرمشهر برگزار می شود. همچنین قول داده اند که مشکل نور ورزشگاه با کمک منطقه آزاد برطرف شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در پاسخ به این سوال که در صورت برطرف نشدن این مشکلات آیا میزبانی در ورزشگاه دیگری انجام خواهد شد؟ گفت: اگر مشکلات برطرف نشود، قبل از بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی دو تیم استقلال خوزستان و خونه به خونه (18 اسفندماه) در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها