به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

ائتلاف عراقی – برزیلی علیه استقلال تهران

ائتلاف عراقی – برزیلی علیه استقلال تهران

خوزستان اسپورت- ستاره‌های خارجی نفت آبادان با 21 گل زده در فصل ورزشی 96-97 آماری فوق‌العاده در مسابقات این فصل داشته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، برخلاف سال گذشته که بازیکنان خارجی نفت آبادان بار اضافه‌ای روی دوش این تیم بودند و هزینه‌های زیادی را بدون بازدهی فنی روی دست تیم صنعت‌نفت گذاشتند، این باشگاه آبادانی در فصل جاری انتخاب‌های قابل تحسینی در زمینه جذب بازیکنان خارجی داشته است.

صنعت‌نفت در فصل جاری لیگ برتر و جام حذفی ایران مجموعاً 28 گل در جریان دیدارهایش به ثمر رسانده است که 21 گل از این تعداد توسط بازیکنان خارجی تیم زردپوش آبادان به تور دروازه‌های حریفان دوخته شده است.

لوسیانو پریرا (9 گل)، کرار جاسم (6 گل)، آگوستو سزار (4 گل) و مگنو باتیستا (2 گل) با پیراهن صنعت‌نفت به ثمر رسانده‌اند که شامل 18 گل در لیگ برتر و 3 گل در جام حذفی می‌شود.

این مربع متشکل از بازیکنان عراقی – برزیلی؛ در بازی نیمه نهایی جام حذفی نیز دروازه‌ی استقلالی‌ها را هدف قرار می‌دهند تا اولین باخت خارج از تهران را به مربی آلمانی تیم استقلال که از زمان حضورش در این تیم شکستی در بیرون از ورزشگاه آزادی نداشته است، تحمیل کنند.

بردن این بازی می‌تواند فصل درخشان خارجی‌های صنعت‌نفت را در کنار ستاره‌های داخلی این تیم کامل‌تر کند و جواز حضور در فینال خرمشهر را به نام تیم نفت آبادان سند بزند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
3
با تشکر از سایت وزین خوزستان اسپرت به امید خدا وهمت وغیرت بچه‌ها و هوادار آن میریم فینال
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها