به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

عاشوری: قهرمانی پرسپولیس قطعی نیست

عاشوری: قهرمانی پرسپولیس قطعی نیست

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر قطعی نیست.

به گزارش خوزستاناسپورت و به نقل از تسنیم، علی اصغر عاشوری درباره شرایط فعلی فولاد و حضور در رده دوم جدول گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و در آخرین بازی هم سپاهان را در اصفهان شکست دادیم که این برد بسیار باارزش بود. ما با یک بازی کمتر در رده دوم قرار داریم و فولاد لیاقت قرار گرفتن در این جایگاه را دارد.

وی در ادامه افزود: از هفته پنجم به بعد سعی کردیم نتایج خوبی بگیریم و خوشبختانه این روند صعودی ادامه داشته است. تمام تمرکز ما این است که امسال سهمیه آسیا را بگیریم و بازیکنان در این زمینه نهایت تلاش خود را انجام خواهند داد.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به شکست ناپذیری این تیم در 15 بازی پیاپی اظهار داشت: اینکه در 15 مسابقه شکست نخوردیم خیلی خوب است، ولی ما به این چیزها فکر نمی‌کنیم. تنها فکر ما این است که امسال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

عاشوری در واکنش به اینکه خیلی‌ها قهرمانی پرسپولیس را در لیگ امسال قطعی می‌دانند، تأکید کرد: آنها شانس اول هستند، ولی در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. من معتقدم هنوز قهرمانی پرسپولیس قطعی نیست و احتمال دارد در 9 هفته باقیمانده اتفاقاتی رقم بخورد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
1
پرسپولیس 3 بازی آینده رو با شکست یا تساوی تمام خواهد کرد
این رو قول میدم.
باخت ب سپاهان در تهران شروع بحران پرسپولیس است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها