به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

سرنوشت آبی خوزستان در دستان شاگردان ویسی

سرنوشت آبی خوزستان در دستان شاگردان ویسی

خوزستان اسپورت- بازی‌های مستقیم استقلال خوزستان مقابل تیم‌های پایین جدولی نقش زیادی در تعیین سرنوشت آبی‌پوشان در پایان لیگ هفدهم خواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، نزدیکی امتیازات تیم‌های حاضر در منطقه پایین جدول رده‌بندی لیگ برتر احتمال هر اتفاقی در پایان فصل را ممکن می‌کند. فاصله امتیازی بین تیم دهم با تیم پانزدهم جدول فقط پنج امتیاز است و همین امر سبب می‌شود هفت تیم در خطر سقوط به دسته پایین‌تر باشند.

در عین حال، تیم استقلال خوزستان که در حال حاضر در رده پانزدهم قرار گرفته است، بازی‌های مستقیمی با اکثر تیم‌های منطقه پایین جدول پیش رو دارد که پیروزی در هرکدام از این بازی‌های می‌تواند استقلال خوزستان را بالاتر از تیم مقابلش قرار دهد.

به‌عنوان مثال، شاگردان ویسی در صورت پیروزی مقابل سپیدرود رشت در بازی این هفته، بالاتر از سپیدرود قرار می‌گیرند. یا بردن بازی خانگی برابر سپاهان می‌تواند امتیازات استقلال خوزستان را بیشتر از سپاهان کند. آبی‌پوشان همچنین دیدارهایی با نفت تهران و سیاه‌جامگان در پیش خواهند داشت که نتایج این بازی‌ها نیز تأثیر زیادی در تعیین سرنوشت استقلال خوزستان دارد.

استقلال خوزستان که پس از قهرمانی در لیگ پانزدهم دچار مشکلات مالی شد و بازیکنان زیادی را از دست داد، در جام حذفی نیز تا نیمه نهایی پیش رفته و صعود به فینال این مسابقات در کنار حفظ سهمیه خوزستان در لیگ برتر، از جمله مهم‌ترین اهداف استقلالی‌ها در ادامه فصل است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
0
تك تك اين بازي‌ها با تيمهاي پايين جدول شش امتيازي هستند. اس خوزستان بايد اين بازي ها رو ببره تا سقوط نكنه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها