به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

بدرقه: عملکرد والی و کرمی فوق‌العاده است

بدرقه: نمایش والی و کرمی فوق‌العاده است

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: 15 هفته شکست نخوردن کار آسانی نیست و عملکرد فولاد در این زمینه باارزش است.

به گزارش خوزستان اسپورت، میلاد بدرقه در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط فولاد و شکست ناپذیری این تیم در 15 بازی گفت: ما تیم متحد و خوبی داریم و می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم. 15 بازی شکست نخوردن کار هر تیمی نیست و کار ما باارزش بوده است. البته آقای پورموسوی همیشه به ما می‌گوید که دنبال رکورد نیستیم و هدف‌مان این است که بازی‌های تماشاگرپسندی انجام دهیم. امیدوارم که این روند را در بازی‌های آینده نیز ادامه دهیم.

وی در مورد اینکه آیا فولاد می‌تواند تا پایان لیگ جایگاه دومی را حفظ کند، خاطر نشان کرد: کار ما برای قهرمان شدن سخت است، اما می‌توانیم جایگاه دومی را حفظ کنیم. کار سختی در 10 بازی آینده در پیش داریم، ولی امیدوارم نایب قهرمان شویم و سهمیه آسیا را بگیریم.

بدرقه در مورد عملکرد خودش در فصل جاری اظهار داشت: من 14 بازی برای فولاد انجام داده‌ام، ولی در دیدارهای اخیر کمتر به میدان رفته‌ام. البته ناراحت نیستم، چون الان ایوب والی و عبدالله کرمی در قلب خط دفاعی فولاد نمایش فوق‌العاده‌ای از خودشان ارائه می‌دهند. وقتی یکی از آنها به هر دلیلی غایب بود من در قلب خط دفاعی قرار می‌گرفتم و این آقای پورموسوی بود که مرا از خط حمله به خط دفاع آورد.

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان تصریح کرد: پورموسوی همیشه به من روحیه می‌دهد و تلاش می‌کنم تا بیشتر برای فولاد بازی کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
خرمشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
1
0
اسکوچیچ میخواست از بیت سعید در پست دفاع استفاده کنه حالا اینا دارن با بدرقه اینکار میکنن. درسته بدرقه خوب جواب داده ولی هرجایی که تخصصش باشه بیشتر خودشو نشون میده. ادمین جان از جهانتیغ چه خبر
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
1
درود بر شرف و غیرت عبدالله کرمی که قابل ستایش و تقدیر است
عبدالله خدا بهت سلامتی تندرستی قدرت روز افزون بده
عبداله خدا یار و یاورت باشه
عبدالله سعی کن فرمانده دفاع باشی.
خیلی از موارد گل خوردن بخاطر عدم جدیت و گفتگو قبل از ضربات ایستگاهی حریف است
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
1
آقای بدرقه عزیز اگر به همین روش ادامه دهید یقینا یکی ازفوتبالیست های چشمگیر ومثال زدنی خواهید شد ..شما بافرصت سنی وتوان بالا آنهم درچند پست ملی پوش ثابت خواهید شد اجازه دهید پدرانه بگویم هرگز وهرگز مغلوب جو بیمار حاشیه ها با ظاهری پر زرق وبرق نشوید اگر توانستی قرارداد چندساله بافولاد ببند ...شک نکن به تیم ملی دعوت میشوی....دعای ما همراه توست...
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
1
0
درود به تو میلاد ببین چه به سرمایه جوون میارن. اقا جان قد بلند و شوت زنه بزاریدش پست خودش مهاجم. و زهیوی و جانفزا رو هم تعویض کن. جوونا رو نابود نکنید استاد پورموسوی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها