به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

هفت بازی فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر

هفت بازی فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان تا پایان فصل هفت بار در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان می‌رود و سه بازی را در خارج از این شهر برگزار می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، اعلام تاریخ دیدار معوقه برابر پیکان و میزبانی استقلال خوزستان در بازی برگشت دربی خوزستان، در کنار دو بازی خانگی مقابل نفت آبادان و استقلال تهران، باعث می‌شود که سرخ‌پوشان فولاد خوزستان چهار بازی متوالی را در استادیوم غدیر انجام دهند.

فولادمردان جنوبی ابتدا میزبان نفت آبادان هستند، سپس به‌عنوان میهمان دربی در برابر استقلال خوزستان به میدان می‌روند. فولادی‌ها همچنین بازی معوقه مقابل پیکان را در ورزشگاه غدیر برگزار می‌کنند و در نهایت میزبان استقلال تهران خواهند بود.

سفر بعدی تیم فولاد خوزستان با خارج از استان در 11 اسفندماه خواهد بود که فولادی‌ها عازم تهران می‌شوند تا مقابل سایپا به میدان بروند.

سرخ‌پوشان فولاد در 10 بازی باقی مانده این تیم در لیگ هفدهم، فقط سه بازی خارج از خانه برابر سایپا، پارس جنوبی و سپیدرود رشت را در برنامه خواهند داشت و هفت بار در استادیوم غدیر اهواز به میدان می‌روند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
3
با توجه به حساسیت بازی های پایانی لازم است در ارتباط با پخش بازی فولاد سایپا اقدام شود
لذا از اقای شریف درخواست داریم جهت انعکاس حوادث بازی و جلوگیری از اقدامات سو داوری نظیر آنچه در بازی پیکان رخ داد تمام مسابقات فولاد آنچنان که شان این تیم بزرگ ایران می طلبد پخش زنده شود.
با تشکر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها