به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

فتاحی: بازی نفت و استقلال قطعا برگزار می‌شود

فتاحی: امکان تعویق بازی آبادان اصلا وجود ندارد

خوزستان اسپورت- رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر گفت: دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور قطعا در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سازمان لیگ با درخواست باشگاه استقلال مبنی بر تعویق افتادن دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به خاطر شرایط نامساعد آب‌وهوایی تهران، مخالفت و به این باشگاه تاکید کرد بازی در همان زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.

سعید فتاحی با بیان این موضوع گفت: عبداللهی سرپرست تیم استقلال در تماس با من درخواست به تعویق افتادن بازی تیمش با صنعت نفت آبادان را داشت اما به او گفتم تحت هیچ شرایطی نمی‌توانیم این بازی را در زمان دیگری برگزار کنیم. حتی به او گفتم خودشان زمانی را پیشنهاد دهند که واقعا روزی را پیدا نکردیم. ضمن اینکه ما یک بار به خواسته دو باشگاه بازی را به تعویق انداختیم و دیگر نمی‌توانیم کل برنامه بازی‌های لیگ را به خاطر این بازی به هم بزنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که استقلالی‌ها می‌گویند به خاطر شرایط آب‌وهوایی تهران امکان تمرین کردن در زمین چمن را ندارند، عنوان کرد: ما مسئول برگزاری یا عدم برگزاری تمرین تیم‌ها نیستیم. وقتی هوای اهواز نامساعد بود تیم استقلال خوزستان 3 روز متوالی نتوانست تمرین کند. به هر حال با توجه به وضعیت آب‌وهوایی کشور خیلی از تیم‌ها این روز‌ها مجبورند در سالن تمرین کنند و ما واقعا دیگر نمی‌توانیم به خاطر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و برنامه‌های تیم ملی تغییر در برنامه بازی‌ها ایجاد کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
2
مگه تو خوزستان میشه تو گردو خاک تمرین کرد تهران زمینو میشه جارو کرد ولی تو خوزستان نمیشه آسمانو با دست شست بهانه نیارید بیاید
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
1
بله حق با شماست و بازی باید قطعا برگزار بشه .هوای ابادان برای یه مسابقه زیبا و پیروزی برزیل ایران عالیه
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
1
استقلالی ها شما '' آبرو رو خورده و حیا رو قی کرده '' واقعا خنده داره شما همراه با اون تیم قرمز تیم های کوچیک بزرگ نما هستید در طول تاریخ هر موقع تیم ملی از شما تامین میشد ضعیف ترین تیم ملی بودند و تا چند سال پیش توی لیگ فقط چند تا بازی مهمان بودید و بازی با پیکان و سایپا و صبا و هر چی تیم تهرانی میزبان رفت و بر گشت شما بودید غیر از اینکه داور و فدراسیون مال شما بود پس تمامی افتخارات شما جای تعجب داره شماها عامل فساد و خرابی فوتبال هستید پس '' هیس ساکت شید '' خوزستان خوزستانی از هر لحاظ مخصوصا فوتبال سرور شما هستند
توی ایران جای تعجب داره که توی شهرهای دیگر هوادار دارید هیچ جای دنیا اینطور نیست بازی دیشب رئال که مهمان بود فقط اندک تماشاگر داشت ولی توی آبادان اینطور نیست. از همین الان ما تماشاچیان آماده آماده هستیم بیاید .شما اینکار ها رو بخاطر ترس و وحشت از جهنم زرد دارید انجام میدید .
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
0
استقلال با این درخواستش از پیش بازنده است اونا ترسیدن از هوادارای نفت شما باید به ابادان بیایید چه سه شنبه یا هروقت دیگه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها