به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

اسدی: استقلالی‌ها از صنعت‌نفت ترسیده‌اند

اسدی: استقلالی‌ها از صنعت‌نفت ترسیده‌اند

خوزستان اسپورت- صنعت نفت آبادان روز سه‌شنبه در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی به مصاف استقلال می‌رود. خیلی از بازیکنان این تیم بعد از حذف سپاهان و پرسپولیس خود را برای حذف سومین تیم بزرگ جام حذفی آماده می‌کنند و عده‌ای بحث انتقام شکست 4 بر صفر مقابل استقلال را مطرح کرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، مرتضی اسدی کاپیتان این تیم، با اشاره به همه این موارد، واکنش جالبی به اصرار استقلالی‌ها برای حضور افسران دوپینگ در این مسابقه دارد. این اصرار که به نوعی شک استقلالی‌ها به دوپینگ بازیکنان صنعت نفت را عیان می‌کند، دفاع اسدی از هم تیمی‌هایش را در پی داشته است.

صحبت‌های کاپیتان باتجربه نفت آبادان در آستانه بازی با استقلال تهران را در ادامه مرور کنید.

با سه گل در شش دقیقه، این هفته طوفان به پا کردید.
 بعد از بازی با ذوب‌آهن شرایط صنعت نفت، خیلی بهتر شد. آقا فراز هم به ما تأکید کردند که دو، سه بازی خیلی مهم داریم و قبل از این بازی‌ها باید شرایط‌مان را بهبود ببخشیم.

خارجی‌های تیم‌تان یکبار دیگر ثابت کردند که خیلی تأثیرگذار هستند.
 بازیکنان خارجی صنعت نفت آبادان، بازیکنان قابلی هستند اما نباید این واقعیت را فراموش کنیم که ماحصل تلاش کل تیم به آنها ختم شده است و گل‌های آنها نتیجه تلاش همه تیم است.

با توجه به شرایطی که صنعت نفت داشت، کم کم داشت به جمع پایین جدولی‌ها اضافه می‌شد.
 بله، فاصله تیم داشت با تیم‌های بالا جدولی بیشتر می‌شد و کم کم به پایین جدولی‌ها نزدیک می‌شدیم اما با این پیروزی جایگاه خودمان را قدری بهبود دادیم و وضعیت‌مان بهتر شد. پیش از بازی با استقلال در جام حذفی به این اتفاق نیاز داشتیم.

بازی سختی با استقلال در پیش دارید.
 قطعاً بازی حساس و سختی است اما امتیازی که تیم ما در این بازی دارد، این است که در خانه مقابل هواداران خودمان بازی داریم. شرایط‌مان در این بازی با مسابقات لیگ کاملاً فرق دارد و فراز کمالوند هم تدابیر متفاوتی برای این بازی دارد.

پیروزی شما در این بازی و راهیابی به فینال، برای هواداران‌تان اهمیت بالایی دارد.
 ما هم به دنبال این هستیم که تاریخ‌سازی کنیم و قطعاً همه تدابیر را برای پیروزی در این بازی لحاظ کرده‌ایم.

احتمالاً باخت چهار بر صفر شما در بازی برگشت، انگیزه بازیکنان را افزایش داده.
 بازیکنان ما بازیکنان با تجربه‌ای هستند و می‌دانند که پیروزی ما در این بازی اهمیت بالایی دارد و این مهم‌ترین بازی سال ماست اما بازی در لیگ مقوله‌ای کاملاً متفاوت با جام حذفی است و نمی‌توانیم این دو را در کنار یکدیگر قرار دهیم. به هرحال در جام حذفی، یک تیم می‌برد و یک تیم می‌بازد.

استقلالی‌ها قبل از این بازی، تأکید دارند که افسران دوپینگ باید این مسابقه را زیر نظر داشته باشند. انگار به صنعت نفت شک دارند.
 اتفاقاً خیلی به موضوع خوبی اشاره کرده‌اند اما اگر بخواهند صنعت نفت را به دوپینگ متهم کنند، استقلال که بیشتر در معرض اتهام است. باز صنعت نفت روند سینوسی داشته. ما یک بازی می‌بریم و ممکن است یک بازی هم ببازیم اما این استقلال است که در نیم فصل دوم به طور عجیبی متحول شده! پس بهتر است استقلالی‌ها از این شایعه سازی‌ها دست بردارند.

صنعت نفت مشکلی با حضور افسران دوپینگ ندارد؟
 قدم افسران دوپینگ به روی چشم ما. صنعت نفت حتی از رییس وادا هم دعوت می‌کند که در این بازی حضور داشته باشد. تیمی که می‌خواهد ببرد هیچ وقت چنین حرف‌هایی نمی‌زند. این حرف‌ها برای تیمی است که ترسیده.

پیش‌بینی شما از نتیجه بازی با استقلال چیست؟
 تیم ما تیم خوبی است و تا کنون دو تیم از قهرمانان سابق جام حذفی را شکست داده است. ما سپاهان را در اصفهان و پرسپولیس را در آزادی حذف کرده‌ایم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
3
استقلال تهران در شهر آبادان دچار هرج مرج می شود
اما در مورد اتفاقات داوری باید گفت احتمال دارد کمیته داوران مانند آنچه در بازی پارس جنوبی را داد بازی را برای استقلال درآورند آما آبادان شهری نیست که این گونه کارها بدون عواقب باشد
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
4
با سوت آغاز بازی مثل شیر غرش کنید و استقلال را تیکه پاره کنید انتقام بگیرید انتقام انتقام اجازه نفس کشیدن بهش ندید ننگ ب شما ک فقط با لابی بازی میخواین نتیجه بگیرید ولی اینبار کور خوندید از لحظه ورود ب شهر نفرتو از خودتون حس خواهید کرد
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
4
استقلالیا ترسیدن درخواست کردن بازی عقب بیفته.ولی این بازی باید تحت هر شرایطی برگزار بشه تا بدترین باخت استقلال رقم بخوره زنده باد برزیل ایران
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
3
مساله دوپینگ بازی جدید استقلالی ها و نوعی جنگ روانیست که به راه انداخته اند .
یادمان نرود که قلعه نویی در همین تیم ادعای فوتبال پاک داشت .
صنعت نفت پاک فوتبال بازی می کند و بدون حاشیه گام برمیدارد .
رضا از اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
3
با سلام . جنگ رواني قدم اول است ، كري خواندن مربي هاي استقلال قدم دوم و ايجاد درگيري ساختگي جهت اخراج بازيكنان صنعت نفت در حين بازي روز سه شنبه و تحريك هواداران به بر هم زدن جو آرام استاديوم و اعصاب تيم صنعت نفت را خراب كردن قدم بعدي است . از بازيكنان مي خواهم كه فقط به حرفهاي استاد كمالوند گوش دهيد و حرفه اي بازي كنيد . به اميد پيروزي صنعت .
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
2
آقای اسدی تو بازیکن باتجربه و متعصبی هستی ما قلبا دوستت داریم لطفا تمرکز خودت در بازی حفظ کن و بچه ها را مدیریت کن و از همه بازیکنان تیم بخواه که با قدرت و دوندگی زیاد تیم استقلال سر گردان و گیج کنن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها