به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

شیرزادی: شکست دادن سپاهان کار آسانی نیست

شیرزادی: شکست دادن سپاهان کار آسانی نیست

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: خدا را شکر مقابل سپاهان عملکرد خوبی داشتیم. شکست سپاهان در اصفهان کار راحتی نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، پیمان شیرزادی در مورد پیروزی یک بر صفر فولاد خوزستان  مقابل سپاهان، گفت: بازی خوبی بود. خدا را شکر عملکرد خوبی داشتیم. برای برد به اصفهان رفتیم و فقط به فکر کسب سه امتیاز بودیم تا جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم. می‌دانید کسب پیروزی مقابل سپاهان در اصفهان کار آسانی نیست اما به لطف خدا عملکرد خوبی داشتیم و موفق شدیم در این دیدار برنده شویم.

مدافع فولاد در مورد اینکه روی گل فولاد خوزستان نقش مستقیم داشت، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستم برای تیم مثمر ثمر باشم. سانتری کردم که با ضربه سر رحیم زهیوی همراه شد و توپ به تیر دروازه اصابت کرد که در بازگشت ضربه حسن بیـت‌سعید درون دروازه رفت. خوشبختانه توانستم روی این گل تاثیر داشته باشم و سه امتیاز شیرین را کسب کنیم که باعث خوشحالی هواداران شود. امیدوارم روند موفقیت‌هایمان تداوم پیدا کند.

وی در مورد اینکه فولاد خوزستان 15 هفته متحمل شکست نشده است، اظهار داشت: این آمار بسیار خوبی است. رکورد زدن خوب است اما هدف اصلی ما کسب موفقیت در هربازی و شادی هواداران است. در کنار این مسئله اگر بتوانیم رکوردی را هم به ثبت برسانیم بسیار خوب است. خدا را شکر در این 15 هفته بازنده نشدیم و شرمنده هواداران نشدیم امیدواریم بتوانیم در دیدارهای پیش رو نتیجه لازم را بگیریم.

مدافع فولاد خوزستان در مورد فاصله زیاد فولاد با تیم اول جدول و اینکه آیا شانسی برای قهرمانی دارند، گفت: کسب قهرمانی بسیار سخت است. پرسپولیس فاصله زیادی از حریفان گرفته اما هیچ چیز تمام شده نیست. جذابیت فوتبال به غیر قابل پیش بینی بودن آن است. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در هر بازی نتیجه لازم را بگیریم و عملکردی در شان هواداران تیم داشته باشیم.

شیرزادی در مورد آب و هوای بد خوزستان در این روزها و اینکه نتوانستند تمرینات خوبی را برگزار کنند، اظهار داشت: واقعا شرایط آب و هوایی بد بود. امیدوارم مسئولان فکری برای حل این موضوع کنند. البته ما در این شرایط آب و هوایی تمرین کردیم ولی واقعا کار سخت بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
0
2
واقعا مسابقه ای که در اصفهان برگزار شد معادل برگزاری دو ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی و22 بازیکن پرسپولیس در زمین بود
سخت سخت سخت بود
آنچه برام جذاب بود تیکی تاکا فولاد برای حفظ نتیجه بود
بآید زمان حفظ توپ بیشتر شود.
واقعا جای مهاجم خارجی خالیه !!!
بیت سعید زهیوی بهترین موقعیت سازان هستند
ی پولی تو باشگاه پیدا بشه ی مهاجم بگیرید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها