به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

سپاهان 0 – فولاد 1؛ فتح اصفهان با گلزنی بیت‌سعید

سپاهان 0 – فولاد 1؛ فتح اصفهان با گلزنی بیت‌سعید

خوزستان اسپورت
هفته بیست‌ویکم لیگ برتر – استادیوم نقش جهان
جمعه 6 بهمن 96 – ساعت 15:15
سپاهان اصفهان 0 – فولاد خوزستان 1
گل: حسن بیت‌سعید (57)
داور: موعود بنیادی‌فر
کمک داوران: هادی طوسی و موعود بنیادی‌فر
اخراج: عزت‌الله پورقاز (4+90- سپاهان)
اخطار: مهدی شریفی، سیاوش یزدانی، عزت‌الله پورقاز (سپاهان) - یوسف وکیا، عبدالله کرمی، فرشاد جانفزا (فولاد)
تماشاگر: شش هزار نفر

سپاهان اصفهان: ابراهیم عالمه، عارف غلامی، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی، حسین پاپی، علی کریمی، محمود قائد رحمتی (80- مروان حسین)، رسول نویدکیا (25- ادون حسنی)، رضا میرزایی (61- مهرداد محمدی)، مهدی شریفی و ساسان انصاری
سرمربی: کریم قنبری

فولاد خوزستان: حامد لک، یوسف وکیا (61- فرزاد جعفری)، ایوب والی، عبدالله کرمی، پیمان شیرزادی، سینا مریدی (58- ایمان مبعلی)، احمد عبدالله‌زاده (77- فرشاد سالاروند)، علی اصغر عاشوری، حسن بیت سعید، رحیم زهیوی و فرشاد جانفزا
سرمربی: سیروس پورموسوی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان با برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان فولاد خاتمه یافت.

تیم فولاد خوزستان در حالی گام به میدان گذاشت که احمد عبدالله‌زاده در میانه میدان جایگزین ایمان مبعلی شده بود و فرشاد جانفزا هم در خط حمله همراه با رحیم زهیوی و حسن بیت‌سعید مثلث تهاجمی فولادی‌ها را تشکیل می‌داد. سایر بازیکنان حاضر در ترکیب فولاد خوزستان نیز همان بازیکنانی بودند که در بازی قبلی به میدان رفته بودند.

سپاهان اصفهان هم بعد از جدایی زلاتکو کرانچار با هدایت کریم قنبری در حضور هوادارانش وارد زمین چمن ورزشگاه نقش جهان شد تا شاید با پیروزی در این مسابقه از بحران خارج شود. سعید آقایی به‌دلیل سه‌اخطاره شدن و جلال‌الدین علی‌محمدی به‌خاطر مصدومیت در ترکیب سپاهان غیبت داشتند و رسول نویدکیا هم در اواسط نیمه اول آسیب دید و از میدان بیرون رفت.

نیمه نخست این دیدار در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که تیم‌های سپاهان و فولاد بازی چندان زیبایی را به نمایش نگذاشتند. سپاهانی‌ها بازی را تهاجمی آغاز کردند، اما پس از دقایقی حملات آن‌ها فروکش کرد و توپ در اکثر اوقات نیمه اول در میانه میدان ضربه می‌خورد و برخوردهای متعدد بین بازیکنان که با سوت‌های داور همراه می‌شد، از سرعت بازی کاست.

حسن بیت‌سعید دوبار در دقایق 19 و 20 به سمت دروازه سپاهان ضربه زد که ابراهیم عالمه این توپ‌ها را گرفت و ضربه سر دقیقه 32 سیاوش یزدانی به شکل خطرناکی از کنار دروازه فولاد خوزستان به خارج رفت. جدی‌ترین موقعیت این دیدار در نیمه اول هم مربوط به ضربه رضا میرزایی از درون محوطه جریمه فولاد بود که این ضربه در دقیقه 40 با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت و دو تیم بدون گل زده راهی رختکن شدند.

بازی در نیمه دوم سرعت بیشتری پیدا کرد و یاران دو تیم برای زدن گل برتری تلاش می‌کردند. پس از اینکه دو فرصت گلزنی سپاهان با هوشیاری حامد لک و مدافعان فولاد دفع شدند، این فولادی‌ها بودند که به یک گل زیبا دست یافتند و حسن بیت‌سعید در دقیقه 57 دروازه سپاهان را گشود.

سپاهان که نمی‌خواست شکست دیگری را در حضور هوادارانش متحمل شود، در ادامه این نیمه برای جبران گل خورده دست به حملاتی زد و فولاد خوزستان با آوردن ایمان مبعلی و فرزاد جعفری ضمن اینکه سعی در حفظ نتیجه داشت، برای زدن گل دوم نیز حملاتی را پایه‌گذاری می‌کرد.

ساسان انصاری در دقیقه 73 پس از جا گذاشتن مدافعان فولاد و حرکت در عرض به سمت دروازه لک ضربه زد که توپ به بیرون رفت و در دقیقه 80 شوت زمینی مهدی شریفی با واکنش حامد لک روانه کرنر شد. در دقایق 85 و 86 هم بازیکنان فولاد خوزستان در محوطه جریمه سپاهان صاحب فرصت گلزنی شدند که ضربات زحیم زهیوی و علی‌اصغر عاشوری به خارج از چارچوب دروازه رفتند.

این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر فولاد خوزستان خاتمه یافت تا این تیم 36 امتیازی شود و به رده دوم جدول صعود کند.

شرح گل
0-1 (فولاد): ارسال پیمان شیرزادی به تیر دوم و ضربه سر دیدنی رحیم زهیوی به تیر عمودی دروازه سپاهان خورد و توپ برگشتی با ضربه محکم و دقیق حسن بیت‌سعید به تور دروازه سپاهان بوسه زد.

در حاشیه
* گروهی از هواداران خوزستان با حضور در ورزشگاه نقش‌جهان، از ابتدای مسابقه با حرارت زیادی به تشویق فولادمردان پرداختند.
* هواداران سپاهان در ابتدای بازی از استاندار اصفهان که هفته پیش دو نامه به مدیرعامل کارخانه فولادمبارکه برای رسیدگی به وضعیت این تیم نوشته بود، تشکر کردند.
* جلال‌الدین علی‌محمدی گلزن سپاهانی‌ها و سعید آقایی مدافع چپ ملی‌پوش این تیم از جایگاه ویژه به تماشای بازی پرداختند.
* ساسان انصاری، سیاوش یزدانی، رضا میرزایی محمود قائد رحمتی از تیم سپاهان به سمت نیمکت فولاد رفتند.
* نیمکت نشینان فولاد خوزستان از ساسان انصاری به گرمی استقبال کردند.
* هواداران سپاهان با وجود نتایج ضعیف این تیم در ورزشگاه نقش جهان حاضر بودند و به تشویق زردپوشان اصفهانی پرداختند.
* به دلیل پارگی تور یکی از دروازه‌ها و ترمیم آن، بازی با دقایقی تأخیر آغاز شد.
* یوسف وکیا در نیمه اول نسبت به اعلام یک خطا به سود تیم سپاهان اعتراض کرد و داور به این بازیکن کارت زرد نشان داد.
* بازیکنان سپاهان در نیمه دوم کمی دیرتر از فولادی‌ها وارد زمین شدند.
* حسن بیت‌سعید پس از گشودن دروازه سپاهان به سمت هواداران فولادی حاضر در ورزشگاه نقش‌جهان رفت و شادی این گل را با آن‌ها تقسیم کرد.
* بعد از گل فولاد خوزستان، در سکوهای هواداران سپاهان درگیری هایی به وجود آمد.
* هواداران سپاهان هنگام زمین افتادن بازیکنان فولاد شعارهای زشتی سر می‌دادند.
* طرفداران فولاد خوزستان پس از سوت پایان مسابقه بابت این پیروزی به شادی پرداختند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۶
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
4
تبریک تبریک حسن بیت سعید بهترین فوروارد ایران.
سپاهان به دسته یک خوش آمدی
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
4
هوراااا آفرین بچه هاا ماشالله بیت سعید اما خداییش باید مدیون عبدالله کرمی باشن عالی کارکرد تبریک میگم شکر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
4
تبريك به تمام هوادران فولاد عل خصوص هواداراني كه در ورزشكاه بودن امروز تعويض هاي خييييلي خوب بودن امروز بهتري بازي فصل انجام داده فولاد ميتونستيم بيشتر ازيه گل بزنبم ولي خداراشكر پيروز شديم بنده خداها تيم هاي ذوب اهن فكر كردن در رده دوم ميمونن جايكاه فقط مخصوص فولاد
موسوي شادگان
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
4
تبریک . نوع بازی فولاد بعد از گل و همچنین تعویض ها نشان داد که پورموسوی متوجه انتقادات هواداران شده . این برد بخاطر شجاعت و غیرت عبدالله کرمی و حامد لک و دوندگی متفکرانه بازیکنان بدست اومد . شاد باشید
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
4
ای والله بچه ها .دلم خنک شد .تبریک به مردم خوزستان .این سپاهان رو باید همیشه برد تا هواداراش آدم بشن .امسال تو حسرت برد خوزستان بیچاره ها ولی حیف و صد حیف ....که خیلی فرصت خراب کردیم ...راحت میشد به این سپاهان داغون 3 تا زد.
امیر فولادی
|
Netherlands
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
4
تبریک به مردم خوزستان این برد شیرین فقط یک تذکر به پور موسوی عزیز برا اولین بار فولاد بعد از گل برتر خود هجومی بازی میکنه و بر خلاف بازی های قبلی ک بعد از گل اول تو دفاع میخوابه با این کار به تیم حریف اجازه میده ک فشار بیاره به فولاد امیدوارم این بازی برای پور موسوی یک تجربه باشه و همیشه بعد از گل برتر ک به ثمر میرسونن نزاره بازیکنان خود تو دفاع بخوابن و بازیشون همش بزن زیر توپ میشه بلکه باید مثل بازی امروز بازی هجومی خود رو ادامه بدن تا مانع فشار بعد از گل بشن یبار دیگه برد رو به همه تبریک میگم
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
4
چه خوب
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
4
تبریک میگم
روز پر استرس بود
عالی بودن
قول میدم پرسپولیس دو بازی آینده رو دچار افت میشه
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
4
تبریک به هواداران واقعی فولاد و تبریک به کادر فنی با بازی خوانی بسیار خوب خصوصا در نیمه دوم جای افتخار داره
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
4
ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﻣﺸﮑﻞ ﻓﻮﻻﺩ ﺯﻭﺩ ﺍﺷﺒﺎﻉ ﺷﺪﻥ ﻫﺲت .ولی خداروشکر این بازی عقب نکشیدیم .
ﺑﺎﺯﯼ ﺑﺎ ﮔﺴﺘﺮﺵ .ﺳﯿﺎﻩ ﺟﺎﻣﮕﺎﻥ . ﺗﺮﺍﮐﺘﻮﺭﻭ ﺍﺱ . ﺥ ﺩﻗﯿﻘﺎ ﻫﻤﯿﻦ
ﻣﺸﮑﻞ ﺭﻭ ﺩﯾﺪﯾﻢ . ﺗﯿﻢ ﯾﻪ ﮔﻞ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻋﻘﺐ ﻣﯿﮑﺸﻪ ﻭ ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﻗﯿﻘﻪ 90 ﻣﺴﺎﻭﯼ ﺑﺸﻪ .
ﺍﮔﻪ ﺍﻻﻥ ﺍﯾﻦ 4 ﺑﺎﺯﯼ ﺭﻭ ﻣﯿﺒﺮﺩﯾﻢ ﺍﻻﻥ ﻗﺸﻨﮓ 44 ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ با یه بازی عقب افتاده
ﻭﻟﯽ ﻫﺰﺍﺭ حیف ...
ان شاالله امسال دوم بشیم سال دیگه حال پرسپولیس رو بگیریم.
تیم عالیه .یه مدافع (اهل شاخه) رو هم بیارن تیممون تکمیل میشه .فقط ای کاش همیشه همینطوری بازی کنیم و زلیکانی بی کیفیت تو بازی نیاد.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
1
2
تبریک صمیمانه به همه هواداران فولاد .بازی استرس زیادی داشت .خط دفاع فولاد با وجود اشتباهات فراوان ،فداکارانه بازی کرد.آمدن مبعلی خط میانی فولاد را تقویت کرد و مالکیت توپ فولاد را بالا ببرد،زهیوی خودخواهانه بازی می کند و از جریان بازی تیمی خارج است،بیت سعید عالی بود .خط دفاع فولاد شدیدا نیاز به تقویت دارد ، به مرادیان باید فرصت بیشتری داده شود ،لک متزلزل بود و خوش شانس بود که 2گل نخورد.
Hassan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
3
تبریک تبریک تبریک..بازی زیبا بود
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
2
انصافا جدای نتیجه ،اگه امروز هم خدایی نکرده فولاد شکست میخورد بازم راضی بودم چون همش درحال حمله و موقعیت سازی بود و اجازه ی بازی ب سپاهان رو نداد..
خدا قوت ب کادر فنی و بازیکنا
دمشون گرم
هوادار فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
2
خوشبختانه ضعف دوندگی با تذکر داده شده بهتر شده باید میانگین دوندگی به اندازه پرسپولیس بشه بنظرم دو کیلومتر دیگه باید بیشتر بدوند از آقای موسوی و وتشکیلات فولاد می خواهم نوع تغذیه را بهتر کنند تا سبکتر شوند
هوادار فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
2
اگه داور ها بی طرف باشند رو اعصاب فولاد نره حتما میبره گفته بودم مسولین فولاد باید به کمیته داوران اعتزاض کنند داوران باید از فولاد حساب ببرن که این اتفاق ایگ هفته افتاد دیروز دیدید داور سر تیم جنوبی پارس جم برید ننگ ت باد غیاثی بی سواد
اصفهانیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
1
1
از هموطن های عزیز خوزستانیم بابت صحبت هایی که میکنند تعجب میکنم . خوبه جمع جبری کل قهرمانی های باشگاه های خوزستان به اندازه فقط جام حذفی سپاهانم نمیشه چه برسه به لیگ. البته این طبیعیه که هر وقت تیم محبوب هرکس پیروز میشه خوشحال باشه شایدم از این که اولین باره سپاهانو اینجای جدول میبینید ذوق زده شدین چون تیم های ما معمولا در بالا های جدول سیر میکنند اما میخواستم بگم بردن سپاهان این روزا کار سختی نیست در واقع شما مارو نبردید ، ما به شما باختیم.
حال و هوای این روزای ما نتیجه بی مدیریتی در باشگاس ( قابل توجه بعضی افراد بی منطقی که این رو به نفرین های این و اون و یا مسائل بی اساس ربط میدهند) امیدوارم فولاد بیاد بالا تا استقلال سهمیه رو نگیره . هر چند که به قهرمان شدن ذوب اهنمونم نا امید نیستیم. خلاصه کلام این شرایط اینجور نمیمونه و دوباره به روز های اوج خود باز خواهیم گشت و خواب و خوراک بر تیم های تهرانی حرام میکنیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها