به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

کمالوند: خواهشم اینست تا آخر فصل ما را تحمل کنید

کمالوند: تا پایان لیگ من را تحمل کنید

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بعد از اینکه در بازی‌های اخیر با تیم کامل‌مان نمی‌توانستیم بازی کنیم، امروز از تیم اصلی استفاده کردیم و فقط بغلانی را نداشتیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فراز کمالوند بعد از پیروزی 3 بر صفر صنعت نفت مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: بعد از اینکه در بازی‌های اخیر با تیم کامل‌مان نمی‌توانستیم بازی کنیم، امروز از تیم اصلی استفاده کردیم و فقط بغلانی را نداشتیم که او هم آنفولانزا گرفته بود و در تمرینات نبود، اما چون بازیکن باتجربه تیم ماست به تیم اضافه شد تا در کنار تیم باشد.

وی با یادآوری اینکه تیمش در سه یا چهار هفته ترکیب کامل خود را در اختیار نداشته است،‌ افزود: بعضاً حرف و حدیث‌هایی به وجود می‌آید که واقعاً دلیلش را نمی‌دانم. مثلاً از یک طرف مردم ما را تشویق به حضور در جام حذفی می‌کردند و از طرف دیگر خواهان موفقیت ما در لیگ بودند. من از روز اول می‌گفتم حضور در جام حذفی تبعات دارد و نمی‌توانیم در دو جام با هم پیش برویم. حالا ما به خاطر جام حذفی در چند بازی بازیکنان اصلی را در ترکیب نگذاشتیم و همه گفتند که چرا باختیم و طبق معمول گفتند که افتادیم. چرا از پشت بام افتادیم و ...

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: 9 بازی مانده تا پایان فصل و خواهشم این است که در این مدت ما را تحمل کنید. آخر فصل ما تیم را تحویل دوستان می‌دهیم. به حق پنج تن؛ سال آینده مربی دیگری می‌آید و صنعت نفت هم در لیگ مدعی می‌شود و هم در جام حذفی می‌رود و قهرمان می‌شود. اجازه بدهید این 9 بازی را کنار همدیگر با خوبی و خوشی بگذرانیم. دیروز برای من چیزی فرستاده‌اند که خبرنگاران گفته‌اند عدم حضورم در نشست خبری توهین به شأن خبرنگاران است. کدام توهین به شأنیت خبرنگار؟!

کمالوند تصریح کرد: از روزی اولی که من به اینجا آمده‌ام سعی کرده‌ام بهترین برخورد را با خبرنگاران داشته باشم. گفته‌ام تازه اینجا نیایید و جایی بیایید که چای و شیرینی داشته باشد. وقتی 18 بازی کسی بی‌احترامی می‌کند انتظار نداشته باشید بازهم من بلند شوم و بیایم. الان هم می‌گویم که دیگر نمی‌آیم مگر آنکه  فردی که آن حرف را زد دیگر نیاید در نشست خبری چون کسی نباید به مربی تیم بی‌احترامی کند. او از در آمده و می‌گوید برو از اینجا! مگر نشنیدید؟ وقتی که می‌شنوید چرا دوباره می‌گویید که چرا نیامدی به نشست خبری؟ وقتی کسی بی‌احترامی می‌کند دوباره بیایم؟! الان هم چون می‌دانستم که آن خبرنگار استادیوم نمی‌آید، آمدم وگرنه بازهم به نشست خبری نمی‌آمدم. دیگر مسائل را برعکس جلوه ندهید. کسی با شما مشکلی ندارد و همه از روز اول دیده‌‌اید که ما بیشترین احترام را به شما (خبرنگاران) گذاشته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سؤال که «اگر آن فرد در نشست خبری باشد، شما دیگر حضور پیدا نمی‌کنید؟»، تأکید کرد: امکان ندارد بیایم، چون بی‌احترامی کرده است. الان اگر من به شما بی‌احترامی کنم دفعه بعد می‌آیید؟ او به توهین کرد. مگر ندیدید که توهین کرد؟ نشست مطبوعانی یعنی چه؟ یعنی اینکه سؤال فنی بپرسید و جواب  فنی بشنوید. ایشان آمده و می‌گوید آقا برو از اینجا ما تو را نمی‌خواهیم. آخر تو چه کسی هستی که نمی‌خواهی؟ بعد از آن انتظار دارید که من دوباره بیایم به نشست خبری؟ اگر خیلی برای‌تان مهم است روزی که به مربی تیم توهین شد، باید جلوگیری می‌کردید. توقع باید دوطرفه باشد. قبل از آن روز من کدام نشست را نیامدم؟ هر ساعت و هرجایی ما گفتیم درخدمتیم. جواب های، هوی است و هر عملی، عکس‌العملی دارد.

وی درباره بازی نیز اظهار داشت: بازی هم خداراشکر بازی خوبی بود. ما در چند بازی همه بچه‌های‌مان را در ترکیب نگذاشتیم. در بازی با ذوب‌آهن از شیمبا و کرار استفاده نکردیم، علاوه بر این دو سه تا بازیکن نداشتیم مثل مسعود ابراهیم‌زاده و سعید لطفی. ما باید مسائل را درک می‌کردیم. به هر صورت 9 بازی دیگر ما میهمان شما هستیم که امیدوارم به خوبی و خوشی بگذرد، در جام حذفی هم تمام توان‌مان را می‌گذاریم.

وی ادامه داد: وقتی من به این شهر آمدم، یک حرف زدم و یک قول دادم. گفتم رتبه تیم را تک رقمی می‌کنم. به هیچ وجه نگفتم سهمیه آسیا می‌گیرم و یا اینکه تیم را قهرمان می‌کنم. حرف‌ها را فراموش نکنیم، من فقط قول رتبه تک رقمی دادم. همین‌جا نشستیم و من گفتم هدف صنعت نفت این است که ثبات داشته باشیم و برخلاف هر سال آسانسوری به لیگ پایین سقوط نکند. مگر من قول قهرمانی در جام حذفی را داده بودم؟ حالا لطف خدا بوده و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم رسیدیم و تلاش خودمان را هم برای شکست استقلال می‌کنیم، اما به نحوی وانمود نشود که اگر اتفاقی غیر از این افتاد بگویند فاجعه شده است.

کمالوند در ادمه تصریح کرد: خدا را شکر یک رتبه تک رقمی در جدول داریم و به نظرم اگر بازی با پرسپولیس و فشار آن دیدار نبود، می‌توانستیم نتایج بهتری در چند بازی اخیر بگیریم. از قدیم گفته‌اند اگر می‌خواهید چیزی را به دست بیاورید باید برخی چیزها را از دست بدهید. آن زمانی هم که ما در ابتدای فصل می‌خواستیم از جام حذفی کنار بکشیم به همین دلیل بود. سازمان لیگ که نمی‌گوید هر تیمی در جام حذفی حضور داشت، هر هفته فقط یک بازی باید انجام دهد. الان شما برنامه بازی‌های ما را نگاه کنید. نفس نمی‌توانیم بکشیم. با این وضعیت امکان دارد چند بازی را هم به دلیل فشردگی مسابقات از دست بدهیم. به طور مثال من الآن کرار جاسم و شیمبا را نگه داشته بودم تا به بازی با استقلال برسند. ما نفرات‌مان محدود است و باید بهترین استفاده را از این بازیکنان داشته باشیم.

«ما هفته ششم دور برگشت هستیم، دقیقاً نیم‌فصل اول هم در این هفته به همین مقدار امتیاز گرفته بودیم، پس اتفاق خاصی در نیم‌فصل دوم نیفتاده است» سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در ادامه با بیان این جمله عنوان کرد: من خواهش می‌کنم سطح توقعات مردم را پایین بیاورید. ما به دنبال شکست دادن استقلال هستیم و تیم‌مان هم از هر لحاظ آماده است، اما اگر این اتفاق هم نیفتاد، چیزی را از دست نداده‌ایم. به امید خدا و به یاری اهل بیت تمام توان‌مان را خواهیم گذاشت تا تیم استقلال را مانند بازی دور رفت لیگ برتر شکست دهیم. در بازی برگشت با استقلال تیم ما شرایط خوبی نداشت و سرماخوردگی شدیدی بازیکنان ما را آزار می‌داد. در هر صورت استقلال تیم خیلی بزرگی است و هواداران میلیونی دارد. این تیم بسیار پُر مهره‌ است و از مربی باکلاسی بهره می‌برد، اما ما هم صنعت نفت هستیم و با شرایط میزبانی که داریم مردم آبادان مطمئن باشند با تمام توان خواهیم جنگید تا به امید خدا یک افتخار بزرگ برای این تیم کسب کنیم.

 کمالوند در خصوص دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت یادآورد شد: بازی خوبی بود و امیدوارم علی کریمی همان‌طور که در فوتبال برای ما یک بازیکن در سطح جهانی و باعث آبروداری فوتبال ما بود، در مربیگری هم همین راه را طی کند. به او تبریک می‌گویم، سپیدرود جزو معدود تیم‌هایی بود که ضدفوتبال بازی نکرد. من فکر می‌کنم دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند و علاوه بر سه گل موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها بود. به نظرم هر کسی در استادیوم و یا از خانه بازی را دید، لذت برد.

سرمربی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: ما از همین امشب برای بازی با استقلال به اردو خواهیم رفت و فردا را هم در اردو سپری می‌کنیم تا در شرایط بهتری به مصاف حریف‌مان برویم. خیلی مهم است که بازیکنان از لحاظ روحی و روانی برای بازی با استقلال سرحال و آماده باشند. تیم واقعی ما همین تیم امروزی بود که همه از جمله کرار، شیمبا آماده و سرحال بودند. ما امروز سعید لطفی را در تیم‌‌مان به عنوان یک بازیکن جدید دیدیم که در جناح راست عالی کار کرد.

وی افزود: استقلال هم البته تیم بسیار خوب و آماده‌ای است که امروز هم نتیجه خیلی خوبی کسب کرد. ما همین تیم را در بازی رفت در آبادان بردیم، اما در بازی برگشت در شرایط 30 درصد آمادگی به میدان رفتیم، چرا که قبل از آن مقابل پرسپولیس 120 دقیقه بازی سنگین داشتیم و یکسری از بازیکنان هم دچار بیماری آنفولانزا شده بودند.

کمالوند همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا از غبیشاوی استفاده نکرد، یادآور شد: اشکال ندارد از این سؤالات بپرسید، چرا که من هم یک روز مثل شما خبرنگار بودم و در آن طرف از مربیان سؤال می کردم. اما یک چیز به شما بگویم که هیچ وقت خبرنگاری نباید بپرسد چرا فلان بازیکن بازی نکرد و مربی هم در مورد استفاده از یک بازیکن نباید جواب پس بدهد. اگر غبیشاوی در این بازی به میدان می‌رفت، آن وقت ریکانی که امروز خیلی خوب بود باید بیرون می‌نشست.

وی تصریح کرد: به‌هرحال ما بازی با استقلال را پیش رو داریم و باید بازیکنان‌مان را هم برای این بازی آماده نگه داریم. ما برای بقا در لیگ باید بیش از 30 امتیاز کسب کنیم و اگر به امتیاز 32 و 33 برسیم آن وقت از همه بازیکنان جوان از جمله غبیشاوی هم استفاده خواهیم کرد. الان فکر نکنید کارمان در لیگ تمام شده است بلکه هنوز به امتیاز 32 نرسیده‌ایم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
3
من نمیدونم آقای کمالوند چرا اینقدر به حرفای بعضی ها اهمیت میدهد . همیشه هستند کسانی که برای موفقیت تیم هر فداکاری که باید انجام می دهند و حنجره خود را برای پیروزی تیم محبوب شان پاره می کنند و هستند کسانی که مترصد هستند تا با هر لغزشی تیم را کله پا کنند تا با ورود به تیم از سفره آن شکم خود را پر کنند . اقای کمالوند شما حتی اگر در مخیله خود فکر رفتن در پایان فصل را داشته باشید از شما خواهش می کنیم از مطرح کردن آن خودداری کنید و موجب شادی بعضی ها و به حاشیه رفتن تیم نشوید . انشاالله با قهرمانی در حذفی در جام آسیایی هم در کنار تیم باشید . موفق باشید
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
2
1
چقدر حرف زد یه تیم رو برد.خونش اباد
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
3
درود به شرفت آقا فراز امسال با نتایجت باعش شادی هواداران پرشمار صنعتی شدی و طبیعی هست که این نتایج عده ای رو ناراحت کنه بهرحال جنابعالی دست دلالان رو از تیم صنعت بریدی و طبیعی هست اگه علیهت جوسازی کنن به امید حق بازی با استقلال تهران برد تاریخی و صعود به فینال
محمود از کرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
2
دمت گرم فراز خان که تو روی همه ی بدخواهان صنعت نفت و مفت خوران تیم ایستادی
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
2
آقای کمالوند شما باید آماده برخورد با چنین افرادی را داشته باشید همانطور ک در تمام لیگهای دنیا این اشخاص وجود دارند تا خودشون را مطرح کنند ولی مربی بزرگ هیچ وقت نباید در دام چنین کوچولوهای تازه ب دوران رسیده بیفته چرا ک افرادی مثل خوزه موریه نو گوآردیولا و۰۰۰ تا الان باید از فوتبال خداحافظی میکردن ولی حق با شماست چرا اینها را راه میدن در نشست خبری ب هر حال موفقیت و افتخار دو طرفه است وما میدونیم شما و بازیکنان نهایت تلاشتون را میکنید تا جام را بگیرید و برای خودتان و شهر واستان افتخار آفرین باشید امسال شما تجربه در آبادان را کسب خواهید کرد و سال آینده راحتتر مربی گری میکنید در ضمن آدمی ک بنای زیبایی را خلق میکنه با دست خودش آن را نابود نمیکنه ب امید قهرمانی در جام حذفی و قرار گرفتن در بالای جدول لیگ
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
2
سلام
واقعا باید بگوئیم از زمانی که اقای کمالوند مربی صنعت نفت شده این تیم شخصیت حرفه ائی پیدا کرده و خوب وبا اقتدار بازی میکنه ولی .......
دوست خوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
2
0
چرا اینقدر به دنبال حاشیه و فرار به جلو هستی استاد !!!
برو به کار تیمت و موفقیت روزافزونش بیندیش و اینقدر روی نازیبای فوتبال را نشانمان نده .
آدم های توانا بدون توجه به حاشیه ها به کارشان می پردازند و به آن ایمان دارند ، کم توقعند و کم حاشیه ، کم حرفند و پرکار .
ممنونیم از همراهیت با تیم و امیدواریم سال دیگر هم باشی ... قویتر ، موفق تر و پر تحمل تر .
تقریبا همه طرفداران واقعی صنعت دوستت دارند و تاکنون کمترین حاشیه ای برایت نداشته اند .
موفقیت ها را با تنش های غالبا بیمورد خراب نکن .
در ضمن اینقدر چوب پارسال را بر سرمان نکوب ، تفاوت هزینه پارسال و امسال زیاد است ، امسال یک اتوبوس بازیکن تقریبا گرانقیمت و مدعی به تیم اضافه شد ، قرار هم نبوده با این هزینه به سرنوشت و گرفتاری پارسال دچار باشد . هزینه ی خوب برای نتیجه ی خوب انجام شده .
پیروز باشی و امیدوارم حداقل چهار فصل را با صنعت نفت باشی تا آنطور که میخواهی تیمت را ساخته و پرداخته کنی .
از ژرفای جان برای موفقیتت دعا می کنم
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
2
آقای کمالوند بزرگوار اولا متاسفم برای اندک افرادی که توهین میکنن واقعا براشون متاسفم فقط همین----- فراز خان من از منتقدین ۳ بازی آخر خارج از خانه نفت هستم اصلا تیم روحیه جنگندگی نداشت ولی برعکس بازی حذفی جلو پرسپولیس و دو باز ی داخل خانه مقابل سایپا و پارس ۱۸۰ درجه تیم متفاوت و جنگنده ظاهر شد جلو تیم پارس مساوی کردیم ولی فقط پار ۹۰ دقیقه دفاع میکرد ---این گونه مسائل همه جا هست هفته قبل تیم سپاهان از همبن سپید رود باخت برید ببینید چ جوی تو اصفهان حاکمه هیچ کس از مسئولین ورزشی و غیر ورزشی تو امنیت نیست در اصفهان --تیم نفت با تمام نقاط قوتی که داره چند ضعف هم داره --راحت گل میخوره مثل بازی با پارس بعد باید نود دقیقه بجنگه که اون گل مفت را جبران کنه ---در بعضی از بازی های خارج از خانه روحیه جنگندگی نداره --- بازی هفته قبل جلو ذوب آهن هواداران نفت دو برابر هواداران تیم ذوب آهن بودن اونم در اصفهان پس شما این را ببین ن اون اندک بی ادب را -- در پایان من ب عنوان کوچکترین هوادار تیم نفت آبادان دست شما را میبوسم
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
2
اقا به شما چه ربطی داره که سرمربی از کدوم بازیکن استفاده میکنه یا نمیکنه.هر مربی بر اساس سیاستهایی که تو هر بازی داره تیم رو ارنج میکنه و ارنج تیم با مربیه
روح اله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
1
فراز خان عزیز از رفتن حرف نزن که دلمون بد جور میگیره هوای آبادان با اومدنت باطراوت شد خوب میدونیم اگه بری حسرت روزهای خوب با تو بودن رو خواهیم خورد . تو انقدر برای آبادان و فوتبالش و مردمش اینقدر زحمت کشیدی و سختیها و مصائب دیدی اما با این وجود از هدفت دست نکشیدی به عنوان یک آبادانی از شما تشکر می کنم که برای شهر مظلوم ما و مردم رنج کشیده اش همه سختیها و ناملایمات رو تحمل کردی
ولی لطفا نرو بمون و با دشمنان فوتبال این شهر بجنگ ما آبادانیها در کنارت خواهیم بود و تنهایت نخواهیم گذاشت لطفا تنهامون نذار با غیرت
تعصب ابادان
|
United States of America
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
0
اقا فراز از موقعی که تیم افتاده دست شما خیال ما راحت شده اقای کمالوند این تیم نماد خوزستان نماد ابادان تیمی که بزرگان تاریخ فوتبال ایران در ان توپ زدند اما خیلی وقته که تیم دست یه مشت راند خوار دلال که فقط دنبال منفعت خودشون هستن افتاده بود اقای کمالوند خواهش میکنم از اینجا نرو من خودم با این تیم زندگی میکنم وایسا با ادمای بد بجنگ مطمعن باش ما مردم ابادان همه پشت شما هستیم و هر تصمیمی که واسه تیم میگیرین درست است چون واقعا از ته دل واسه این تیم کار میکنین با تمام تعصب وغیرتی که من از اقای کمالوند دارم که هر جا هستش تمام توانش واسه تیم میذاره اقای کمالوند حداقل دو سه سال بمون که تیم ما از حالت اماتور در بیاد مطمعن هستم شما اگر رفتین سال اینده بدون بی برو برگشت سقوط کردیم پس اقا فراز نذار شادی ما ابادانیا گذرا باشه خواهش میکنم که حرف رفتن نزنین فراز ابادنی حمایتت میکنیم
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
0
سلام به فراز با غیرت
فراز جان هر وقت دیدی دشمنا دارن ازار میدن بدون کارتو درست داری انجام میدی و خیلیها رو از مفت خوری انداختی ما الان تمام بازیکنایی که تو تیم داریم از رو شایستگی انتخاب شدن و بازیکن سفارشی نداریم و این فارغ از نتیجه دستاورد بزرگی برا سال اول بود
دوم اینکه تیم شما امسال شخصیت قهرمانی پیدا کرد با حفظ این تیم میشه سال بعد پرقدرت تر برا سهمیه وارد مسابقات شد
خواهش ما ابادانیا اینه که با قدرت به فکر سال اینده باش و با بازیکنا همین امروز تمدید شه
سال بعد سال برزیل ایران خواهد بود
ابادانیها در تمام نقاط ایران حامی شما خواهند بود
یا حق
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
0
0
جناب آقای کمالوند شما با آمدنتان به آبادان دل مردم مظلوم این شهر را شاد کردید.و وقتی حرف از رفتن میزنید دلمان در سینه میلرزد.ما دوست نداریم مربی دلسوزی مثل شما را از دست بدهیم .شما را به خون شهدای آبادان قسمتان میدهیم از این شهر نروید بمانید و دل مردم را شاد کنید.
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
0
0
آقای مربی اگر مخاطب شما مسولین هستند که هیچ اما اگه منظورتون هواداراست که بزارید مطلبی رو عرض کنم.تا آخر فصل که قدمت رویه چشممون ما همیشه ازت حمایت کردیم باز هم میکنیم.اما اگر رفتی یه تیمه دیگه بعد از هر برد لطفا براشون خط و نشون نکش مگه این هواداره بیچاره چه گناهی کرده که بعده هر بازی باید تن و بدنش بلرزه اگه رفتی بسلامت ما نمیترسیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها