به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

نفت 3 – سپیدرود 0؛ برد روحیه‌بخش برای جام حذفی

نفت 3 – سپیدرود 0؛ برد روحیه‌بخش برای جام حذفی

خوزستان اسپورت
هفته بیست‌ویکم لیگ برتر – استادیوم تختی آبادان
پنجشنبه 5 بهمن 96 – ساعت 17:10
صنعت نفت آبادان 3 – سپیدرود رشت 0
گل‌ها: لوسیانو پریرا (34)، مگنو باتیستا (36)، کرار جاسم (39)
داور: پیام حیدری
کمک داوران: سعید علی نژادیان و محمد راهی
اخطار: کرار جاسم، سعید لطفی (نفت) – میثم تهیدست، رضا نورمحمدی، میلاد قربان‌زاده (سپیدرود)
تماشاگر: شش هزار نفر

صنعت نفت آبادان: سوشا مکانی، سعید لطفی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، مسعود ابراهیم‌‌زاده، آگوستو‌ سزار، مگنو باتیستا، کرار جاسم (72- طالب ریکانی)، حسین ساکی (61- حامد پاکدل)، میلاد جهانی و‌ لوسیانو پریرا (78- محمد شادکام)
سرمربی: فراز کمالوند

سپیدرود رشت: سیدمحمد حسینی، حسین کعبی، سیدهادی موسوی (46- علی عباسی)، رضا نورمحمدی، میلاد قربان‌زاده، میثم تهیدست، میثم فردوسی (65- میرهادی میرجوان)، توحید غلامی، حسین ابراهیمی (77- میعاد یزدانی)، پویا نزهتی و محمد غلامی
سرمربی: علی کریمی

خلاصه بازی
تیم فوتبال نفت آبادان با پیروزی قاطه برابر سپیدرود رشت به استقبال بازی نیمه نهایی جام حذفی رفت.

صنعت‌نفت در این بازی خانگی تمامی نفراتش را در اختیار داشت و همین امر سبب شد تا فراز کمالوند ترکیب تهاجمی دلخواهش را با حضور مهره‌های اصلی صنعت‌نفت روانه میدان کند. زردپوشان نفت در نیمه اول ضمن اینکه اجازه خلق هیچ موقعیت گلزنی به سپیدرود ندادند، با نزدیکشدن به دقایق پایانی این نیمه، مزد حملات مداوم را گرفته و سه بار متوالی به گل رسیدند.

طوفان دقایق پایانی صنعتی‌ها با سه گل دیدنی از لوسیانو پریرا، مگنو باتیستا و کرار جاسم تکمیل شد تا هواداران آبادانی حاضر در ورزشگاه با سر دادن شعارهایی از هم‌اکنون برای استقلال تهران کری بخوانند.

در نیمه دوم، سپیدرود رشت با یک تغییر به میدان برگشت تا به وضعیت بخش دفاعی تیمش سامان بدهد و صنعتی‌ها هم با وجودی که با سه گل پیش بودند، حضور در نیمه زمین حریف و حفظ توپ در زمین سپیدرود را به دفاع کردن در نیمه زمین خودی ترجیح می‌دادند. فراز کمالوند در 20 دقیقه پایانی مسابقه اقدام به تعویض کرار جاسم و لوسیانو پریرا کرد تا ستاره‌های تیمش را برای بازی جام حذفی حفظ کند.

حامد پاکدل مهاجم تعویضی صنعت‌نفت در دقیقه 80 صاحب اولین موقعیت صددرصد گلزنی نیمه دوم شد، اما نتوانست تصمیم خوبی برای زدن ضربه نهایی اتخاذ کند و توپ را به دروازه‌بان حریف سپرد. در دقیقه 86 نیز فرصا بعدی برای زدن گل چهارم خلق شد که این بار ضربه سر محمد شادکام تازه‌‌نفس به تیر افقی دروازه میهمان خورد و به زمین برگشت.

بازیکنان سپیدرود رشت اما در دقیقه 89 اولین موقعیت را در محوطه جریمه صنعت‌نفت خلق کردند که ضربه زمینی میعاد یزدانی در دستان سوشا مکانی قرار گرفت تا دروازه زردپوشان بسته بماند. شوت زمینی طالب ریکانی از یک ضربه ایستگاهی نیز آخرین فرصت قابل ذکر این دیدار بود که به بیرون رفت و بازی با نتیجه سه بر صفر به‌سود شاگردان فراز کمالوند تمام شد.

صنعت‌نفت با این پیروزی روحیه بخش 28 امتیازی شد و سپیدرود رشت با 19 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

شرح گل‌ها
1-0 (صنعت‌نفت): لوسیانو پریرا در پشت محوطه جریمه سپیدرود برای نفت آبادان یک ضربه ایستگاهی گرفت و سپس پشت توپ ایستاد تا با ضربه‌ای دقیق و دیدنی تور دروازه شاگردان کریمی را به لرزه در آورد.

2-0 (صنعت‌نفت): کرنر ارسالی کرار جاسم روی تیر دوم با کنترل و ضربه محکم مگنو باتیستا هافبک برزیلی صنعت‌نفت به تور دروازه سپیدرود بوسه زد.

3-0 (صنعت‌نفت): ضربه حسین ساکی در مصاف تک‌به‌تک با دروازه‌بان سپیدرود رشت، به بدن حسینی برخورد کرد و توپ برگشتی را کرار جاسم که حضوری به‌موقع در محوطه جریمه داشت، تبدیل به سومین گل آبادانی‌ها کرد تا جشن نیمه اول زردپوشان را کامل کند.

در حاشیه
* تماشاگران آبادانی قبل از بازی اقدام به تشویق علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت کردند.
* سکوهای جدیدی در پشت دروازه‌های ورزشگاه تختی آبادان نصب شده‌اند تا هواداران تیم‌های میهمان بتوانند در این منطقه مستقر شوند.
* کادر فنی صنعت‌نفت پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت سپیدرود رشت رفتند و برخورد گرمی با علی کریمی و سایر نیمکت نشینان تیم میهمان داشتند.
* هواداران آبادانی در جریان این مسابقه با سر دادن شعارهایی برای استقلال تهران کری می‌خواندند. صنعت‌نفت در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف استقلال خواهد رفت.
* حسین کعبی و رضا نورمحمدی از تیم سپیدرود رشت سابقه بازی در نفت آبادان را داشته‌ند و امروز برابر تیم سابق‌شان به میدان رفتند.
* کرار جاسم ولوسیانو پریرا بعد از تعویض شدن به شدت از سوی تماشاگران آبادانی تشویق شدند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
2
سلام
ضمن عرض تبریک به مردم خوب ابادان برای این برد خوشحال شدیم برد بعدی جام حذفی انشاالله
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
2
تبریک به شیرمردان صنعت نفت به امید خدا و یاری هواداران باتعصب آماده شکست دادن استقلال بشید زنده باد آبادان زنده باد خوزستان
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
2
بردیم ولی حق نداریم مغرور شویم بازی جلوی استقلال مهم ترین بازیمونه بچه ها شما حتما میتونید
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
1
ان شاالله سه شنبه استقلال رو میبریم میریم فینال .اصل کار همین جام حذفیه باید جنگنده .سرعتی و با تمام توان بازی کنیم مقابل استقلال .
صنعت امروز خوب بود ولی باید بهتر این باشه واسه بردن استقلال .
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
1
عااااااالی بود این برد مبارک همه باشه
ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
2
بااینکه اصلا از کمالوند و رفتارش خوشم نمیاد. اما به هرحال این یک فرصت تاریخی هست. امروز بازیکنان کلیدی نباید در نیمه دوم به زمین می رفتند واستراحت می کردند.
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
1
0
کاربر آبادانی خیلی ناراحتی ها خخخخ حال کردم، راستی علی کجاس؟ اون حتما داره خودزنی میکنه
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
1
تبریک میگم کسب ۳ امتیاز امروز را به هواداران و بازیکنان و انشاالله تداوم داشته باشه . اما این بازی دیگه تمام شده و بازیکنان هم با جدیت برای بازی با استقلال آماده شوند . تیم استقلال از وینگر های سرعتی و با تکنیک بهره می برد و آرایش تیمی صنعت باید با کنترول این بازیکنان و استفاده از فرصت ها انشاالله کسب پیروزی کنیم . هواداران باید استادیوم را پر کنند و از شروع تا پایان بازی تشویق را بخوبی انجام دهند . انشاالله قهرمانی حذفی
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
1
با اروند موافقم اصلا حق نداریم مغرور شویم درنیمه اول صنعت مدل بازی با استقلال رو تمرین کرد پرسهای خوب و بستن فضا درمقابل دروازه خودی مگنو وسزار خوب موقعی به اوج برگشتن مخصوصا مگنو که واقعا فوق عالی بود به امید پیروزی صنعت بر استقلال زنده باد آبادان ضمنا رسانه های تهرانی هم از حالا جنگ روانی علیه نفت رو به نفع استقلال شروع کردن مثلا سایت ... میگه صنعت در انتظار صدمین باخت در لیگ برتر! یا اخبار ورزشی امروز برد بودار استقلال مقابل پارس جنوبی رو با آب و تاب پوشش داد!خدا با مظلومان است!
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
0
تبریک ب تمام مردم ابادان و کادر فنی و مدیریت بخصوص آقای کمالوند بزرگوار
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
0
تبریک به تمامی دوستداران نفت بزرگ به امید خدا با یاری بازیکنان و تماشاچی هااستقلال رو حذف ش میکنیم تیم عالیه ولی باید منطقی بازی کنیم
دشمنان نفت هم دیگه واقعا دارید شورش رو در میارید
'هیس دشمنان خفه '
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
0
به امید خدا پیروزی از ان صنعت نفت ابادان هست استقلال از هوادارای نفت وحشت دارد خواهش میکنم روزسه شنبه نفت تنها نگذاریم همه شرکت کنیم مثل فینال با فجر سپاسی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها