به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
خیلی دوست داشتم به فولاد بروم

طیبی: با پارس جنوبی آسیایی می‌شویم

طیبی: با پارس جنوبی آسیایی می‌شویم

خوزستان اسپورت- بازیکن خوزستانی تیم پارس جنوبی جم می‌گوید از فولاد خوزستان پیشنهاد داشت، اما به‌دلیل اینکه به پارس جم قول داده بود، به این تیم برگشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد طیبی بازیکن نیم‌فصل اول باشگاه قطر که قراردادش با این تیم قطری فسخ شده و به پارس جنوبی جم برگشته است، در گفت‌وگو با روزنامه ایران ورزشی در خصوص جدایی از تیم قطر، برگشتن به پارس جنوبی، پیشنهادهایی که از سایر تیم‌ها داشته و سایر مسائل صحبت کرده است که در ادامه می‌خوانید.

بالاخره به ایران برگشتی و به هدفت رسیدی.
 بله، خیلی خوشحالم برگشتم و امیدوارم بتوانم خوب کار کنم و به تیم ملی برسم.

چرا اینقدر به جدایی از القطر اصرار داشتی؟ آن هم در حالی که اکثر بازیکنان ایرانی دوست دارند به لیگ ستارگان قطر بروند؟
 واقعیت این است که من اصلا از لیگ قطر لذت نبردم. هیچ هیجانی ندارد چون تماشاگران زیادی ندارند. در القطر هم این شرایط بدتر بود و نمی‌توانستم کار کنم. ضمن اینکه القطر کلا پول نداشت و مطالبات ما را نمی‌داد. این مسائل در کنار نتیجه نگرفتن‌ها باعث شد نتوانم دوام بیاورم. زمانی که تیم می‌باخت بازی من به چشم نمی‌آمد. به خاطر همین ترجیح دادم برگردم و در ایران کارم را دنبال کنم.

در ابتدا گفته می‌شد خودت به دنبال جدایی هستی اما بعد از آن خبر رسید سرمربی نامت را در فهرست مازاد گذاشته. کدام درست است؟
 وقتی سرمربی تیم عوض شد و عبدالله مبارک جای کالدرون آمد اتفاقا شرایط خیلی بهتر شد و من هم بازی‌های بهتری انجام دادم. در این بازی‌ها هم گل زدم و هم دفاع خوبی داشتم اما فکر می‌کردم بازی‌هایم دیده نمی‌شود. به خاطر این از باشگاه خواستم رضایتنامه‌ام را بدهد. باشگاه مخالفت کرد که من سر تمرین و بازی‌ها هم نرفتم. این مساله سرمربی تیم را ناراحت و عصبانی کرد. به همین دلیل او نام من را در فهرست مازاد گذاشت. در حالی که من خودم درخواست جدایی داده بودم.

ظاهرا در بازی مقابل الدحیل هم حضور نداشتی و القطر 6 گل خورد.
 بله، در آن بازی القطر خیلی بد کار کرد و 6 گل خورد. این مساله باعث عصبانیت سرمربی در مورد من شده بود چون نبود من باعث شد خط دفاع تیم به هم بریزد.

در نهایت هم به هدفت رسیدی؟
 خدا را شکر بله. البته برای اینکه جدا شوم خیلی ضرر کردم. من تقریبا نصف قراردادم را بخشیدم که توانستم جدا شوم. نصف دیگر هم هنوز پرداخت نشده.

چطور شد که به پارس جنوبی جم برگشتی؟
 اول فصل که من با آن شرایط از این تیم جدا شدم، قول دادم هر زمان به ایران برگردم، به پارس جنوبی جم بیایم و این اتفاق را جبران کنم. من روی قولم ماندم و حالا هم تمام تلاشم را می‌کنم که پارس جنوبی موفق باشد و بهترین نتایج را بگیرد.

اما ظاهرا از تراکتور، صنعت‌نفت و فولاد هم پیشنهادهای خوبی داشتی؟
 بله، البته تراکتورسازی و صنعت‌نفت خیلی منتظر بودند اما من قولی به آنها ندادم و زمانی که جدایی‌ام طول کشید بحث حضور من در این تیم‌ها کمرنگ شد. فولاد خوزستان دیگر تیمی بود که درخواست داد به این تیم بروم. اتفاقا من خیلی دوست داشتم به این تیم بروم و بار دیگر شاگرد پورموسوی شوم اما به دلیل اینکه به پارسی‌ها قول داده بودم و می‌خواستم اتفاقات اول فصل را جبران کنم، بدون توجه به دیگر پیشنهادها، در بازگشت از القطر مستقیم به جلسه با مسوولان پارس جنوبی جم رفتم و با این تیم قرارداد امضا کردم.

فکر می‌کنی با پارس جنوبی جم می‌توانی به اهدافت برسی؟
 هدف من در پارس جنوبی جم اول این است که تیمم به موفقیت برسد. من ابتدای فصل و قبل از اینکه از پارس جدا شوم، بارها در مصاحبه‌هایم گفته بودم پارس جنوبی می‌تواند مدعی قهرمانی باشد اما خیلی‌ها به این حرف من خندیدند که بعد متوجه شدند من درست می‌گویم. الان هم می‌گویم پارس جنوبی مدعی اصلی کسب سهمیه آسیا است و شک نکنید به این عنوان دست پیدا می‌کند. من هم تمام تلاشم را می‌کنم که در این راه به تیم کمک کنم. تا الان اعضای تیم خیلی تلاش کردند و نتایج خوبی به دست آوردند که امیدوارم من هم بتوانم در این راه کمکی کنم تا دل هواداران خونگرم جمی شاد شود.

ظاهرا هدف بزرگی هم داری.
 بله، بعد از موفقیت پارس جم، من دوست دارم به تیم ملی هم برسم. من قبلا به تیم ملی دعوت شدم که فکر می‌کنم شناختی که آقای کی‌روش از ما دارد، شاید باعث شود دوباره شانس دعوت به تیم ملی داشته باشم. البته باید تلاشم را بیش از هر زمانی کنم که بازی‌هایم دیده شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد
|
Germany
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
1
2
دیگه کارهای طیبی برای همه محرز شده و حرف های طیبی رنگ و لعابی ندارد. هر جا پول باشه اونجا رو حمایت میکنه
پارس جنوبی امروز با آغاز یک بحران رو به رو خواهد شد
البته من یک هوادار عاشق فولادم و همین خطر رو برای فولاد احساس میکنم. صنایع فولاد مبارکه اصفهان و مدیران و مسولآن استانی و فدراسیون همه فولاد را بهترین گزینه برای صعود سپاهان میدانند. باید ب پورموسوی که از نظر روانشناسی ضعیف است توصیه کنم ممکن است داور بخواهد بازیکنان را عصبی کند پس بهتر است فدایی هایی را روی نیمکت آماده کند تا اعتراض کنند و نگذارید داور و کادر سپاهان بازی را از چنگ فولاد خارج کنند
آنچنان که مورینیو با جنگ روانی حریف را تحت تاثیر می گذاشت البته منظورم بداخلاقی نیست. اگر داوری مشکوک شد این اقدامات انجام شود
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
3
محمد جان انتخابهای خوبی امسال نداشتی اول سال گفتی با تیم قطر قهرمان میشم فیکس تیم ملی میشم میرم جام جهانی همه چی برعکس شد حالا با پارس جم میخای بری آسیا!
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
3
به همین خیال باش .پارس جم ششم هفتم میشه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها