به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

قلعه‌نویی: باید قدر مردم خوب خوزستان را بدانند

قلعه‌نویی: باید قدر مردم خوزستان را بدانند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اعتقادم این است که باید قدر مردم خوب خوزستان را بدانند و حل مشکلات آب و هوای این شهر را در اولویت کار خود قرار دهند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی دو بر صفر ذوب‌آهن مقابل استقلال خوزستان، گفت: خوشحالم که بار دیگر به اهواز آمدم و از دیشب تا حالا دو سه خاطره برای من تداعی شد. چند سال پیش که به اهواز آمدم در یک هتل مستقر شدم و آنقدر باران بارید که آب به داخل اتاق می‌آمد و من مجبور شدم جلوی گونی قرار دهم. آن موقع روحانی رئیس جمهور نبود اما الان دکتر رئیس جمهور مردم است. مردم خوزستان 8 سال در زمان جنگ مردانه مقابل دشمنان ایستادند و حق‌شان این شرایط آب‌وهوایی نیست.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: الان که هوا پر از گردو‌غبار است و 10 سانتیمتر خاک روی زمین نشسته می‌گویند هوا خوب است! واقعا باید به این شرایط رسیدگی شود. مردم و جوانان مطالبات به حق دارند. جوانان همیشه در معرض بیشترین آسیب‌ها هستند و هیچ برنامه‌ای در زندگی‌شان وجود ندارد. تازه اگر کار پیدا کنند باید با حقوق یک میلیون تومان زندگی کنند در حالی که حقوق زیر 3 میلیون به گفته خودشان زیر خط فقر است. الان گفته شده که 150 میلیون بودجه برای حل مشکل آب‌وهوای خوزستان گذاشته‌اند اما چرا این بودجه را 10 یا 15 سال پیش برای حل این معضل اختصاص ندادند.

قلعه‌نویی گفت: اگرچه همه ایران سرای من است اما اعتقادم این است که باید قدر مردم خوب خوزستان را بدانند و حل مشکلات آب و هوای این شهر را در اولویت کار خود قرار دهند. هوای خوزستان وحشتناک است تازه به من می‌گویند امروز روز خوبش است. باید مشکلات اقتصاد کشور را حل کنند. ما جوانان خوب و برومند زیادی داریم که با مشکلات زیادی موجه‌اند که باید به آنها رسیدگی شود.

وی با اشاره به پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: خدا را شکر نتیجه خوبی را به دست آوردیم البته در نیمه اول بسیار بازی افتضاحی را شاهد بودیم که آن هم دلیل داشت. 3،4 بازیکن خوبمان در این بازی نبودند و همین تعداد نفرات هم با مشکل جسمانی بازی کردند. محمدرضا حسینی، سوارس و عطایا با سرماخوردگی به میدان رفتند که از آنها تشکر می‌کنم. از همه شاگردانم ممنونم و فکر کنم تنها تیمی در لیگ برتر باشیم که فقط 30 درصد قراردادهایمان را گرفته‌ایم آن هم در شرایطی که 9 بازی دیگر تا پایان فصل باقیمانده است. امروز ما 3 امتیاز در شرایطی سخت گرفتیم در حالی که باید از رشید مظاهری هم تشکر کنم که آن فرصت تک‌به‌تک را از استقلال خوزستان گرفت و ما هم به بازی برگشتیم و توانستیم به گل برسیم. در مجموع بازی خوبی انجام ندادیم اما در کسب نتیجه موفق عمل کردیم که از این بابت خدا را شاکریم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن با تأکید بر اینکه از این پس باید خودشان را برای پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند گفت: امروز با یک تیم تازه احیا شده بازی خوبی داشتیم. در اینجا لازم می‌دانم یک خسته نباشید به ویسی بگویم چرا که هر فردی جای او بود با این تیم و با این نفرات همین نتایج را هم به دست نمی‌آورد. در مجموع از تیمم راضی‌ام. تا فردا بابت این برد خوشحالی می‌کنیم اما بعد از آن فقط به پلی‌آف فکر خواهیم کرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا به صدرنشینی تیمش فکر خواهد کرد گفت: طوری برای آینده برنامه‌ریزی کرده‌ایم که فقط بازی‌به‌بازی پیش برویم. نه تنها به صدرنشینی بلکه به رتبه دوم و سوم هم فکر نمی‌کنیم. هدف ما این است بازی به بازی پیش برویم و هم‌اکنون تمام تمرکزمان را باید روی پلی‌آف بگذاریم. نمی‌خواهم با مطرح کردن یکسری چیزها روی تیمم فشار ایجاد کنم بلکه همان بازی به بازی برنامه‌ریزی خواهیم کرد. کارمان را پیش می‌بریم و باید خدا را شاکر باشیم که الان در اینجای جدول (رده دوم) هستیم. ما در نیم فصل اول به خاطر مشکلات درون خانوادگی و همچنین درون تیمی نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم اما خدا را شکر که شرایط تغییر کرده است.

وی در پایان در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که مدعی شد سوال حاشیه‌ای دارد و از قلعه‌نویی پرسید چرا پس از هر بار که تیمش گل می‌زند آب می‌نوشد خاطرنشان کرد: امیدوارم همه سوالات حاشیه‌ای همینطور باشد آب خوردن که اشکال ندارد اتفاقا پزشکان می‌گویند آب هزار خاصیت دارد و چه موقع خواب و چه موقع بیدار شدن از خواب باید آب بنوشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
0
درود بر شرفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها