به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

فکری: تیم‌ها برابر ما وقت‌کُشی می‌کنند

فکری: تیم‌ها برابر ما وقت‌کُشی می‌کنند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بیشتر تیم‌هایی که در مسجدسلیمان روبه‌روی ما قرار می‌گیرند، واقعا برای بردن نمی‌آیند؛ آن‌ها دنبال وقت‌کشی و در نهایت کسب یک امتیاز هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمود فکری درباره برد تیمش برابر ایران‌جوان بوشهر در هفته بیستم لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: خدا را شکر بازی را بردیم ولی واقعا بازی سختی داشتیم. بیشتر تیم‌هایی که در مسجدسلیمان روبه‌روی ما قرار می‌گیرند، واقعا برای بردن نمی‌آیند؛ آن‌ها دنبال وقت تلف کردن و در نهایت کسب یک امتیاز هستند.

وی بیان کرد: بیشتر تیم‌ها می‌خواهند بازی را بخوابانند تا یک امتیاز بگیرند و همین کار ما را سخت می‌کند. ایران‌جوان بوشهر نیز بازی بسته‌ای ارائه داد و به دنبال این بود که یک امتیاز از این دیدار کسب کند. این تیم 70، 80 دقیقه از بازی را به همین شیوه دنبال کرد ولی با توجه به نکاتی که به بازیکنان‌مان گوشزد کردده بودیم که با صبر و حوصله بازی کنند و از آن طرف به بازی سرعت ببخشند تا حریف اشتباه کند، توانستیم به گل اول برسیم و در ادامه نیز دو گل دیگر به ثمر رساندیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره فاصله هفت امتیازی تیمش با بادران تهران و این‌که آیا از الان می‌توان نفت مسجدسلیمان را یکی از تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر دانست؟ عنوان کرد: با توجه به بردی که آوردیم، فاصله‌مان با تیم دوم جدول خیلی خوب شد. همه مجموعه نیز اعتقادشان این است که تا خیال‌مان از بابت صعود راحت نشده است، نباید دست از تلاش برداریم. به نظرم هنوز زود است که بخواهیم درباره قهرمانی صحبت کنیم، زیرا بازی‌های زیادی تا پایان لیگ داریم و به همین دلیل ما مسابقه به مسابقه پیش می‌رویم تا ان‌شاءالله بتوانیم از هر بازی امتیاز لازم را بگیریم.

وی درباره دیدار آینده تیمش برابر فجر سپاسی شیراز هم گفت: بازی سختی داریم، زیرا فجر تیم خوبی است و در نیم‌فصل اول نیز بازی خوبی روبه‌روی ما ارائه داد. این تیم از بازیکنان و مربی خوب بهره می‌برد و یکی از تیم‌هایی است که حتی می‌تواند مدعی صعود به لیگ برتر باشد. این بازی برای هر دو تیم سخت است ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که از این دیدار امتیاز بگیریم.

فکری درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال تهران نیز عنوان کرد:‌ بعد از آمدن آقای شفر، این تیم شکل خوبی به خود گرفت و توانست در جام حذفی و لیگ برتر بردهایی داشته باشد و از فشارهای موجود نیز کم شد اما متاسفانه مجددا در سه بازی است که این تیم نتوانسته برنده باشد که این موضوع برای تیمی مانند استقلال که شروع خوبی در لیگ برتر نداشت و امتیازات زیادی را از دست داد، خوب نبست. انتظار می‌رفت که روند خوب خود را بعد از آمدن شفر ادامه دهد.

وی افزود: این افت و خیزها کمی نگران‌کننده شده است و امیدواریم مجددا این تیم به روزهای خوب خود برگردد. نمی‌دانم امسال این تیم می‌تواند جایگاه خوبی در لیگ به دست آورد یا خیر و پیش‌بینی سخت است. این افت و خیزها باعث می‌شود که استقلال نتواند در جدول سر و سامان خوبی پیدا نکند.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
0
فکری انسانی جنتلمن
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
0
ایول محمودخان فکری انصافا حضورت درنفت مسجدسلیمان غنیمتی ست ایول مدیریت فهیم نفت...ایول شیرمندان فوتبالیست نفت...ایول..ایول به هواداران غیرتمند نفت مسجدسلیمان ...سال97 درلیگ برتر4سهمیه خواهیم داشت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها