به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

اقامت یک ماهه تیم نفت آبادان در خوزستان

اقامت یک ماهه صنعت نفت در خوزستان

خوزستان اسپورت- چهار بازی متوالی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در لیگ برتر و جام حذفی در خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، پیشتر در خبرها داشتیم که سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه بسیار فشرده‌ای را در بهمن ماه برای تیم صنعت‌نفت آبادان تنظیم کرده است و زردپوشان باید طی 13 روز در 4 مسابقه لیگ و جام حذفی به میدان بروند.

صنعتی‌ها پنجم بهمن‌ به دیدار سپیدرود می‌روند و دهم بهمن بازی جام حذفی برابر استقلال تهران را برگزار می‌کنند. شاگردان کمالوند سپس در تاریخ چهاردهم بهمن میهمان فولاد خوزستان خواهند بود و هجدهم بهمن باید مقابل پرسپولیس صدرنشین لیگ قرار بگیرند.

تنها نکته مثبت برای نفت آبادان اینست که هر 4 مسابقه متوالی این تیم در استان خوزستان برگزار می‌شود و آن‌ها در روزهایی که هوای نفس‌گیر جنوب باعث لغو پروازهای زیادی شده است، گرفتار سفرهای برون استانی نمی‌شوند.

صنعت‌نفت 3 بازی را در آبادان انجام می‌دهد و یک بازی مقابل فولاد خوزستان در استادیوم غدیر اهواز برگزار می‌کند. اولین سفر برون استانی زردپوشان در ادامه لیگ، در اسفندماه انجام می‌شود که به مقصد تهران و بازی برابر نفت تهران خواهد بود.

تیم پرطرفدار آبادانی اولین بازی از 4 بازی متوالی‌اش را بعدازظهر فردا (پنجشنبه) در استادیوم تختی آبادان مقابل سپیدرود برگزار می‌کند. باشگاه صنعت‌نفت از هواداران پرشور این تیم خواسته است با حضوردر ورزشگاه به بازیکنان تیم محبوب‌شان قبل از فرا رسیدن بازی جام حذفی روحیه بدهند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها