به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

عکس/احضار مدیران استقلال خوزستان به دادگاه

عکس/احضار مدیران استقلال خوزستان به دادگاه

خوزستان اسپورت- سرمربی و کاپیتان فصل پیش تیم استقلال خوزستان برای دریافت مطالبات معوقه از این باشگاه، به دادگاه شکایت کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سید عبدالرضا موسوی مالک جدید شرکت گروه ملی صنعتی وباشگاه استقلال خوزستان با انتشار تصویر احضاریه دادگاه برای مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی، از شکایت سیروس پورموسوی و محمد طیبی به دادگاه اهواز خبر داد.

مورد شکایت سرمربی و کاپیتان فصل پیش تیم آبی‌پوش جنوبی، مبلغ سه میلیارد تومان مانده از طلب قراردادهای بازیکنان و مربیان استقلال خوزستان عنوان شده است که قرار بوده به‌موجب یک چک با مبلغ مذکور پرداخت شود.

سید عبدالرضا موسوی مالک جدید باشگاه استقلال خوزستان و شرکت گروه ملی صنعتی، تصویر احضاریه دادگاه را در صفحه رسمی خود منتشر کرد و در این رابطه نوشت: اين هم از داشتن مزاياي تيم استقلال خوزستان براي گروه ملی. آقای مربی قبلی و بعضی از بازيكنان از مديرعامل شركت شكايت كردند. اينهمه بدهی به افراد داخلی ايجاد شد كه هيچ، تعدادی بازيكن خارجی هم آقايون گرفتند و بدون بازی كردن فقط قرارداد بستند و الان فيفا عليه باشگاه رای صادر كرده و بايد پرداخت كنند اما از كجا؟ توی اون سال‌ها پرسنل عزيز خبر نداشتند كه چطور بعضی‌ها نشسته‌اند و ضمن دريافت رقم‌های سنگين از شركت براي شركت مشكل درست می‌كنند.

تعدادی از پرسنل گروه ملی صنعتی بعد از مشاهده تصویر احضاریه دادگاه و بدهی‌های باشگاه استقلال خوزستان که باید از سوی این شرکت پرداخت شود، نسبت به این موضوع معترض شدند و در صفحه رسمی موسوی از وی خواستند تا سریعتر قید تیمداری را بزند و پولی که خرج باشگاه می‌کند را به حقوق معوقه پرسنل شرکت گروه ملی صنعتی اختصاص دهد.

براساس خبری که موسوی منتشر کرده، علاوه بر پرونده سه میلیارد تومانی که در دادگاه اهواز برای باشگاه استقلال خوزستان تشکیل شده، این باشگاه با شکایت بازیکنان خارجی فصل گذشته روبروست و خطر جریمه و محرومیت از سوی فیفا هم این باشگاه را تهدید می‌کند.

استقلال خوزستان که به‌عنوان قهرمان لیگ پانزدهم جزو باشگاه‌های تاریخ‌ساز فوتبال دیار کارون محسوب می‌شود، اکنون با خطر دوجانبه‌ ناشی از شکایت‌های داخلی و خارجی بازیکنان و مربیان سابق این باشگاه روبرو شده است.

به نظر می‌رسد در این روزهای حساس لیگ برتر باید چاره‌ای اساسی برای رفع مشکلات ایجاد شده برای تیم استقلال خوزستان اندیشیده شود تا مالک جدید این باشگاه در همین هفته‌های ابتدایی قید تیمداری را نزند.

تصویر زیر مربوط به ابلاغیه شکایت سیروس پورموسوی و محمد طیبی در دادگستری استان خوزستان است که در اسفندماه سال جاری باید در دادگاه حاضر شوند.

عکس/احضار مدیران استقلال خوزستان به دادگاه


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
0
3
گل بود به سبزه هم آراسته شد. انگار قرار نیست این تیم رنگ آرامش ببینه
سید شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
3
0
با عرضه سلام و خسته نباشید خدمت پرسنله سایته محبوب و مردمی خوزستان اسپورت خواستم عرض.... خوزستان اسپرت عزیز لقبه ابی های اصیل دیار کارون فقط و فقط مختصه تیمه استقلال واقعی و اورجینال و ۷۰ ساله اهواز میباشد......با تشکر خواهشا چاپ کنبد
امجد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
0
3
در تعجم که پورموسوی و طیبی که زمانی بعنوان رمز تعصب فوتبال استان بودند الان که تیم در شرایط سختی دارد برای ماندن جنگ‌می کند..چطور غیرتشان اجازه داد مصالح شخصی را به خواسته یک استان ترجیح دهند.‌‌همه ی ما حامی سید بزرگدار جناب آقای موسوی هستیم و از ایشون خواستاریم که با قدرت ادامه دهند چرا که یک استان پشتوانه ی این تیم هستش...
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
0
4
تازه از استقلال اهواز شیش امتیاز کم شده خدا کنه همین بلا سر استقلال خوزستان نیاد شکایت بازیکنان خارجی به فیفا خطرناکه
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
0
3
به عنوان یک خوزستانی از آقایون پورموسوی و طیبی میخوام که در صورت امکان از حق قانونی خود واسه چند مدت صرف نظر کنند شاید از این راهی که رفتید زودتر به حق و حقوق خود برسید ولی یک تیم استان و اوقات فراغت تعداد زیادی از ما را نادیده گرفتید و تا چندین سال چهره منفوری از خود باقی خواهید گذاشت
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
0
3
فراز کمالوند یه حرف خوبی زد گفت بازیکن بنجل خارجی نباید اورد خوزستان. این برزیلی ها که استقلال صنعتی سال قبل اوردشون به چه دردی خوردن در حد تیمای درجه سه نبودن فقط بنفع دلالها شد که دلارهای مفت بگیرند
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
3
0
یه طوری میگن بازیکنای خارجی حالا انگار چقدر پولشون بود.سر هم ۵۰۰ تومن نمیشد قراردادشون .بابا جمع کنید این معرکه گرفتنا رو.اگه‌پور موسوی سال قبل‌نبود الان تیمی به اسم استقلال خوزستان وجود نداشت.اون صاحب گروه ملی‌که این شکایت به حق رو‌ بازگو کرده برای همه چقدر ادم اماتوریه
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
0
3
سلام وخسته نباشید. باید از جهات مختلف به این قضیه پرداخت.
اولا- بازیکن و مربی اگر قراردادی بستن باید حق و حقوقشون تا ریال آخر داده بشه و فکر نکنم کسی تردیدی راجب این حرف داشته باشه.
دوما- باید گلایه کنم از آقای طیبی و پورموسوی. اقای طیبی عزیز اگر به این درجه از فوتبال رسیده که بره لیگ قطر و تیم ملی بازی کنه از برکت تیم استقلال صنعتیه که ایشون رو از نفت امیدیه اورد و چندسال براش هزینه کرد تا مطرح بشه و به این جایگاه برسه. اقای پورموسوی عزیز چندسال کمک مربی استقلال صنعتی بوده تا شد سرمربی و اسمش مطرح شد و امسال رفت فولاد با بردن چند بازیکن استقلال صنعتی و سید سیروس عزیز هم هر چی داره از برکت تیم استقلال صنعتیه.
سوما- بازیکنای پرسپولیس و استقلال تهران اکثرشون تا ده سال باید دنبال طلب قبلیشون باشن ولی این عزیزان خوزستانی ما حتی شیش ماه صبر نکردن رفتن دادگاه و باقی ماجرا . چقد خوب می شد آدمها به گذشته خودشون نگاه کنن و حرمت باشگاهی که اونها را صاحب خونه و زندگی کرد نگه دارن.
چهارما- سئوالی از سایت محترم و بقیه رسانه ها دارم که البته جوابش مشخصه. آیا این بازیکنها و مربیان همانهایی نیستن که پارسال ادعا میکردن بدون پول و بصورت رایگان بعشق خوزستان و ایران بازی میکنن؟ اسم این دوستان رو گذاشته بودن (ندارهای باغیرت)؟!!
پارسال که با شهادت رسانه ها استاندار محترم خوزستان نصف قراردادها رو بشون داد. یه مقداری هم که مونده چک گرفتن و رفتن شکایت کردن پس رو چه حسابی اونهمه منت سر مردم گذاشتن؟!!
حقیقتش یاد جریان دیشب برنامه نود افتادم که مهدی طارمی تلفنی به هدایتی گفته بود حاجی پونصد میلیونو بده من بعشق تو بیام پرسپولیس بعد از اونور میگفت بعشق هواداران میام پرسپولیس!!!
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
0
2
سلام
واقعا" از دست فوتبال ایران
اقای پورموسوی اقای طیبی حرمت نمک را نگه دارید الان اسقلال خوزستان بد شد خیلی زشته این کارها خیلی خیلی زشته
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
0
2
واقعا ک آقای پورموسوی فقط برای پول میجنگی،،از اونور از مبعلی و تیمای خوزستانی شکایت میکنی از اینور از استقلال،،آخه این چه موقع شکایت کردنه،، و آقای طیبی شما اگ همین تیم شما رو نمیاورد لیگ برتر الان تو بهبهان داشتی بازی میکردی لاقل میذاشتی دو سه ماه دیگه بعد از پایان لیگ،،، واقعا براتون متاسفم دارین با دستای خودتون سر تیمای خوزستانی رو میبرین.........
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
0
0
سلام
سایت خوزستان اسپرت ضمن تشکر سوالی دارم این که این علامت های مثبت ومنفی که بارنگ ابی وقرمز مشخص شدند چگونه کار میکنند لطفا جواب
مدیر پایگاه با سلام
امکان مثبت یا منفی دادن به نظرات، نیازمند نصب بودن فلش پلیر بر روی مرورگر کاربر است و در صورت عدم نصب این مورد کار نخواهد کرد.
saman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
1
با سلام خدمت هواداران خوب ، صبور و فهیم تیمهای خوزستانی از جمله استقلال خوزستان
خدمت آقای پور موسوی عرض کنم که شما فقط و فقط میخواستید به تیم شوک بدهید همین و بس تا الان من یکی از طرفدارهای شما بودم ولی از همین امروز متوجه شدم شما فقط فکر شهرت و رقابت ناجوانمردانه هستید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها