به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

اژدری‌زاده: ویدئوچک به داوری فوتبال کمک می‌‌کند

اژدری‌زاده: ویدئوچک به داوری فوتبال کمک می‌‌کند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این‌که ویدئوچک بسیار می‌تواند به داوری فوتبال، سلامت آن و نتایج نهایی یک مسابقه کمک کند، گفت: اگر بتوان ویدئوچک را برای تمام دنیای فوتبال داشته باشیم، مطمئنا بیش از 70 درصد نتایج واقعی‌تر رقم خواهد خورد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علیرضا اژدری‌زاده درخصوص روند موفقیت‌آمیز فولاد در لیگ برتر، اظهارکرد: ما با یک برنامه‌ریزی مدون برای تیم اصلی و تیم‌های پایه باشگاه فولاد کارمان آغاز کردیم و خوشبختانه توانستیم با یک آماده‌سازی بسیار خوب و همراه با یک یارگیری و انتخاب یک سرمربی خوب، مجموعه‌ای هماهنگ را به وجود بیاوریم.

وی ادامه داد: ما تلاش کردیم آماده‌سازی‌ها به خوبی صورت بگیرد و تمام هدف این بود که بازی‌های تدارکاتی و اردوهای خیلی خوبی را برای تیم داشته باشیم. خوشبختانه تمام این‌ها دست به دست هم داد تا اکنون هم تیم بزرگسالان و هم تیم‌های پایه باشگاه در بهترین شرایط باشند، البته هنوز کار تمام نشده است و مطمئنا سه ماه حساس را پیش‌رو داریم و باید مراقبت باشیم که در ادامه نیز نتایج خوب تکرار شود و در پایان فصل جایگاه خوبی را برای تمام تیم‌های مجموعه فولاد داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص متضرر شدن تیم فولاد در چند هفته اخیر از داوری نیز گفت: در تمام دنیا داوری با توجه به خطای انسانی با مشکلاتی مواجه است، البته این موضوع در کشورهای مختلف با شدت و ضعف مواجه است که در کشور ما کمی شدت آن بالاتر می‌باشد. به نظرم ویدئوچک بسیار می‌تواند به داوری فوتبال، سلامت آن و نتایج نهایی یک مسابقه کمک کند. اگر بتوان ویدئوچک را برای تمام دنیای فوتبال داشته باشیم، مطمئنا بیش از 60، 70 درصد نتایج واقعی‌تر رقم خواهد خورد. باید مدل استفاده از این ویدئوچک را تعریف کرد و به نظر من بسیار می‌تواند خوب باشد. اگر بتوانیم در فوتبال چنین طرحی را اجرا کنیم، مطمئنا سلامت نتایج نهایی بازی‌ها بسیار بالا و واقعی‌تر خواهد بود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه فوتبال قصد دارد اعتراضی نسبت به عملکرد نامناسب داوری داشته باشد؟ عنوان کرد: در ابتدا باید دید یک نفر چگونه می‌خواهد اعتراض خود را مطرح کند؛ وقتی من می‌توانم در این خصوص خیلی راحت با مسوولان فدراسیون فوتبال و رییس کمیته داوران صحبت کنم و کاملا ایرادات یک داور را تحلیل کنیم، دلیلی نمی‌بینم که خیلی این موضوع رسانه‌ای شود. هر چند که تمام اقشار جامعه باید بدانند که حقی از تیمی ضایع شده است و داوران باید دقت بیشتری داشته باشند.

اژدری‌زاده در پاسخ به این سوال که رمز موفقیت فولاد را چه می‌دانید؟ گفت: در حال حاضر مجموعه فولاد به یک اعتماد به نفس بسیار خوب رسیده، ضمن این‌که مجموعه همدل و هم‌قسم است. ان‌شاءالله اگر تمام شرایط مهیا و کمی شرایط داوری نیز برای ما بهتر شود، مطمئنا نتایج بهتری رقم خواهد خورد.

وی افزود: با توجه به عملکرد خوبی که در نیم‌فصل اول مسابقات داشتیم و همچینن با توجه به تقویت تیم با نظر سرمربی، امیدوار هستیم که بالای جدول را ازآن خودمان کنیم. تاکنون هیچ چیزی قطعیت پیدا نکرده است و هم می‌توانیم به رتبه اول جدول برسیم و هم این‌که اگر مراقبت نکنیم، جایگاه‌مان می‌تواند پایین‌تر بیاید اما تلاش‌مان این است که جایگاه‌مان بالای جدول باشد تا در نهایت قهرمانی و کسب سهمیه حاصل شود.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان خطاب به هواداران فولاد نیز گفت: از تمام هواداران تشکر می‌کنم. آن‌ها در چند بازی اخیر بسیار همدل، هم‌قسم و هماهنگ و بر اساس سیاست باشگاه از تیم حمایت کرده‌اند. درخواست من از آن‌ها این است که همچنان برای بازی‌های فولاد، استادیوم را پر کند و مطمئنا اگر هواداران بیایند، نتایج بهتر از این هم رقم خواهد خورد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
0
2
ی نامه بزن کمیته داوران
هشدار بده
بازی با سپاهان خطرناک است
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
0
2
این باز حرف زد. اه
علی دیلمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
1
1
با اینکه انتقادات فراوانی از ایشون دارم ولی از این مصاحبش خوشم اومد واقعا یکی از راهکارهای ناداوری ضد تیم فولاد همین میتونه باشه اما با کارشناس های با انصاف
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها