به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
تعداد نظرات: ۷ نظر

نفت 3 – ایرانجوان 0؛ مسجدسلیمان در مسیر صعود

نفت 3 – ایرانجوان 0؛ نفت در مسیر لیگ برتر

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت
هفته بیستم لیگ یک – استادیوم شهید بهنام محمدی
دو‌شنبه 2 بهمن 96 – ساعت: 14
نفت مسجدسلیمان 3 – ایرانجوان بوشهر 0
گل: اکبر آفاقی (78) محمد مهری (85) سعید غلامعلی بیگی (3+90)
داور: کوپال ناظمی
کمک داوران: براتعلی مولوی و محسن بابایی
اخطار: محمد مهری (نفت) - حسین قدرتیان، حسین بازیاری (ایرانجوان)
تماشاگر: چهار هزار نفر

نفت مسچدسلیمان: یوسف بهزادی، محمد خان‌احمدی، مجید ایوبی، علی گودرزی، میلاد خدایی‌اصل، سعید غلامعلی بیگی، امیرحسین موسی‌زاده (72- صادق صادقی)، اکبر آفاقی، حسین دوستدار (67- محمد علی‌نژاد)، میلاد میداودی و پیمان میری (58- محمد مهری)
سرمربی: محمود فکری

ایرانجوان بوشهر: علی عساکره، حسین قدرتیان، حسین بازیاری، سجاد مشایخ، رضا حسن‌پور، مسعود نظرزاده، حسین کاظمی (84- حمدالله ابدام)، صادق گشنی، علیرضا قاسمی (87- عباس چاپی)، حجت اسلامی و سجاد فیض‌اللهی
سرمربی: غلامرضا دلگرم

خلاصه بازی
تیم نفت مسجدسلیمان با شکست دادن ایرانجوان بوشهر قدم دیگری به سمت صعود به لیگ برتر برداشت.

در نیمه اول بازی هرچند توپ بیشتر در اختیار نفتی‌ها بود، اما طلایی پوشان نتوانستند از ضربات متعدد کرنر و مالکیت توپ استفاده ببرند. در مقابل بوشهری‌ها در عین دفاع همه جانبه چشم به ضد حملات دوخته بودند که نتوانستند خطر جدی روی دروازه نفت ایجاد کنند.

بهترین موقعیت گلزنی نیمهاول در دقیقه 40 خلق شد که پس از کار خوب تیمی بازیکنان نفت مسجدسلیمان، حرکت در عرض و ضربه سنگین سیدپیمان میری به شکل خطرناک از کنار دروازه ایرانجوان به اوت رفت تا این نیمه بدون گل تمام شود.

در نیمه دوم، تیم نفت مسجدسلیمان چهره‌ای تهاجمی‌تر پیدا کرده و حملاتی مداوم روی دروازه تیم میهمان انجام داد تا در این مسابقه خانگی صاحب سه امتیاز شود و فاصله‌اش با تیم‌های تعقیب کننده را افزایش دهد.

در دقیقه 51 کرنر ارسالی میداودی و ضربه غلامعلی بیگی توسط مدافع ایرانجوان از دهانه دروازه برگشت داده شد و در دقیقه 58 ضربه سر محمد میری را دروازه‌بان حریف دفع کرد. علی عسکره دروازه‌بان خوزستانی ایرانجوان در دقیقه 60 هم شوت حسین دوستدار را برگشت داد و دقایقی بعد ضربه بغل پای محمد مهری را مدافع تیم میهمان از روی خط دروازه برگشت داد.

ضربه ایستگاهی میلاد میداودی فرصت بعدی تیم نفت مسجدسلیمان بود که تماشاگران را در ورزشگاه نیم‌خیر کرد، ولی این بار نیز شیرجه دیدنی سنگربان ایرانجوان مانع از فرو ریختن دروازه تیمش شد. مقاومت تیم ایرانجوان سرانجام در دقیقه 78 شکسته شد و نفتی‌ها روی حرکت میلاد میداودی و ضربه اکبر آفاقی به گل رسیدند تا مزد بازی تهاجمی و حملات نیمه دوم را بگیرند.

گل اول تیم نفت باعث پیش کشیدن بازیکنان ایرانجوان و ایجاد فضای مناسب در خط دفاعی این تیم برای ضدحملات مهاجمان نفت شد و نفتی‌ها با استفاده از همین فضاهای ایجاد شده در دقیقه 85 روی حرکت و ارسال میلاد میداودی و ضربه محمد مهری به گل دوم بازی دست یافتند. در حالی که بازی رو به پایان بود، شوت غلامعلی بیگی سومین گل را هم برای نفت مسجدسلیمان به ارمغان آورد تا شاگردان محمود فکری صاحب سیزدهمین پیروزی در هفته بیستمشوند.

لازم به ذکر است که پیش از این قرار بود علی میرغفاری قضاوت این مسابقه را به عهده داشته باشد که داور میدان با نظر کمیته داوران تغییر کرد و کوپال ناظمی بازی را سوت زد.

تیم نفت مسجدسلیمان با این نتیجه 45 امتیازی شده و با اختلاف هفت امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر جدول ایستاده است.

شرح گل‌ها
1-0 (نفت): فرار میلاد میداودی از سمت راست و ارسال تیز این بازیکن به درون محوطه جریمه ایرانجوان بوشهر با دخالت اکبر آفاقی و قطع توپ توسط این بازیکن تبدیل به گل شد.

2-0 (نفت): میلاد میداودی این بار از جناح چپ تیمش حرکت کرده و توپ را به زیبایی به تیر دوم فرستاد تا محمد مهری با ضربه‌ای دقیق به زاویه مخالف گل دوم را به ثمر رساند.

3-0 (نفت): شوت زمینی سعید غلامعلی بیگی از پشت محوطه جریمه به تور دروازه ایرانجوان بوشهر بوسه زد و جشن شادی نفتی‌ها را تکمیل کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
4
شیران بختیاری دارن میان.سهمیه خوزستان3+1
میلاد میداوودی واویلااا واویلا
انصافا نمی تونست تو تیم صنعت با فولاد یا اس خوزستان باشه.حیف نیس ملاد بره لیگ یک بعد بازیکنانی نظیر .... تو ترکیب باشن
بختیاری سردیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
4
اکبر آفاقی و میداودی عالین
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
4
سلام
یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک شدید ای شیر مردان بختیاری
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
4
خدا رو بینهایت شاکرم. دمه محمودخان گرم خیلی مردی که ما بختیاریا رو خوشحال میکنی
Hassan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
4
دمشان گرم ایشالله این پیروزیها تداوم داشته باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
2
واقعا ممنون از برادران عرب که از تیم استانشون حمایت میکنن
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
0
2
ایول شیران نفت مسجدسلیمان ایول محودخان فکری ودستیاران ایول مدیریت توانمند... ایول هوا داران عرب وبختیاری و... ما خوزستانی ها آموخته ایم با اتحاد اتحاد اتحادمان پیروز میشویم... درود به غیرتمندان خوزستان... سال97 در لیگ برتر 4 سهمیه و در باشگاههای آسیا 2 سهمیه خواهیم داشت... با پشتوانه شیران خوزستانی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها