به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

برق‌ 3 – شهرداری 4؛ برد پرگل شهرداری در شیراز

برق‌ 3 – شهرداری 4؛ برد پرگل شهرداری در شیراز

خوزستان اسپورت
هفته بیستم لیگ یک – استادیوم دستغیب شیراز
یک‌شنبه اول بهمن 96 – ساعت: 14
برق جدید شیراز 3 – شهرداری ماهشهر 4
گل‌ها: وحید جلالی‌نیا (5)، مجید جلالی‌فر (45) میلاد تاجی (5+90- پنالتی) برای برق جدید شیراز
خیرالله ویسی (2)، شروین بزرگ(68)، مهدی عبدی (75)، فرشید پاداش (83) برای شهرداری ماهشهر
داور: علیرضا جلالی
کمک داوران: محسن سلطانی و علی احمدی
اخراج: سیامک کوهنورد (26- برق جدید)
اخطار: حمید نوری (برق جدید) – فرشید پاداش، رضا حقیقی، مصطفی ماهی (شهرداری)
تماشاگر: سه هزار نفر

برق جدید شیراز: حسین ملک اولیایی، ايمان كيانی،  ميلاد احمدی، پوريا زارع، وحيد جلالی‌نیا، رسول بهاروندی، حميد نوری، سيامک كوهنورد، محمدعلی مردانی (64- فخرالدین قلی‌زاده)، فرزان دانا (72- میلاد تاجی) و مجيد جلالی‌فر (82- مجتبی زارع)
سرمربی: اسماعیل اسماعیلی

شهرداری ماهشهر: اصغر عبداللهی، محمد باشی، ميلاد شيخ‌سليمانی، رضا مرادی، كمال‌الدين نيک‌خوی (46- شروین بزرگ)، خيرالله ويسی، رضا حقيقی (46- سجاد قنواتی)، مصطفي ماهی، رضا جباری (46- مهدی عبدی)، حسين مالكی و فرشيد پاداش
سرمربی: علیرضا مرزبان

خلاصه بازی
تیم شهرداری ماهشهر با شکست دادن تیم 10 نفره برق جدید شیراز در رده دوازدهم جدول باقی ماند.

شهرداری ماهشهر خیلی زود توسط خیرالله ویسی به گل اول رسید و بلافاصله هم گل تساوی را دریافت کرد تا اینکه در دقیقه 26 به‌دنبال ایجاد درگیری در میانه میدان، کارت قرمز به نشانه اخراج سیامک کوهنورد کاپیتان برق جدید از جیب داور بیرون آمد.

با 10 نفره شدن تیم میزبان فرصت خوبی نصیب شهرداری شد تا از اواسط نیمه اول با یک بازیکن بیشتر برای کسب پیروزی در این مسابقه بازی کنند، اما برق جدید شیراز با وجودی که 10 نفره شده بود، در لحظات وقت تلف شده نیمه اول به گل دوم رسید.

بازیکنان شهرداری ماهشهر در نیمه دوم به خود آمدند و با استفاده از آشفتگی خط دفاعی تیم شیرازی موفق به زدن سه گل در این نیمه شدند و یک گل را هم در اوقات اضافی دریافت کردند تا در نهایت بازی را 4 بر 3 به سود خود تمام کنند و 25 امتیازی شوند.

تماشاگران شیرازی در نیمه دوم شعارهای بسیار تندی علیه داوران بازی سر دادند و با پرتاب اشیای مختلف به درون میدان باعث ایجاد وقفه در جریان بازی شدند. آن‌ها حتی در لحظه اعلام پنالتی به‌سود برق جدید در آخرین دقیقه بازی هم دست از شعار دادن علیه داور نکشیدند.

شرح گل‌ها
0-1 (شهرداری): در پی ارسال ضربه ایستگاهی به درون محوطه جریمه تیم میزبان، خیرالله ویسی در غیاب مدافعان برق جدید توپ را درون دروازه شیرازی‌ها جای داد.

1-1 (برق جدید): این بار تیم برق جدید از یک ضربه ایستگاهی به گل رسید و در پی ارسال توپ به محوطه جریمه شهرداری، وحید جلالی‌نیا با ضربه سر گل مساوی را برای میزبان رقم زد.

1-2 (برق جدید): پاس در عمق حمید نوری به مجید جلالی‌فر رسید و این بازیکن بعد از چند متر پیشروی با شوتی محکم توپ را درون دروازه شهرداری جای داد تا این بار تیم برق جدید از حریف جلو بیفتد.

2-2 (شهرداری): شروین بزرگ از ارسال توپ به دهانه دروازه برق جدید نهایت بهره را برد و دروازه میزبان را گشود.

2-3 (شهرداری): شوت مهدی عبدی بازیکن خط میانی تیم شهرداری ماهشهر از پشت محوطه جریمه برق جدید شیراز پس از برخورد به تیر عمودی درون دروازه نارنجی‌پوشان قرار گرفت.

2-4 (شهرداری): فرشید پاداش روی پاس عمقی شروین بزرگ با ضربه‌ای از بالای دستان دروازه‌بان برق جدید توپ را به درون دروازه فرستاد و گل چهارم تیم مهیمان را به ثمررساند.

3-4 (برق جدید): تیم برق جدید شیراز روی حرکت مجتبی زارع صاحب ضربه پنالتی شد و میلاد تاجی این پنالتی را تبدیل به گل سوم تیمش کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
1
سلام
ای دلاور مردان سرزمین نفت وگاز سدهای ابی و ریز گردها که زندگی را بر ما تنگ کردند مگر پیروزی شماها ما را خوشحال کند این پیروزیها ادامه داشته باشد انشالله
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
1
سلام
داور چهارم این بازی کی بود ظاهرا بیشتر تسلط به بازی داشت تاداور وسط
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها