به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

برنامه فشرده سازمان لیگ در مقابل نفت آبادان

برنامه فشرده سازمان لیگ در مقابل نفت آبادان

خوزستان اسپورت- کمیته مسابقات سازمان لیگ برنامه بسیار فشرده‌ای را برای تیم صنعت‌نفت آبادان در نظر گرفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازی نیمه‌نهایی جام حذفی باعث شده تا کمیته مسابقات سازمان لیگ برنامه بسیار فشرده‌ای برای تیمنفت آبادان در بهمن ماه تنظیم کرده و این تیم را ناچار به برگزاری 4 مسابقه در 13 روز نماید.

صنعتی‌ها پنجم بهمن‌ به دیدار سپیدرود می‌روند و دهم بهمن در جام حذفی برابر استقلال تهران قرار می‌گیرند. شاگردان کمالوند سپس در تاریخ چهاردهم بهمن میهمان فولاد خوزستان خواهند بود و هجدهم بهمن باید مقابل پرسپولیس صدرنشین قرار بگیرند.

برگزاری 4 بازی سنگین در مدت زمانی کمتر از 2 هفته قطعاً فشار بسیار زیادی به تیم زردپوش آبادان وارد خواهد کرد و کادر فنی این تیم باید یک برنامه‌ریزی دقیق برای ریکاوری بازیکنان این تیم در حدفاصل برگزاری این بازی‌های فشرده در نظر بگیرد.

استقلال تهران، حریف تیم صنعت‌نفت در نیمه نهایی جام حذفی نیز برنامه‌ای تقریباً شبیه به نفت آبادان خواهد داشت، با این تفاوت که استقلالی‌ها برای هرکدام از بازی‌های هفته‌های بیست‌ودوم و بیست‌وسوم لیگ برتر یکروزبیشتر از صنعت‌نفت استراحت می‌کنند و با ریکاوری بهتری به دیدار حریفان می‌روند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
0
1
چرا مسؤولین صنعت نفت به این موضوع مهم اعتراض نمی کنند؟
رضا از اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
1
0
با سلام . فوتبال حرفه اي همين است يادم است مربي آرژانتيني تيم ملي واليبال ايران آقاي بلاسكو همراه تيم از چند بازي فشرده ليگ جهاني واليبال به ايران بر مي گشتند اعضاء تيم گفته بودند امروز كه برسيم هيچ ، فردا هم استراحت مي كنيم از پس فردا مي آييم تمرين ، آقاي بلاسكو گفته بود پيش از ظهر مي رسيم ايران و از ساعت 4 بعد ازظهر همين امروز تمرين هاي سخت را شروع مي كنيم و اين كار را هم انجام داد . دنياي حرفه اي همين است اگر مي بيند سخت است و نمي توانيد پس ادعاي حرفه اي بودن هم نكنيد . درود بر خوزستان سلام بر آبادان
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
0
اتفاقا لیگ ایران اصلا حرفه ای نیست بازی صنعت با پرسپولیس باید در تابستان انجام میشد در زمستان انجام شد در لیگهای حرفه ای جهان از روز اول برنامه تمام بازیهای لیگشان و جامهای حذفی اعلام میشه و یک روز عقب نمی افته ولی اینجا رفیق بازی ودستهای پشت پرده و۰۰۰مانع میشه چرا ۲ بازی حذفی همزمان برگزار نمیشه چرا ب خاطر منافع ۲ تیم همه باید قربانی بشن
یه خوزستانی
|
United States of America
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
0
اقای رضا از اصفهان...
اولا بلاسکو نه ، ولاسکو
ثانیا حرفه ای بودن در همه زمینه ها امکانات حرفه ای میخواد که تو ایران ما نداریم..
ثالثا این حرفارو واسه تیمای اصفهانیت بزن اقای اصفهانی
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
0
از یازده اسفند تا دهم فروردین حدود یکماه لیگ تعطیل میشود آقای اصفهانی عزیز خب نمیشد بازی صنعت وفولاد را درآن ایام بگذارن....دوستان همین بازی عقب افتاده فولاد وپیکان را سعی میکنند درآن ایام نگذارن ...ازبس ضدیت باخوزستان دارند....وماخوزستانی ها هزینه مالی بیش از پنجاه درصد کل کشور را میدهیم وخود ازهمه امکانات محرومیم....عجب عدالتی...؟؟؟!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها