به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

طهماسبی: نفس کشیدن در اهواز سخت است

طهماسبی: نفس کشیدن در اهواز سخت است

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: در لغو شدن دوباره بازی ما مقابل فولاد خوزستان هیچ کسی مقصر نیست و آلودگی هوا کار را سخت کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمدرضا طهماسبی در خصوص لغو دوباره دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پیکان گفت: متاسفانه و واقعا متاسفانه بازی تیم ما برای دومین روز متوالی مقابل فولاد لغو شد. آنقدر گردوغبار در هوا زیاد است که نفس کشیدن سخت است و من نمی‌دانم در این شرایط مردم اهواز چطور زندگی می‌کنند. لغو شدن بازی ما با فولاد هم به دلیل شرایط نامساعد آب و هواست و این مسئله به هیچ کسی ارتباط ندارد و کسی را نمی‌توان در این خصوص مقصر قلمداد کرد.

وی ادامه داد: با این شرایط کار برای ما خیلی سخت شده است. روز پنجشنبه تمرین نکردیم. دیروز وامروز هم به دلیل اینکه احتمال داشت بازی‌مان برگزار شود تمرین انجام ندادیم و روز پنجشنبه آینده هم به دلیل اینکه فردایش با پرسپولیس بازی داریم نمی‌توانیم تمرین سفت و سختی انجام دهیم. با این شرایط ما عملا 4 روز از تمرین‌مان را از دست دادیم و از طرفی هم باید یک بار دیگر با صرف هزینه‌های زیاد دوباره به اهواز بیاییم.الان هم به دلیل نبودن پرواز از اهواز به تهران مجبوریم با اتوبوس به تهران برگردیم و بازیکنان حسابی خسته می‌شوند اما باید از فردا برای بازی با پرسپولیس آماده شویم.ما روز جمعه بازی مهمی داریم و اینقدر هوا در اهواز خراب بود که حتی نتوانستیم تمرین کنیم.

سرپرست تیم پیکان تصریح کرد: به تعویق افتادن بازی واقعا اجباری بود و هیچ کسی در این خصوص مقصر نیست و کاری از دست سازمان لیگ هم برنمی‌آمد. به هر حال ما باید یک بار دیگر به اهواز بیاییم و شرایط سختی برای ما رقم خواهد خورد.

مربی تیم پیکان در خصوص بازی این تیم مقابل پرسپولیس که روز جمعه برگزار خواهد شد، افزود: بازی سختی در انتظار ما خواهد بود اما خوشبختانه بازیکنان ما آماده هستند و از فردا برای این بازی استارت خواهیم زد. امیدوارم بازی خوبی در پیش داشته باشیم و بتوانیم امتیاز کامل این بازی را بگیریم.

طهماسبی در پاسخ به این سؤال که تنها باخت پرسپولیس در لیگ برتر توسط پیکان رقم خورده و آیا این احتمال وجود دارد که یک بار دیگر سرخپوشان را شکست دهید، تصریح کرد: درباره نتیجه بازی نمی‌توانم قطعی صحبت کنم اما می‌دانم بازیکنان‌مان انگیزه زیادی برای این بازی دارند. پیش‌بینی کردن سخت است هر چند که بچه‌های ما اراده می‌کنند تا بهترین بازی را انجام دهند. متاسفانه در بازی‌های اخیر با وجود اینکه بازیکنان انرژی زیادی می‌گذارند اما از موقعیت‌ها به خوبی استفاده نکردیم و نتوانستیم پیروز باشیم و امیدوارم در بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس این مسئله برطرف شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
0
2
شما صحیح فرمایش کردید آقای طهماسبی واقعا کسی مقصر نیست...
اما لازم است بدانید و قطعا می دانیدکه دامنه دروغ و اهمال وسیع است. در جنگ تحمیلی این مردم مظلوم بی رحمانه ازدشمن بعثی مورد هجوم انواع بمب های خطرناک وغیره شدند وآثار آن تاکنون نه از مردم امحا شده ونه از درب وپیکر برخی شهرهای آن واکنون به تعبیری این مردم مورد هجوم سلاح اهمالی شدند که خطرات آن به مراتب بیشتر ودردناک تر است.
آقای طهماسبی اینجا خوزستان است. استانی سرشار از ثروات الهی و قلب تپنده کشورعزیزمان ایران که به زرس قاطع دین خود را هم به اسلام وهم به کشورمان به نحوی از انحا ادا کرده است وگواه مطلب شهدای گلگون کفن ما در ادوار مختلف وغیرت شیرمردان وشیرزنان این خاک است اما دریغ از حقوق بدیهی آب شرب سالم و هوای پاک و....
اینجا خوزستان است آقای طهماسبی، اینجا خوزستان است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
0
2
اقای طهماسبی با چشمهای خودتان دیدید مظلومیت مردم اهواز رو هیچکس هم هیچ کاری ندارد چه بر سر این مردم دارد میگذرد با چه ذلتی داریم زندگی میکنیم ایا حق این مردمی که در این استان ثروتمند زندگی همین است انوقت در تهران کافیه یک مشکل خیلی کوچک پیش بیاد تمام ایران برای این مشکل بسیج میشوند پس عدالت کجاست!!!!!!!!!!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها