به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

عکس/سیمای جدید آبی‌پوشان خوزستان

عکس/سیمای جدید آبی‌پوشان خوزستان

خوزستان اسپورت- آبی‌پوشان استقلال خوزستان در 2 بازی اخیرشان عملکردی قابل قبول داشته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان که نیم‌فصل دوم را با 3 شکست 3 گله آغاز کرده بود، رفته رفته عملکردش را بهبود بخشید و در 2 بازی اخیر مقابل پدیده و پارس جنوبی ارائه‌گر بازی‌هایی جان‌دار و با طراوت بود.

آبی‌پوشان جنوبی که در نیم‌فصل اول از 2 بازی مقابل پدیده و پارس جنوبی فقط یک امتیاز اندوخته بودند، در نیم‌فصل دوم از این تیم‌ها 4 امتیاز گرفتند تا مزد بازی درگیرانه و دوندگی زیاد در این 2 بازی را بگیرند.

مهدی تارتار، سرمربی تیم پارس جنوبی، به درستی اشاره کرد که تیمش در بازی مقابل استقلال خوزستان صاحب 4 تا 5 موقعیت خوب گلزنی از جمله ضربه پنالتی شده، اما این نکته را در نظر نگرفت که استقلال خوزستان نیز 4 فرصت مناسب گلزنی را در مسابقه روز پنجشنبه خلق کرد. فرصت‌هایی که یک بار تیر افقی دروازه پارس جنوبی را لرزاند و یک بار هم بازیکنان استقلال خوزستان معتقد بودند توپ از خط دروازه میزبان گذشته، ولی داور و کمک‌داور به‌دلیل شلوغی جلوی دروازه موفق به تشخیص صحنه نشده‌اند.

آبی‌پوشان جنوبی اگر در هفته‌های آتی نیز با همین انگیزه و روحیه جنگندگی مقابل حریفان حاضر شوند، قبل از رسیدن به روزهای پایانی و پر استرس لیگ هفدهم، ماندن در لیگ برتر را تضمین می‌کنند.

عکس/سیمای جدید آبی‌پوشان خوزستان

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها