به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

مکانی: به مدافعان اعتراض نکردم

مکانی: به مدافعان اعتراض نکردم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در صحنه گل نخست ذوب‌آهن باید باهوش‌تر عمل می‌کردیم و جلوی رسیدن توپ به مهاجم حریف را می‌گرفتیم.

سوشا مکانی عصر امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه نقش جهان، در مورد شکست دو بر یک تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیستم لیگ برتر، اظهار کرد: بازی خوبی انجام ندادیم و نتوانستیم موقعیت‌های چندانی روی دروازه حریف ایجاد کنیم. ذوب‌آهن موفق‌ترین تیم نیم‌فصل دوم لیگ برتر بوده و این پیروزی را به آنها تبریک می‌گویم.

وی افزود: می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم و حداقل می‌توانستیم نبازیم، اما متأسفانه باختیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان با بیان اینکه در مورد داوری حرف نمی‌زند، در مورد عکس‌العمل خوبی که روی یکی از موقعیت‌های ذوب‌آهن داشت ادامه داد: وظیفه من دفع توپ از دروازه است و اگر می‌توانستم جلوی دو گلی هم که دریافت کردیم می‌گرفتم، اما بعضی وقت‌ها شانس با انسان یار نیست.

مکانی در مورد اینکه آیا از پیوستن به نفت آبادان راضی است، گفت: صددرصد. همه چیز خوب است، اما اگر بتوانیم این شرایط خوب را با نتیجه‌گیری به خصوص در بازی مهمی که با استقلال در جام حذفی داریم، همراه کنیم وضعیت تیم بهتر هم می‌شود. کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم و هواداران صنعت نفت در زمان برد، تساوی و باخت از تیمشان حمایت می‌کنند.

وی در مورد اعتراض به مدافعان صنعت نفت در طول بازی اظهار کرد: به مدافعان معترض نبودم. بعضی وقت‌ها مدافع از من می‌خواهد عملکرد بهتری داشته باشم و برعکس. روی گل نخست ذوب‌آهن اگر کی‌روش استنلی مهاجم این تیم روی توپ تأثیر نمی‌گذاشت، توپ به بیرون می‌رفت. من جلو آمده و زاویه را بسته بودم و فکر می‌کنم اگر جاگیری بهتری در این صحنه داشتیم و باهوش‌تر بودیم، می‌توانستیم جلوی رسیدن توپ به مهاجم حریف را بگیریم.

مکانی در مورد آینده تیمش افزود: امیدوارم در بازی‌های خانگی نتایج بهتری بگیریم و در پایان فصل در جایگاه مناسبی از جدول رده‌بندی بایستیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
0
2
بله درسته مدافعا رو حمله های حرف نه جا گیری درستی دارن نه یارگیری میکنن این اشتباه تو بازی قبلی و قبل تری هم انجام شده درکل مدافعان بی خیال بازی میکنن و اشتباهاتشون تو یارگیری بالاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
0
0
چون مدافعان صنعت نفت میدونن هرجوری که ضعیف هم بازی کنن یار کمکی بدرد بخوری روی نیمکت نیس که کادر فنی بجای اونها بفرسه توی زمین . دفاع صنعت نفت پاشنه آشیل همه بدبختیهای صنعت نفته و هیچ ترمیمی هم صورت نگرفت .
حویزاوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
0
0
مدافعان خیلی ضعیف بودن مقصر دروازبان نبود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها