به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

ذوب 2 – نفت 1؛ باخت آبادان در روز گلزنی برزیلی‌ها

ذوب 2 – نفت 1؛ باخت آبادان در روز گلزنی برزیلی‌ها

خوزستان اسپورت
هفته بیستم لیگ برتر – استادیوم نقش جهان
پنجشنبه 28 دی‌ماه 96 – ساعت: 15
ذوب آهن اصفهان 2 – صنعت نفت آبادان 1
گل: کی‌روش استنلی (50) مرتضی تبریزی (68) برای ذوب‌آهن – لوسیانو پریرا (89) برای صنعت‌نفت
داور: محمدحسین زاهدی‌فرد
کمک داوران: حسن یوسفی و عسگر محمدی
اخطار: کی‌روش استنلی، ربیع عطایا، جورج ولسیانی (ذوب‌آهن)
تماشاگر: هزار نفر

ذوب آهن اصفهان: رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، محمد ستاری (46- قاسم حدادی‌فر)، حمید بوحمدان، جرج ولسیانی، مهدی رجب‌زاده (66- ربیع عطایا)، سیدمحمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و  کی‌روش استنلی
سرمربی: امیر قلعه نویی

صنعت نفت آبادان: سوشا مکانی، حسین بغلانی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، حسین ساکی، مگنو باتیستا، زبیر نیک‌نفس (78- رضا جبیره)، آگوستو سزار، محمدامین درویشی (61- طالب ریکانی)، محمد شادکام و حامد پاکدل (54- لوسیانو پریرا)
سرمربی: فراز کمالوند

خلاصه بازی
صنعت‌نفت آبادان در زمین تیم ذوب‌آهن اصفهان تن به شکست 2 بر یک داد.

صنعت‌نفت در این مسابقه مسعود ابراهیم‌زاده و سعید لطفی را به‌خاطر محرومیت در اختیار نداشت. لوسیانو پریرا و کرار جاسم نیز در ترکیب اصلی قرار نگرفته بودند تا صنعت‌نفت با ترکیبی متفاوت گام به این بازی بگذارد. ذوب‌آهن اصفهان نیز در صدد بود که با استفاده از بازی در خانه صاحب چهارمین پیروزی متوالی در نیم‌فصل دوم شود.

در طول 45 دقیقه اول ذوب‌آهن چهره‌ای تهاجمی‌تر نسبت به حریف خود داشت، اما حملات ذوب‌آهنی‌ها فقط تا پشت محوطه جریمه صنعت‌نفت ادامه پیدا می‌کرد و به جز یک‌بار که شوت حسینی در اختیار سوشا مکانی قرار گرفت، در بقیه اوقات نفتی‌ها با بستن راه‌های نفوذ حریف اجازه هنرنمایی به ذوبی‌ها نمی‌دادند. غیبت بختیار رحمانی و اکبر ایمانی در خط هافبک ذوب‌آهن هم موضوع دیگری بود که به نظر می‌رسید در نیمه اول بر روی عملکرد ذوب‌آهن تاثیرگذار بوده است و البته تمرکز خط دفاعی ذوب‌آهن هم بر روی مهار بازیکنان خط حمله صنعت‌نفت بود که نتوانند به دروازه رشید مظاهری نزدیک شوند.

ذوب‌آهن در نیمه دوم با یک تغییر گام به میدان گذاشت و دقایقی پس از آغاز این نیمه با ضربه کی‌روش استنلی به گل رسید تا با روحیه بالاتری بازی را دنبال کند. صنعت‌نفت که نمی‌خواست دست خالی اصفهان را ترک کند، با دریافت این گل احتیاط را کنار گذاشت و با وارد کردن طالب ریکانی و لوسیانو پریرا سعی در زدن گل تساوی داشت، اما این تیم میزبان بود که در دقیقه 68 روی ناهماهنگی خط دفاعی نفت آبادان به گل دوم رسید و کار صنعتی‌ها را مشکل‌تر کرد.

تلاش بازیکنان صنعت‌نفت در ادامه این مسابقه، در دقیقه 89 نتیجه داد و لوسیانو پریرا با بهره بردن از اشتباه خط دفاعی ذوبی‌ها دروازه این تیم را گشود، اما این گل برای فرار از شکست کافی نبود و این دیدار در نهایت با برتری 2 بر یک ذوب‌آهن خاتمه پیدا کرد.

شرح گل‌ها
1-0 (ذوب‌آهن): میلاد فخرالدینی از منطقه چپ خط دفاعی نفت آبادان از تله آفسایدگیری فرار کرد و پاس رو به جلوی این بازیکن به دهانه دروازه صنعت‌نفت با ضربه نهایی کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی ذوب‌آهن تبدیل به گل شد.

2-0 (ذوب‌آهن): این بار محمدرضا حسینی از خط دفاعی نفت آبادان عبور کرد و بعد از اینکه شوت وی را مکانی برگشت داد، مرتضی تبریزی توپ برگشتی را به درون دروازه صنعت‌نفت فرستاد و اختلاف را به دو گل رساند.

2-1 (صنعت‌نفت): اشتباه فاحش وحید محمدزاده در خط دفاعی ذوب‌آهن با حضور به‌موقع و ضربه زمینی لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی نفت آبادان تک گل زردپوشان را به همراه داشت.

در حاشیه
* حدود 100 هوادار نفت آبادان که برای حمایت از تیم خود در ورزشگاه نقش جهان حضور دارند، در جریان نیمه اول 3 مرتبه جا به جا شدند و در نهایت پشت نیمکت تیم خود قرار گرفتند.
* قبل از شروع بازی کلیپی به مناسبت سالگرد آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو و هم‌چنین تسلیت حادثه کشتی سانچی از اسکوربورد ورزشگاه پخش شد.
* بازیکنان دو تیم با بنر‌هایی به مناسبت گرامیداشت حادثه‌های پلاسکو و سانچی به میدان آمدند و با تقدیم گل به جایگاه در نظر گرفته شده این حوادث تلخ را تسلیت گفتند.
* در ابتدای بازی امیر قلعه‌نویی و کادر فنی ذوب‌آهن به استقبال فراز کمالوند و کادر فنی این تیم رفتند و با یکدیگر خوش و بش کردند.
* مرتضی تبریزی، میلاد فخرالدینی و محمد‌رضا حسینی از ذوب‌آهن با فراز کمالوند خوش و بش کردند.
* مگنو باتیستا، مرتضی اسدی، زبیر نیک‌نفس و علی عبدالله‌زاده از تیم نفت آبادان به طرف قلعه‌نویی و نیمکت ذوب‌آهن رفتند.
* در آستانه شروع بازی سوشا مکانی و رشید مظاهری گلر‌های دو تیم یکدیگر را در آغوش گرفتند.
* سوشا مکانی در دومین حضور خود در ترکیب صنعت نفت از سوی تماشاگران آبادانی حاضر در ورزشگاه تشویق شد.
* مهدی رجب‌زاده بعد از چند بازی که در ترکیب اصلی ذوب‌آهن جایی نداشت دوباره به ترکیب اصلی بازگشته است و مورد حمایت هواداران این تیم قرار گرفت.
* در پایان نیمه اول رشید مظاهری و محمد‌رضا حسینی درگیری لفظی پیدا کردند که با وساطت بازیکنان و کادر فنی پایان یافت.

برچسب ها: صنعت نفت آبادان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
0
4
این تیمی بود که در آبادان ، بازی شایسته ای مقابل پارس جنوبی داشت اما نمیدونم چرا در بازی خارج از خانه براشون چقدر سخت میشه خودشون را به هجده قدم رقیب برسونن ؟ باور کنید گاهی برامون آرزو میشه ! گل زدن پیشکش !! از آقا فراز خواهش می کنیم علت را ریشه یابی و برطرف کنند...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها