به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

پورموسوی: بازی فولاد و پیکان دیدنی خواهد بود

پورموسوی: بازی فردا دیدنی خواهد بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دیدار با پیکان نبرد بالای جدولی‌ها است. سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم برابر حریف به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

به‌ گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ‌ایسنا، سید اکبر پورموسوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان حاضر شد و درباره دیدار فردای این دو تیم، اظهار کرد: فردا (جمعه) شاهد بازی جذاب و دیدنی خواهیم بود. این دیدار نبرد بالای جدولی‌ها است. سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم برابر پیکان به سه امتیاز دست پیدا کنیم. در پنج بازی گذشته که به چهار تساوی رسیدیم شایسته پیروزی بودیم اما با بدشانسی نتوانستیم سه امتیاز هر کدام از مسابقه‌ها را به دست آوریم.

او ادامه‌ داد: پیکان تیم خوبی است. به این توجه نخواهیم کرد که در پنج، شش هفته‌ اخیر نتوانسته طعم پیروزی را بچشد. این حریف برای ما قابل احترام است و به طور قطع، دیدار فردا جذاب خواهد بود.

وی در خصوص فرشاد جانفزا و این که به نظر می‌رسد از دوران اوج خود فاصله گرفته است، خاطر نشان کرد: او کمی آسیب دیده بود که با درد بازی می‌کرد که هفته‌ قبل نیز به دنبال مسائل پزشکی بود و به خاطر همین از تمرینات خارج شد ولی در حال‌ حاضر شرایطش بهتر است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص این که به نظر می‌رسد فولاد پس از به ثمر رساندن گل عقب می کشد، اظهار کرد: ما بعد از گل عقب نشینی نمی‌کنیم،‌ بلکه این حریفان هستند که به ما فشار می‌آورند. یعنی فصل دوم همه می‌خواهند امتیاز بگیرند و تیم به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد. ضمن این که در سه بازی گذشته سه پنالتی‌ 100 درصدی برای فولاد گرفته نشد و همه اینها کمک کرد تا حریفان از ما امتیاز بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کمیته‌ داوران باز هم برای بازی فردای فولاد از یک داور جوان استفاده کرده است، بیان‌ کرد: بعد از بازی قبل هم گله کردیم،  ولی متاسفانه اهمیتی به این موضوع ندادند. نکته جالب این است که داور بازی فردا هم تهرانی است. ضمن احترام به تمامی داوران ولی نمی دانم که کجای دنیا این اتفاق می‌افتد که با تیمی بازی داریم از همان شهر نیز داور انتخاب می‌شود. ما بازی دور رفت با پیکان را هم به خاطر مشکل داوری واگذار کردیم. البته در حال‌ حاضر قصاص قبل از جنایت نمی‌کنیم ولی این انتظار را داریم که  آقای اصفهانیان حداقل شک و شبهات را از بین ببرد.

پورموسوی در مورد آرش افشین هم، بیان‌ کرد: او یک ماه و نیم از تمرینات به دور بود، اما کم کم خودش را آماده کرده است و اگر فردا (جمعه) نیاز باشد از او استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه‌ داد: مطمئنا نتیجه‌ گرفتن سخت است ولی امیدوارم که هواداران از ما حمایت کنند و قول می‌دهم که فردا یک فولاد متفاوت تر از هفته‌های قبل خواهید دید و بازیکنان با تمام وجود بازی خواهند کرد.

سرمربی  فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: اگر از سه بازی گذشته امتیازات لازم را به دست می آوردیم در حال‌ حاضر ادامه‌ راه آسان تر بود  ولی ما عادت کرده‌ایم که در شرایط سخت نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی ادامه‌ داد: در بازی با پیکان اتفاقاتی  باعث شد نتوانیم به عملکردمان همراه با امتیازات کامل باشد اما مطمئن هستم فردا با توجه به تفکراتی که از جلالی سراغ دارم فوتبال خوبی را شاهد خواهیم بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
2
2
درود بر شما آقای پور موسوی
Havadar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
2
2
فولاد خوزستان این همه هزینه ساخت ورزشگاه خصوصی و آکادمی وخرید بازیکن یک درصد از اون رو خرج آوردن یک مربی با کیفیت خارجی کنه نیازی به خرید بازیکن نداره. اقای پورموسوی نه تنها بازیکن سازی نمیکنه بلکه بازیکنان بنجل رو جذب تیم میکنه. این امتیازهایی رو هم گرفته فقط باخوش شانسی بوده..
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
2
2
کاربر هوادار بازیکنان بنجل از نظر شما عاشوری مبعلی بیت سعید زهیوی و.... هستن صابر وبدرقه ونجاریان و...اینا پیرن لطفا انتقاد منطقی کنید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
0
0
مرادیان را بهش بازی بدین حیفه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها