به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

مرادیان: امیدوارم فولاد سهمیه آسیا بگیرد

مرادیان: امیدوارم فولاد سهمیه آسیا بگیرد

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در نیم‌فصل از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم، اما خوشحالم که دوباره قراردادم را با فولاد تمدید کردم.

به گزارش خوزستان اسپورت، احسان مرادیان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در مورد تمدید قراردادش با فولاد خوزستان گفت: من خودم را مدیون مردم خوزستان می‌دانم و از اینکه در باشگاه فولاد هستم، احساس خوبی دارم. در نیم‌فصل از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم که از لحاظ مالی هم پیشنهاد خوبی به من دادند، ولی دوست  داشتم در فولاد بمانم. من به این باشگاه و مردم خوزستان وابسته هستم و امیدوارم روزهای خوبی را در آینده تجربه کنم.

وی در مورد رقابتش با حامد لک، دروازه‌بان اول فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: حامد دروازه بان تیم ملی است. ما با یکدیگر رفاقت داریم و یک رقابت سالم هم بین ما دو نفر وجود دارد. اینکه چه کسی بازی می‌کند به تصمیم کادر فنی مربوط می‌شود، ولی به نظر من موفقیت فولاد از همه چیز مهم‌تر است. ما دوست داریم خوشحالی مردم خوزستان را ببینیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که «آیا تیم فولاد می‌تواند امسال سهمیه آسیا بگیرد؟»، اظهار داشت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و می‌خواهیم این نتایج خوب را ادامه دهیم. امیدوارم که سهمیه آسیا بگیریم، چون لیاقت رسیدن به این عنوان را داریم.

مرادیان با اشاره به شکست‌ناپذیری تیم فولاد خوزستان در 14 بازی پیاپی تصریح کرد: خوشحالم که از هفته پنجم به بعد شکست نخوردیم و امیدوارم تا آخر لیگ نبازیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
0
3
چه وجدانی قبول میکنه مرادیان نیمکت نشین لک بشه، دقیق شدیم همون سالی که لوکابوناچیچ سرمربی فولاد بود که مبعلی رو نیمکت نشین پیام حاجی نجف کرده بود
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
0
3
به این‌میگن‌ تعصب بعضی بومیای خودمون باید از ایشون تعصب رو یاد بگیرن.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
0
0
عالی هستی مرادیان ،،ایشا لله تیم ملی ببینیمت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها