به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

اختلاف مالی مدافع خوزستانی و باشگاه قطری

اختلاف مالی مدافع خوزستانی و باشگاه قطری

خوزستان اسپورت- اختلاف مالی مانع از فسخ قرارداد محمد طیبی مدافع خوزستانی باشگاه قطر شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد طیبی مدافع خوزستانی باشگاه قطر که تصمیم به ترک این تیم گرفته، تاکنون در خصوص مسائل مالی با مسئولان این تیم به توافق نهایی نرسیده، کماکان در حال رایزنی برای فسخ قرارداد است.

طیبی قصد داشت که قبل از پایان نقل‌وانتقالات میان‌فصل لیگ برتر ایران، قراردادش با تیم قطر را فسخ کند تا بتواند به‌عنوان بازیکن آزاد به تیم‌های داخلی برگردد، اما عدم همکاری مدیران باشگاه قطری در خصوص پرداخت مبلغ قرارداد طیبی، باعث شد تا این اتفاق رخ ندهد.

این بازیکن خوزستانی در واکنش به عدم همکاری مدیران باشگاه قطری، به آن‌ها اعلام کرده است که باید صددرصد پول قراردادش را به صورت کامل پرداخت کنند، در غیر اینصورت حاضر به فسخ قرارداد نخواهد شد.

مذاکرات طرفین در رابطه با مسائل مالی تا شب گذشته به نتیجه نرسیده و طیبی حاضر نشده است به باشگاه قطری تخفیف بدهد، چرا که آن‌ها را به‌خاطر تعلل در فسخ قراردادش تا قبل از خاتمه نقل‌وانتقالات لیگ ایران، مقصر می‌داند.

چنانچه وضعیت به همین منوال پیش برود، باشگاه قطری چاره‌ای جز پرداخت مبلغ کامل قرارداد محمد طیبی نخواهد داشت.

مدیر برنامه‌های طیبی، با توجه به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات لیگ برتر ایران، پیگیر چند پیشنهاد خارجی از کشورهای آسیایی برای این مدافع خوزستانی است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها