به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

صاحب‌جمعی: صنعت نفت اتوبوسی دفاع نمی‌کند

صاحب‌جمعی: نفت آبادان اتوبوسی دفاع نمی‌کند

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در طول فصل هیچ وقت اتوبوسی دفاع نکردیم و در دیدار با ذوب‌آهن نیز هجومی بازی خواهیم کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایمنا، پیمان صاحب‌جمعی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش با ذوب‌آهن در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، با عذرخواهی از تأخیر در این نشست خبری و تسلیت شهادت دریانوردان کشورمان در حادثه کشتی سانچی، اظهار کرد: بیشتر خودم را یک ذوب‌آهنی می‌دانم، چون سه فصل پرافتخار را در این تیم گذراندم و همیشه وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، به خاطر نتایج این سه فصل احساس غرور می‌کنم.

بازیکنان نفت از خودگذشتگی کردند
وی افزود: برنامه فشرده لیگ کار ما را مشکل کرده است. باید در ۱۳ روز چهار بازی سخت از جمله بازی با پرسپولیس و استقلال انجام دهیم. به دلیل مشکلات مالی هم که داشتیم نتوانستیم در نیم‌فصل بازیکنان خوبی جذب کنیم و باید در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی هم به میدان برویم. در بازی‌های آینده از بازیکنانی که حتی آسیب‌دیدگی جزئی دارند استفاده نمی‌کنیم تا بتوانند در جام حذفی برای تیم به میدان بروند. البته چند بازیکن جذب کردیم که ازخودگذشتگی کردند و بدون دریافت پول به صنعت نفت پیوستند که از آنها تشکر می‌کنم. حتی سوشا مکانی پول رضایتنامه‌اش برای پیوستن به صنعت نفت را خودش پرداخت کرد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: ذوب‌آهن یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران است و بازی سختی مقابل این تیم در پیش داریم. ذوب‌آهن مدیر توانمندی مانند سعید آذری دارد که از بدنه ورزش است و ورزش ایران به چنین افرادی نیاز دارد. امیر قلعه‌نویی هم پرافتخارترین مربی لیگ برتر است و می‌دانیم بازی آسانی برابر ذوب‌آهن نداریم، اما انگیزه‌های متفاوتی برای این بازی داریم. بازیکنان هم‌قسم شده‌اند که در نیم‌فصل دوم بهتر عمل کنند. هرچند ذوب‌آهن تا این هفته بهترین تیم نیم‌فصل دوم بوده است، اما این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و با تلاش پزشک و بدنساز تیم، بازیکنان مصدوم هم به بازی فردا می‌رسند.

صاحب‌جمعی در مورد مشکلات مالی تیمش گفت: مشکلاتی داشتیم، اما به طور کامل رفع نشده است. البته از امام جمعه آبادان، فرماندار، نمایندگان مجلس و مدیرعامل منطقه آزاد اروند تشکر می‌کنم که با تلاش آنها بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. البته وزارت نفت هنوز پولی به بازیکنان پرداخت نکرده، اما قول داده‌اند که باقیمانده مبلغ قرارداد بازیکنان را در آینده نزدیک پرداخت کنند.

وی در مورد وضعیت کرار جاسم اظهار کرد: این بازیکن برای نخستین بار توسط فراز کمالوند به لیگ فوتبال ایران آورده شد و این بازیکن به احترام کمالوند در صنعت نفت ماند. بازیکنان خارجی روی پرداخت به موقع مطالباتشان حساسیت دارند، اما این بازیکن از خودگذشتگی کرد و در تیم ماند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به محرومیت ابراهیم‌زاده و لطفی و مصدومیت کرار برای بازی فردا، در مورد افت تیمش در نیم‌فصل دوم لیگ برتر افزود: به دلیل محدودیت تعداد بازیکن، فشار زیادی به بازیکنان وارد شد و علاوه بر مصدومیت پیاپی بازیکنان، در یک مقطع هفت تا هشت بازیکن تیم دچار آنفلوآنزا شدند. عدم نتیجه‌گیری تیم بیشتر به کمبود بازیکن برمی‌گشت، اما امیدوارم با جذب بازیکنان جدید، در ادامه لیگ بهتر نتیجه بگیریم.

هیچ وقت اتوبوسی دفاع نکردیم
صاحب‌جمعی در پاسخ به اینکه آیا در دیدار فردا با ذوب‌آهن، بازی دفاعی را در دستور کار خواهد داشت، گفت: اصلاً. در طول فصل هیچ وقت اتوبوسی دفاع نکردیم و صنعت نفت همیشه بازی هجومی ارایه می‌دهد. در بازی فردا هم برای کسب امتیاز تلاش می‌کنیم و امیدوارم اصفهان را با دست پر ترک کنیم.

وی در مورد انتقاد فراز کمالوند از داوری دیدار قبلی تیمش، ادامه داد: این را می‌دانیم که داوران از شریف‌ترین اقشار جامعه هستند و اشتباهاتشان عمدی نیست، اما در طول فصل بیشترین ضربه را از اشتباهات داوری خورده‌ایم و طبق اعلام کارشناسان برنامه‌های معتبر ورزشی، ۱۱ پنالتی مسلم ما نادیده گرفته شده است و در شرایطی که حتی دو امتیاز تأثیر زیادی بر رتبه تیم‌ها دارد، نگرفتن ۱۱ پنالتی خیلی به ضرر ما تمام شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
1
واقعا درسته صنعت قشنگترین بازیها رو انجام میده. حیف شانس نداریم . انشالله با سه امتیاز از اصفهان برگردین.
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
1
الان در همه برنامه های ورزشی ، کارشناسان داوری تایید کرده اند داور به اشتباه آقای لطفی را اخراج کرده و خیلی عجیبه که هنوز نتوانسته ایم جریمه این بازیکن را لغو کنیم !! چرا؟
بهمنشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
1
ما همیشه ک نباید حمله کنیم بارسلونم نمیتونه ما باید بازیکنای کلیدی ذوب را از کار بندازیم بعد ضربه نهایی رو وارد کنیم ب امید برد از اصفهان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها