به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
تعداد نظرات: ۵ نظر

هفته‌های بدون کلین‌شیت گلر ملی‌پوش فولاد

هفته‌های دور از کلین‌شیت گلر ملی‌پوش فولاد

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان ملی‌پوش فولاد خوزستان پس از هفته سیزدهم موفق به ثبت کلین‌شیت نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، آخرین کلین‌شیت حامد لک درون دروازه فولاد خوزستان به روز تولد وی در چهارم آذرماه برمی‌گردد که سنگربان ملی‌پوش فولاد در آخرین لحظات بازی مقابل ذوب‌آهن اصفهان با کارت قرمز داور از میدان بیرون رفت.

حامد لک پس از ثبت سه کلین‌شیت تا هفته سیزدهم، چند هفته‌ای هست که نتوانسته دروازه تیمش را بسته نگه دارد. لک 15 بازی درون دروازه فولاد خوزستان قرار گرفته که در 12 بازی مجموعاً 13 گل دریافت کرده و در سه بازی هم موفق به ثبت کلین‌شیت شده است.

این دروازه‌بان بلندقامت که تلاش می‌کند یکی از مسافران جام جهانی روسیه باشد، در تیم فولاد خوزستان رقیب جوانی به‌نام احسان مرادیان را در کنارش دارد که در چهار بازی موفق به ثبت دو کلین‌شیت شده و فولاد در این چهار بازی 10 امتیاز را کسب کرده‌ است.

در صورتی که حامد لک با صلاحدید کادر فنی تیمش در بازی مقابل پیکان تهران به میدان برود، باید برای ثبت چهارمین کلین‌شیت در هفته بیستم تلاش کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
1
فولاد تو ۳ بازی که این بابا مصدوم بود و مرادیان تو دروازه بودتونست بیاد رده دوم وگرنه الان رده ۵ تا ۶ بودیم. پورموسوی حواسش کجاست؟ چرا متوجه نمی شه فولاد یه تیم سرعتیه و احتیاج به سرعت داره و این دروازه بان سرعت بازی رو میکشه؟ چرا نمیفهمه گل دومی که فولاد به سپیدرود زد تو اهواز سر پاس سرعتی مرادیان به حردانی بود وگرنه اون بازی هم مساوی‌ میکردیم.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
1
پورموسوی باعث از بین رفتن آمادگی بازیکنان مثل مرادیان جانفزا حردانی و ... می شود
علي نعامي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
فولاد سال اينده نتيجه ميگيره به شرطي كه حامد لك قرارداش رو تمديد نكنه و بره....اهل شاخه به خط دفاع اضاف بشه ايمان مبعلي هم خداحافظي كنه زليكاني هم بره و فقط دوتا عنصر هجومي به تيّم فعلي اضاف بشه نقطه ضعفهاي فولاد رو همين امسال هم ميشه برطرف كرد ولي بخاطر اينكه حامد لك انتخاب خود پورموسوي ميترسه مراديان رو بزاره تو گل زليكاني رو هم ميترسه ردش كنه بخاطر خريدهاي اضافي مثل سالاروند هم تو اين ترافيك خط هافبك هم مانع خريد مهاجم نوك شد اميدوارم فصل بعد با انتخاب درست در چيدمان بازيكنان و موجودي تيّم موفق بشيم
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
استاد نعامی صحبتهاتون صحیح. بنده چندنکته اضافه کنم. حکایت مرادیان هم میشه مثل حکایت فرکی و مظاهری دروازبان سابق فولاد. خداییش این لک بدردبخور نیست. لیستتون چند نفرکم داره. زهیوی و وکیا.
imn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
حامد لک و ایوب والی و یوسف وکیا و زلیکانی نسبت به بقیه بازیکنان فولاد تمرکز لازم تو بازی ندارند و تعجبم از اینه که جایگزینهای بهتری هست ولی هنوز اقای پورموسوی اصرار به استفاده از اونها داره درحالی که 60درصد از گلهای خورده اول فصل فولاد در جا موندن یوسف وکیا و کند بودن ایوب والی و در ادامه خروجهای اشتباه حامد لک بوده وقتی احسان مرادیان و جعفری و جوانهای بهتری هست چرا این همه بی تدبیری و سردرگمی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها