به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

اعضای اتاق فکر فوتبال استان مشخص شدند

اعضای اتاق فکر فوتبال استان مشخص شدند

خوزستان اسپورت- اولین جلسه اتاق فکر فوتبال خوزستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و پیشکسوتان فوتبال و داوری استان برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، با پیشنهاد افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، اولین جلسه اتاق فکر فوتبال خوزستان با حضور جمعی از پیشکسوتان فوتبال و داوری استان برگزار شد تا در خصوص راهکارهای کمک به پیشرفت فوتبال خوزستان بحث وبررسی شود.

در این جلسه، لفته سه‌برادران،عبدالواحد بزمه، حسن سالمی، حسن اهوازی، سیاوش بختیاری‌زاده، لفته دورکوندی، زاهد بحرینی، گودرز مولایی و زیور بابایی به عنوان اعضای کارگروه اتاق فکر فوتبال خوزستان معرفی شدند تا در جلسات بعدی نظرات‌شان را برای کمک به توسعه و پیشرفت فوتبال استان ارائه کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
پیشکسوت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
1
4
تعدادی از این اسامی از بزرگان و فوتبالیستهای نخبه خوزستان بودند که قهرمانی و تیم ملی در کارنامه دارن. اما سوال این هست که تصمیمات این اتاق فکر قراره کجا اجرا بشه؟ هیات فوتبال استان که مستقل هست باشگاههای لیگ برتر و دسته اول که مستقل هستن . ورزش آموزش پرورش که خودش متولی داره ورزش محلات متنولی داره. پس تشکیل این اتاق و گرفتن نظرات از این بزرگان چه هدفی داره؟ آیا هدف این نیست که از اسم و برند این پیشکسوتان برای تبلیغات و اهداف مدیری خاص استفاده بشه؟
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
1
کار بسیار شایسته ای
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها